Selvisi, että mies jota olen tapaillut on ollut vankilassa, mutta kukaan ei suostu kertomaan minulle miksi
Mies törmäsi baarissa sattumalta kavereihinsa ja yksi kutsui miestä jollain ihme lempinimellä tyyliin "Möykky" kun mies meni hakemaan juotavaa, kysyin mistä tuo nimi tulee. Yksi kavereistaan sanoi "Se oli niiltä ajoilta kun oltiin linnassa"
Kysyin mieheltä miksi hän on ollut vankilassa. Sanoi ettei se kuulu kenellekään. Kysyin miehen kavereilta, he sanoivat että siitä ei puhuta. Soitin jopa miehen äidille, joka sanoi että jos poikansa ei siitä puhu, ei puhu hänkään. Haluaisin vaan varmistuksen ettei kyseessä ole joku väkivalta/rais kaus- juttu.
Kommentit (116)
No eiköhän se kerro kaiken että asiasta ei suostuta puhumaan.
Taitaa olla lipsunu lasten osastolle?
Mitä sitten? Pääasia että on "jännä"!
Jos ei pysty elämään toisen menneisyyden kanssa päätetään suhde.
Valinta on sinun, haluatko jatkaa tuommoisen asian pimittävän kanssa, vai et.
Eikö linnassa tiedetä aika hyvin muiden tuomiot? Joku toinen linnakundi tietänee kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Sen ei oo pakko kertoa sitä. Se on tuomionsa kärsiny ja sen yksityisasia.
No joo ei ole pakko, mutta sitten on myös turha surkutella jos ihmiset kaikkoavat ympäriltä. Minä ainakin ottaisin jalat alleni.
eli taas on valittu se jännittävä mies
Käräjäoikeuksista voi kysellä miehen nimellä tuomioita.
Mikä tässä nyt sitten mietityttää? Auttaako se jotenkin teidän välistä suhdetta, että kaivat tiedon jostain kiven kolosta? Näinkö hoidatte jatkossakin kommunikoinnin?
Kenties ilman lupaa hieroi jonkun ajat
Sen verran iso asia, että mikäli siihen ei suostuta vastaamaan, kannattaisi varmaan lopettaa tapailu.
Mitä välii miksi on istunut. Suomessa ei kovin vähästä joudu vankilaan, joten aika jännittävän saaliin olet napannut.
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeuksista voi kysellä miehen nimellä tuomioita.
Näinkö epätoivoisia te naiset olette? Kunhan mies on vaan karski, jännä, tatskattu ja lihaksikas?
Että oikein linnakundikin käy, kunhan ei ole tarpeeksi paha rikos?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile löytyykö kuukeloimalla
Minfosta varmaan löytyy jos on kerran linnakundi.
Kertoo jotain ap kun on linnakundien kanssa tekemisissä. Pikkuhousut kastuu kun on mies joka pystyy puolustamaan naistaan. Tietyissä piireissä se tuo sosiaalista arvonantoa.
Sen ei oo pakko kertoa sitä. Se on tuomionsa kärsiny ja sen yksityisasia.