Imetän usein julkisella paikalla pientä vauvaani
Olen imettänyt puistoissa, ravintoloissa, kahviloissa, kaupoissa, perhekerhoissa, julkisissa liikennevälineissä jne.
Ja tiedättekö mitä: kukaan ei ole kommentoinut mitään saati edes katsonut rumasti, tai ainakaan en ole huomannut mitään. Mikä helpotus huomata, että AV-todellisuus ei ole oikean elämän todellisuus.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:06"]Ei ketään kiinnosta nytkään
[/quote]Ei niin! Mikä helpotus :D
Eihän sitä imettämistä varmaan juuri kukaan edes huomaa. Ainakaan itse en ollut rinnat paljaina niin kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan =D Imettää voi niin että ihosta ei näy vilaustakaan. Minä imetin siellä missä vauvalla tuli nälkä. Enempi rääkyvä vauva olisi varmasti kanssaihmisiä häirinnyt. Olin paljon liikkeellä esikoisen kanssa, oli koliikkivauva ja rauhoittui parhaiten vaunuissa. Tuli sitten raahustettua ympärikaupunkia, kauppoja, kirjastossa jne. Saatoin olla tuntikausia tienpäällä. Tissi suuhun välillä ja sitte taas kuljettiin. Ja jos joku olis tullu kuittaileen imetyksestä niin varmaan olisin vetänyt turpaan ja kyselly sen jälkeen että mitä vittua.
Ei ketään kiinnosta nytkään