Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiukkuus?

Vierailija
28.01.2010 |

Olen kaksi kertaa synnyttänyt, ja nautin seksielämästäni ja saan joka kerta rakastellessani orgasmin. Välillä emätin ja välillä klitoris orgasmin. Se aina vaihtelee.

Mutta minulla alkoi mietityttään mikä on "sopiva" tiukkuus miehen nautintoa varten.

Nimittäin olen epävarma olenko sittenkin liian löysä? Koska miehelläni kestää tulla välillä mielestäni liian pitkään. (olen kyllä itse nopea..johtuisko siitä, ja käytämme kondomia) Mutta miten sen voi testata kotikonstein?

Luin ed. ketjuja aiheesta ja kokeilin etusormen laittaa emättimeen. Sormi menee sisälle ja kun vedän sitä pois emättimestä tuntuu sellainen imu sormessa vaikka en jännittäisi lantiopohjan lihaksia.

Ja lihasten jännittäminen tietenkin tuntuu myös. Ja ilman jännittämättä emättimen seinät tuntuvat yhden sormen ympärillä, mutta jos liikutan sormea sivusuunnassa lihakset myötäilevät ja tilaa tuntuu oleva. Mutta siis sormi ei hölsky emättimessä.

Joten haluaisin miesten mielipiteitä pitäisikö lantiopohjan lihasten jumppaa vielä tehostaa entisestään. Tällä hetkellä treenaan niitä satunnaisesti.

Ja olen kysynyt mieheltäni asiasta ja hän sanoo että olen juuri sopiva, joten mitenköhän on vai kuvittelenko vain oleväni löysä??

Ja please ei mitään ivallisia kommentteja, sillä olen mietiskellyt tätä itsekseni jo pitkään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jopa keskimääräistä tiukemmalta. En viitsi aloittaa uutta ketjua, koska aiheesta on paljon keskustelua ennestään.

Kiinnostaisi vähän sama kuin naisiakin, että voiko tiukkuutta/kokoa nähdä naisen/miehen ulkonäöstä. Miehen peniksen kokoahan arvioidaan sormien ja nenän jne perusteella. Itselle on sattunut yksi liian tiukalta tuntunut nainen, joka oli hoikka ja melkein poikamainen vartaloltaan. Olen hoikkapeniksinen ja myös sen naisilta toisinaan kuullut. Tämä yksi liian tiukka jäi siksikin mieleen. Oli oikein työ saada penis sisään takaapäin ja seisaaltaan. (Oliko asento väärä valinta.) Nainen oli kyllä ihan kostea ja ei pitänyt sisään sovitteluani pahana kokemuksena. Osasi myös jotenkin tiukentaa otettaan, kun kullini oli sisällä. Tekiköhän jäynää ja tiukenteli jo sisään työntymiseni aikana??

Vierailija
2/11 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen aihe tämä:

onko kovasti väliä jos kuitenkin kelpaat miehellesi?

vaikka naisen tiukkuus tai kalun paksuun miehen kohdalla onkin ns plus.asia

ja tokihan me kaikki haluamme antaa parastamme toiselle.

ei seksuaalisuutta pitäisi tarkastella vaan sukuelimien tuntuman mutta

on hienoa että tiedostat asian. Mikäli sinua aihe vaivaa ja häiritsee

ihan sängyssä asti, jatka jumppaamista, liikuntahan tekee yleisesti

hyvää kropalle, esim tanssiminen jne.

Ääritapauksessa, jos kehtaat, voit käyttää gheisha-kuulien taipaisia

kuulia jotka vahvistavat lantionpohjaa ja alavatsaa.

Teräspallo, Eri kokoja esim tuon linkin ensimmäinen, 130 gramman pallo

vastaa useampaa gheisha-palloa joten sen tuoma voima

on huikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan vielä että se tiukkuus mikä kellekkin miehelle riittää on

miehestä kiinni. minä pidän siitä että on niin tiukka

että hieman sattuu. nro 4/5 kanssa olen samaa mieltä,

pieni, poikamainen ja todella kapea lantio taitaa olla paras.

Katsoisin olevani tässä asiassa aika ääripää että varmasti

tuotat nautintoa miehellesi nytkin.

Vierailija
4/11 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan miehesi siemensyöksyn tulo kestää? Mies oppii pidättelyä aikojen kuluessa ja myös työntöjen nopeus vaikuttaa ihan valtavasti. Tiukka emätin saa tietenkin miehen laukeamaan nopeammin, mutta naisen runsas kostuminen vastaavasti hidastaa miehen laukeamista.

Enpä vähättelisi myöskään miehesi peniksen koon merkitystä, koska iso penis joutuu tiukemmalle sisälläsi kuin pienehkö penis. Onko miehesi penis paksu vai keskimääräistä hoikempi? Iso penis voi helposti olla hieman veltompi ja siksi laukeaminenkaan ei onnistu ehkä ollenkaan. Olen kuullut, että erektio voi kadota, vaikka siemensyöksyä ei tule. Johtuu kai liian hyvästä pidättelykyvystä.

Naisen emätintreenaus kannattaa aina. Mies nauttii eniten, kun tuntee naisen lypsävän penistä tiukentelemalla emätintään. Naiset eivät kai ymmärrä, ettei pelkkä reisien levitys tee seksistä hyvää. Mies saa ja nainen antaa asenne olisi pikkuhiljaa unohdettava.

Vierailija
5/11 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan ettei kukaan aikuinen tällaista kirjoita, ei edes ne lukuisat sossussa ramppaavat yh-äidit ja muut ongelmatapaukset. Avaaja on selvästi kakara.

Vierailija
6/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiukka. Ostin sellaisen keskikoon sauvan ja olen käyttänyt nyt sitä silloin tällöin. Kun isken sauvan reikään, niin ei se sinne helpolla mene. Sitten, kun alan sölköttämään, niin kuuluu sellainen äänikin kuin olisin kumisaappailla lettosuolla. Joka työnnöllä ja vedolla kuuluu se ääni ja sauvaa saa ihan kunnolla työntää reikään, jotta se uppoaa sinne. Harva meis on kestänyt yhdynnässä neljää minuuttai kauempaa vaan rasvat lentävät usein jo aiemmin.

Vierailija
7/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip, voit toki olla tyytyväinen kun miehesi kertoo pimperosi olevan sopiva hänelle. Tuskin on huono ajatus, jos vaikka ottaisit lantiopohja jumpan säännölliseksi varsinkin pidemmällä ajalla mietittynä se voisi olla hyvä ratkaisu. Terkuin tiukastakin tykkäävä  vilivallaton

Vierailija
8/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:20"]

Mulla on tiukka. Ostin sellaisen keskikoon sauvan ja olen käyttänyt nyt sitä silloin tällöin. Kun isken sauvan reikään, niin ei se sinne helpolla mene. Sitten, kun alan sölköttämään, niin kuuluu sellainen äänikin kuin olisin kumisaappailla lettosuolla. Joka työnnöllä ja vedolla kuuluu se ääni ja sauvaa saa ihan kunnolla työntää reikään, jotta se uppoaa sinne. Harva meis on kestänyt yhdynnässä neljää minuuttai kauempaa vaan rasvat lentävät usein jo aiemmin.

[/quote] Aika hurjaa, neljä minuuttia on todella lyhyt aika.. ;) ja mielenkiintoista. / vilivallaton

Vierailija
9/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikeskusteluissa joka toinen juttu käsittelee miehen peniksen riittävyyttä. Enpä ihmettelisi, jos myös naiset pohtisivat omaa kokoaan. Nuorilla naisilla on sama riittämättömyyden tunne kuin nuorilla miehilläkin. Kakaraksi nimittely on jonkinlaista ikärasismia, joka on joissakin keskustelusäännöissä kielletty.

Vierailija
10/11 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet juuri sopiva, kuten miehesi sanookin. Omalla vaimolla turhan tiukka, tulen aivan liian nopeasti, sitä ei pysty kauaa pidättelemään... ed. kihlattu oli sopiva, juuri tuollainen kuin itseäsi kuvailit. Tiukka kyllä tuntuu aivan taivaalta, mutta pitkään siinä ei pysty nauttimaan.

Vierailija
11/11 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein vaan kondomi vie sitä parasta tunnetta pois,

varsinkin jos laitatte kondomin naimisen välillä.Siitä varmaan johtuu miehesi"kestävyys".