Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osuuspankin asiakaspalvelu

Vierailija
13.09.2021 |

Saako joku sieltä palvelua? Käytin perjantaina kaksi tuntia selvittääkseni heidän aiheuttamaansa ja nyt sitten tuli "ohjemeili", joka lähti tismalleen siitä tilanteesta kuin minäkin perjantaina ennen sitä kaksituntista. Ja osoite on edelleen väärä. Vaikka korjasin sen kolmelle ihmiselle perjantaina.

Viime vuonna sain ihan väärät ohjeet yhdeltä ihmiseltä ja puoli vuotta myöhemmin selvisi, että asian oliis voinut hoitaa jo silloin puoli vuotta aiemmin helposti.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"heidän aiheuttamaansa sotkua"

Vierailija
2/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sekä erinomaista että surkeaa palvelua, ihan tuurista kiinni kenen kanssa joutuu asioimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta on chatissa saatu asiat hoidettua ihan kerralla kuntoon.

Vierailija
4/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi korttiasia selvisi heti.

Asuntolaina-asiat sen sijaan jumittaa.

Vierailija
5/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta on chatissa saatu asiat hoidettua ihan kerralla kuntoon.

Chat ei vaan ollut ainakaan perjantaina toiminnassa.

ap

Vierailija
6/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monentasoista palvelua.  Ilmeisesti uusien perehdytys huonoa, kuten muissakin firmoissa.

Vierailija
7/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksemme oli aikoinaan iso asiakas. OP on menestynyt taloudellisesti mutta potkinut ison osan oikeista työntekijöistä pois, tilalla usein osaamattomia. Siirsimme ensin säilytykset, sitten sijoitukset pois kun palvelu tökki, sen jälkeen lähtenyt muukin palvelu kilpailijalle. Nykyään on enää sivutili ja pieni luottolimiitti pahan päivän varalle. Siirsin myös omat rahat ruotsalaiseen, jolta sain paremman lainatarjouksen. Sorry vaan OP.

Vierailija
8/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrityksemme oli aikoinaan iso asiakas. OP on menestynyt taloudellisesti mutta potkinut ison osan oikeista työntekijöistä pois, tilalla usein osaamattomia. Siirsimme ensin säilytykset, sitten sijoitukset pois kun palvelu tökki, sen jälkeen lähtenyt muukin palvelu kilpailijalle. Nykyään on enää sivutili ja pieni luottolimiitti pahan päivän varalle. Siirsin myös omat rahat ruotsalaiseen, jolta sain paremman lainatarjouksen. Sorry vaan OP.

Tämä.

Vierailija
9/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle markkinoitiin luottokorttia vetoamalla siihen että Visa Electron on lapsia varten 🤔 Jatkan silti lapsellisen korttini käyttöä mieluummin kuin otan luottokortin.

Vierailija
10/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Mikä "Tämä" ?

Vierailija
11/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilikin on rajattu omistajabonuksien kertymisen ulkopuolelle.

Vierailija
12/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää palvelua olen Osuuspankista saanut, ei valittamista.

Vierailija
13/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei oikeastaan enää monessakaan OP:n konttorissa juuri ole. Kun astelet sisälle konttoriin, ei ketään ole mailla eikä halmeilla asiakasta vastassa. Työntekijät ovat lasiseinäisissä kopperoissaan ovet kiinni.

Vierailija
14/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli niin epäselvä sepustus, että epäilen ap:n sotkeneen asiansa ihan itse.

Vierailija
15/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli niin epäselvä sepustus, että epäilen ap:n sotkeneen asiansa ihan itse.

Terveisin op:n pankkineiti

Vierailija
16/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmistumisen jälkeen pitkään pienituloinen ja muistan hyvin OP:n ylimielisen asiakaspalvelun usemmalla eri paikkakunnalla hoitaessani laina-asioita ja korttien uusimisia.

Nyt hyvätuloisena olen saanut heidän tarjouksiaan, koska olen ollut Pohjolan vakuutusasiakas. Asiakaseduista huolimatta en halunnut palata asiakkaaksi nöyryyttävän kohtelun jälkeen ja lopetin myös heidän vakuutuksensa.

Vierailija
17/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo oli sekainen aloitus. Ei ihme että ap:n asiat on sekaisin, kun ulosanti on tuollaista sotkua.

Vierailija
18/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo oli sekainen aloitus. Ei ihme että ap:n asiat on sekaisin, kun ulosanti on tuollaista sotkua.

Niin. Ei se ole aloittajan vika, jos sulla on vajavaiset aivot.

Minäkin olen yrittänyt neljä kertaa tehdä osoitteenmuutoksen. Ei vaan onnistu.

Vierailija
19/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin kaksi vuotta sitten kaikki pankkiasiani S-pankkiin. Aiemmin, kun "meidän osuuspankkimme" oli vielä pienen maalaispitäjän osuuspankki, palvelu oli esimerkillistä. Sitten se yhdistettiin isoon kokonaisuuteen ja kaikki palvelu lakkasi saman tien. Helsingin Seudun Osuuspankki on ollut surkea koko ajan.

Vierailija
20/35 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei se ole aloittajan vika, jos sulla on vajavaiset aivot.

Minäkin olen yrittänyt neljä kertaa tehdä osoitteenmuutoksen. Ei vaan onnistu.

Minulla puolesti onnistui puhelinnumeron vaihto vasta 4. kerralla. Ja ne kaikki tein konttorissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän