Toi Samuli on pelottava!
Kommentit (42)
Samaa mietin minä! Jotenkin kylmä ja ilmeetön. Myöskään ei aina tunnu tajuavan muiden läpänheittoa, tuijjottaa vaan tylysti.
Minusta on joka ikisessä jaksossa tuntunut, että katsoo muita halveksuen, vähän tyyliin "ihan surkea". Itse on kyllä ohjelman huonoin ja tylsin joka suhteessa.
Selkeesti teeskentelee liikuttavansa vääntämällä feikkikyyneleitä. Tiedän sen jo siitä, että näytellessä tekoitkun saa aikaan pitämällä silmiä tarpeeksi kauan räpäyttämättä (silmät ärsyyntyy ja alkavat tuottaa nestettä) ja Samuli teki juuri näin. Silmät ei räpsynyt kertaakaan, kun häntä Tonin esityksen aikana.
Vaikuttaa todella ahdistuneelta. Mikäköhän sillä on?
Kyllä sen katseessa on jokin outo juttu.Tosiaan se peittyy muka mukavaan ulkonäköön. Mutta creepykatse. Just vähän ylimielinenkin varmaa, mutta jtn tosi pimeetä siihen liittyy..
Samulin konsertti oli mulle melkoinen pettymys. Oli esiintymässä ravintolassa ja siitä sai kyllä sellaisen kuvan että EVVK teille täällä laulella.
Joku assi tai autismin piirteet? Silloin ei tajua läppää yms.
No eikä ole creepy. Vähän vakava mut ihana.
Jos se vetää jotain nappeja nykyisin. Absolutistihan se nykyään on.
No eikä ole! Mun mielestä aivan hurmaava.
Samppa on tommonen jörö, mutta ihana. Aina tykänny. En tiedä mikä hänessä on, mutta jonkinlainen karisma iskee tähän pimatsuun ;)
Tosi tyhjä katse ja jotenkin persoonaton. Se on se, mikä mättää.
Huono itsetunto, punkero, alkoholisti ja pieni elin. Vetää vakavaksi.
Olen miettinyt samaa että on tosi tyly ja poissaoleva. Ei ole näkynyt paljon hymyilevän. Loiri ja Elastinen minun suosekkeja.
Mun mielestä yllättävän rento ja rempseä tässä kun on oma päivä. Aikasemmissa jaksoissa ollut ku seiväs perseessä ja kateellisen olonen toisten mahtavista versioista.
Heti kun joku on vähän erilainen leimataan ylimieliseksi ym. Hankkikaa herranjestas jotain sisältöä elämäänne kun pitää ventoviersita arvostella netissä..huhuhuh..
Samuli on oma persoonansa niinkuin me jokainen.
Samuli on henkevä ja viisas. Ja SUURI taiteilija. Sen tietää siitä kun se katsoo niin että sanoja ei tarvita.
Se 'sielukas' tuijottelu ei siis ole jeesustelua tai teeskentelyä - se on merkki siitä, että tässä kas taiteilija ja suuri shamaani on niin tiloissa et sanoja ei tarvita.
No ei mätä!