Britney Spears vapautettiin laajasta holhouksesta - sekoilu alkoi heti!
Arvasin että se on virhe. Holhoukselle on syynsä, jenkeissäkin, mitä moni ei tunnu tajuavan. Britney tuhoaa omaisuutensa ja itsensä parissa vuodessa, ellei saada takaisin laajan holhouksen alaiseksi. Fanit tekivät karhunpalveluksen.
Kommentit (130)
Se uus mies vaikuttaa ihan joltai talepanilta.
Vierailija kirjoitti:
Britney tuhlaa omaisuutensa mutta onhan hän itse rahansa tienannut.
Niin, siis tuhoaa omaa elämäänsä ja ajautuu tuota vauhtia kadulle. Ei kehitysvammaisille tai pahasti psyykkisesti sairaille anneta oikeuksia omiin rahoihinsa, vaikka olisivat perineet isoja summia. Juuri sen vuoksi että he eivät hallitse itseään ja tuhlaavat kaikki ja ovat sitten pahoissa ongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko menossa salamarakastuminen ja tulossa yllätyshäät?
Kyseisen aviomieskadidaatin tulomaista monesti salamarakastutaan länsimaisiin naisiin varsinkin jos saa rahaa ja passin.
Tuli sama mieleen. Kuinkahan tuossa käy! Se mies on osannu antaa neuvoja , tietäähän tuon , kun oma etu etusijalla. Tiijjä mihin järjestöön tuo ukko kuuluu. Toivottavasti viranomaiset olisivat tutkineet taustan ja tutkivat ja seuraavat.
Aluksi olin holhousta vastaan, mutta nyt vaikuttaa siltä, ettei holhousta kannattais purkaa kokonaan.
Ulostulot nakkena instassa on kyllä lisääntyneet. Varmaan tosi ikävää pojillensa :(
Vierailija kirjoitti:
Tää päättyy siihen että Britney lähtee suljetulle ja joutuu entistä tiukempaan edunvalvontaan. Ja sitten ei auta fanienkaan naukua mitään, kiinni on ja pysyy.
Sitten joudutaan yhteiskunnassa yleisesti ottaen määrittelemään, millaisesta käytöksestä joutuu holhottavaksi, ehkä vankilassa. Väärä YouTube-kanava tietyn aikaa, ja lähdet suljetulle. Omaisuutesi sukulaisten valvontaan.
Rumien kuvien postailu & psykedeelinen teksti blogissa, niin holhous voi napsahtaa!
Mitä hänelle on lapsena tehty? Äiti näyttää "narsistilta" ja isä "psykopaatilta". Kuinka normaali on sisko?
Voiko yksilön vapauden siis riistää hänen omaisuuteensa vedoten? Omaisuutta ei saa käyttää kuten itse haluaa?? Vai mikä on kielletty, tyhmyys? Millainen omaisuus on este vapaudelle käyttää sitä?
Kyseisen aviomieskadidaatin tulomaista monesti salamarakastutaan länsimaisiin naisiin varsinkin jos saa rahaa ja passin.