Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen osaatko tyydyttää itsesi?

Vierailija
24.10.2014 |

Ja mikä on toimivin tapa?... Itse osaan ja paras tapa suihkussa hanan alla. N38

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:17"]

Olen jo melkein saanut orkun sormettamalla. Hieroin öljytyillä sormilla klitorista noin parikymmentä minuuttia ja sitten alkoi tuntua hyvältä. Laitoin kondomiin sujautetun kurkun pimppiini ja jatkoin hieromista. Kutitti ihanasti jalkovälistä ja nisät sojottivat kattoon. Teki mieli hiukan inistäkin.

Olen melko varma, että saan tällä tavalla jatkossa orkun. Täytyy vain harjoitella joka päivä. Miestä mulla ei ole. Ajattelin, että ensin opettelen saaman orkun.

[/quote]

Jatka vaan tuosta. Lisää ohjelmaan vielä nännien pyörittelyä, niin et voi välttyä upealta orgasmilta.

T Nainen (joka myös on opetellut nautinnon salat omissa oloissaan)

Vierailija
42/44 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan! Mulla on montakin toimivaa konstia alkaen omista sormista. Liukkari tai sylki tai joku muu liukaste, vaikka kosteusvoide on hyvä lisä. Tekopenis on aika ihana. Sitä käytän vuorotellen klitoriksella ja emättimessä. Monesti mulla on vielä peili. On muuten kiihottavaa katseltavaa. On muitakin toimivia tapoja, mutta tekopenistä käytän useimmiten.

Olen huomannut, että iän (vai minkä?) myötä menee sooloseksissä kauemmin saada orkku, kuin joskus nuorempana. Yhdynnässäkin sain orkun nuorempana, enää en. Miehen kanssa sitten kyllä muilla keinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin parikymppisenä oli kiva katsella pimppiä peilistä sauvotellessa. Nyt neljän lapsen jälkeen en enää ilkiä.

Vierailija
44/44 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:21"]

Silloin parikymppisenä oli kiva katsella pimppiä peilistä sauvotellessa. Nyt neljän lapsen jälkeen en enää ilkiä.

[/quote]

43 jatkaa: mulla on 5 alatiesynnytystä, mutta ei mua haittaa. On silti kiihottavaa katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän