Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain toissapäivänä tietää sairastavani rintasyöpää:( Tosi kurja olo nyt.

Vierailija
18.06.2022 |

Itkettää..

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Olen todella pahoillani. Jos annan etähalin ja sylillisen lohtua, niin toivottavasti auttaa edes vähän. Onko sinulla ketään tukena?

Voimia

Vierailija
2/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Olen todella pahoillani. Jos annan etähalin ja sylillisen lohtua, niin toivottavasti auttaa edes vähän. Onko sinulla ketään tukena?

Voimia

Tässä viestin lopussa oli sydänkin, mutta ei näy. Tässä uusi tällä tavalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia <3

Vierailija
4/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa

Mutta kyllä voit selvitä siitä

Saat hyvää hoitoa

Vierailija
5/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti parani juuri rintasyövästä kiitos että Suomessa on niin hyvä ja nopea! sairaanhoito.

Selviät sinäkin.

Voimia 🥰

Vierailija
6/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Tiedän tarkkaan, mitä tunnet nyt.

Hoito on loistavaa. Sinä paranet niin kuin minäkin paranin. Elämä voittaa.

Vierailija
7/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tosi kurja kuulla . Paranemisennuste on todella korkea. Nyt voimia!! Selviät!! Rukoilen puolestasi.

Vierailija
8/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on nyt tasan vuosi, kun minulta leikattiin rintasyöpä. Se löytyi seulontakuvauksessa hyvin aikaisessa vaiheessa. En ole kokenut varsinaisesti sairastavani sitä muuten kuin tutkimusten ja leikkauksen jälkeen. Nyt huolestuttaa se, että ei ole vieläkään tullut kutsua vuositarkastukseen.

Toivottavasti sinäkin selviät mahdollisimman vähällä sairastamisella ja se saadaan kokonaan pois.

Vierailija
9/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpää osataan nykyään hoitaa hyvin. Itse sain tiedon rintasyövästä kahdeksan vuotta sitten. Kävin läpi hoidot ja nyt olen ok. Voimia ja kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
10/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle, onneksi olet maassa jossa hoidon taso syövissä on korkea.

Äitini kuoli rintasyöpään 47v ikäisenä, se on suht harvinaista.

Vierailija
11/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka matka sinulla edessä, mutta ennuste on yleensä hyvä.

Itse olen selvinnyt syövästä ja kyllä arvostan elämää ja ihan tavallista arkea paljon enemmän kuin ennen. Tosin en kuolemaakaan pelännyt, kuollut äitini tuli useasti uniini ja minua lohdutti.

Vierailija
12/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle!

Vierailija
13/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että sairastuit. Toivon sinulle voimia ja että saat hyvää hoitoa.

Vierailija
14/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpään on onneksi selkeät hoitosuositukset ja homma hoituu ammattilaisilta rutiinilla, uskalla vaan heittäytyä heidän hoitoonsa. Itselläni löytyi epäilyttävä löydös, mutta lääkäri oli sen verran "kova luu", etten hetkeäkään epäillyt hänen osaamistaan ja itse vain heittäydyin hoidettavaksi. Yritin tarkoituksella unohtaa asian aina ja kävin käynneillä kuin hammashygienistillä, en vain ajatellut asiaa vaan keskityin arkeen ja harrastuksiini, asioihin joista pidin. Toki sinulle voi tulla eteen epämiellyttäviä toimenpiteitä, mutta niistäkin pääsee läpi, kun ajattelee ettei tämä ikuisuuksia kestä. Tämän pienen hetken vain. Ja muista palkita itseäsi, itse kävin hakemassa käyntien jälkeen herkkupullan ;)

Vierailija
15/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!

Vierailija
16/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnakkain ja siskola, suosittelen facebookissa.

Itse sairastin 3 vuotta sitten.

Vierailija
17/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS kaikille kauniista sanoistanne<3 Ne merkitsee paljon!

Vierailija
18/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin 2020, ja eka kontrollikäyntikin nyt takana ja voin hyvin.  Löydös oli noin 2cm ja löytyi maammografiassa.

Hoito on hyvää ja tehoaa. Keskimäärin 95% naisista selviää rintasyövästä.  Siis suurin osa. Mukavaa hoito ei ole, mutta ei aivan kauheaakaan.

Muista olla itsellesi armollinen ja nauttia hoidon väliin jäävistä päivistä jne.

Syöpäyhdistyksellä on hyvät nettisivut. Liittymällä sinne saat myös 5e kerta hoitoavustusta hoitopäiviltä.  Kysele sieltä saat lisää tietoa.

Vierailija
20/64 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etähali sinulle ap! Muistan rukouksin sinua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä