Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen voi olla aina ilkeä ja nähdä vain toisissa pahaa ja itse on niin hyvä?

Vierailija
13.09.2021 |

Alentaa toisia ja nostaa itseä, onko joku alemmuuden tunne tuollaisella ihmisellä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on puolessavälissä.

Vierailija
22/25 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pakettiin usein myös kuuluu valtava yliherkkyys itseensä kohdistuvaa kritiikkiä kohtaan. Arvostelusta joko raivostuvat tai uhriutuvat, mutta katsovat silti itse oikeudekseen heittää mitä tahansa ilkeää toisten niskaan. Ei empatiaa muita kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminen tunnistaa sen, että vaikka jokainen ihminen kykenee ajoittain itsekkyyteen ja ilkeyteen, enemmistö pyrkii yleensä toimimaan moraalisesti oikein ja hyvin - ihan jo siitäkin syystä, että ihmiset haluavat säilyttää itsestään kuvan hyvänä ihmisenä!.

Ihmiset ovat luonnostaan itsekkäitä. Nykyaikana ihmiset yrittävät kuitenkin naamioida omaa itsekkyttään epäitsekkyydeksi. Malliesimerkki tästä on kuvaamasi "oikein ja hyvin toiminen" jonkin syyn (kuten hyvän oman kuvan säilyttämisen) takia. Tämä ei todellakaan helpota mitään, vaan päinvastoin ruokkii kyynistä suhtautumista ihmisiin.

Lähes sukupuuttoon kuollut aidosti epäitsekäs käyttäytyminen on kokonaan eri asia.

Vierailija
24/25 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä ihmisillä joku sairaus vai mistä tämä käytös johtuu?  Vai vain ilkeä luonne ja hankalaa omassa elämässä? 

Vierailija
25/25 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneen siskoni tyttö toimii aika paljon juurikin noin. Sain kuulla todella julmia asioita hänen käytöksestään pari kuukautta sitten. Sanoinkin asioista hänelle. Sitten, kun hänet tapaan itse kasvotusten, niin esittää aika hyvin normaalia, mutta nyt kävi niin, että suuttui omalle siskolle tosi pahasti siinä samalla ja näin nyt itse miten toimii tilanteissa. Hurjaa menoa preerialla. Ihminen voi olla niin kaksinaamainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi