Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetän usein julkisella paikalla pientä vauvaani

Vierailija
24.10.2014 |

Olen imettänyt puistoissa, ravintoloissa, kahviloissa, kaupoissa, perhekerhoissa, julkisissa liikennevälineissä jne.
Ja tiedättekö mitä: kukaan ei ole kommentoinut mitään saati edes katsonut rumasti, tai ainakaan en ole huomannut mitään. Mikä helpotus huomata, että AV-todellisuus ei ole oikean elämän todellisuus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta nytkään

Vierailija
2/3 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:06"]Ei ketään kiinnosta nytkään
[/quote]Ei niin! Mikä helpotus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä imettämistä varmaan juuri kukaan edes huomaa. Ainakaan itse en ollut rinnat paljaina niin kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan =D Imettää voi niin että ihosta ei näy vilaustakaan. Minä imetin siellä missä vauvalla tuli nälkä. Enempi rääkyvä vauva olisi varmasti kanssaihmisiä häirinnyt. Olin paljon liikkeellä esikoisen kanssa, oli koliikkivauva ja rauhoittui parhaiten vaunuissa. Tuli sitten raahustettua ympärikaupunkia, kauppoja, kirjastossa jne. Saatoin olla tuntikausia tienpäällä. Tissi suuhun välillä ja sitte taas kuljettiin. Ja jos joku olis tullu kuittaileen imetyksestä niin varmaan olisin vetänyt turpaan ja kyselly sen jälkeen että mitä vittua.