Osuuspankin asiakaspalvelu
Saako joku sieltä palvelua? Käytin perjantaina kaksi tuntia selvittääkseni heidän aiheuttamaansa ja nyt sitten tuli "ohjemeili", joka lähti tismalleen siitä tilanteesta kuin minäkin perjantaina ennen sitä kaksituntista. Ja osoite on edelleen väärä. Vaikka korjasin sen kolmelle ihmiselle perjantaina.
Viime vuonna sain ihan väärät ohjeet yhdeltä ihmiseltä ja puoli vuotta myöhemmin selvisi, että asian oliis voinut hoitaa jo silloin puoli vuotta aiemmin helposti.
Kommentit (35)
No ei kyllä saanut aloituksestakaan mitään käsitystä, että mitä asia koskee. Sääliksi käy virkailijoita, joiden pitää lukea kuumehoureisia sepustuksiasi työkseen.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä saanut aloituksestakaan mitään käsitystä, että mitä asia koskee. Sääliksi käy virkailijoita, joiden pitää lukea kuumehoureisia sepustuksiasi työkseen.
En tahallani kertonut, mitä asia tarkalleen ottaen koski. Tietenkään.
OLENNAISTA oli se, että sen asian sai selittää moneen kertaan, se selittäminen vei kaksi tuntia ja tänä aamuna tuli meili, jossa palattiin tasan siihen mistä aloitettiin.
Ja osoite ei muutu millään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLENNAISTA oli se, että sen asian sai selittää moneen kertaan, se selittäminen vei kaksi tuntia ja tänä aamuna tuli meili, jossa palattiin tasan siihen mistä aloitettiin.
ap
Olisi ehkä kannattanut kertoa tarkalleen, ehkä osoitekin olisi muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
EN KERTONUT TÄÄLLÄ. Tietenkin sinne pankkiin kerroin.
Olet ääliö.
terveisin ap
Vierailija kirjoitti:
Olin valmistumisen jälkeen pitkään pienituloinen ja muistan hyvin OP:n ylimielisen asiakaspalvelun usemmalla eri paikkakunnalla hoitaessani laina-asioita ja korttien uusimisia.
Nyt hyvätuloisena olen saanut heidän tarjouksiaan, koska olen ollut Pohjolan vakuutusasiakas. Asiakaseduista huolimatta en halunnut palata asiakkaaksi nöyryyttävän kohtelun jälkeen ja lopetin myös heidän vakuutuksensa.
Miksi korttien uusimista pitää "hoitaa"? Nehän uusiutuvat itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Taitaa olla omassa selittämisessä jotain vikaa. Minun selittämiseni on aina ymmärretty pankeissa ja missä tahansa asiakaspalvelutilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Taitaa olla omassa selittämisessä jotain vikaa. Minun selittämiseni on aina ymmärretty pankeissa ja missä tahansa asiakaspalvelutilanteissa.
Sinäkö se olet, pöllö pankkineiti?
palvelun taso pudonnut ala arvoiseksi. miksi maksaa " PALVELUSTA" jonka kuitenkin joutuu itse tekemään ja korjaamaan. ei suju as oy,n, tie kunnan eikä metsästys kalustus seurojen laskutukset. säästö pankissa ei mitään ongelmia jopa huomattavasti halvemmalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin valmistumisen jälkeen pitkään pienituloinen ja muistan hyvin OP:n ylimielisen asiakaspalvelun usemmalla eri paikkakunnalla hoitaessani laina-asioita ja korttien uusimisia.
Nyt hyvätuloisena olen saanut heidän tarjouksiaan, koska olen ollut Pohjolan vakuutusasiakas. Asiakaseduista huolimatta en halunnut palata asiakkaaksi nöyryyttävän kohtelun jälkeen ja lopetin myös heidän vakuutuksensa.
Miksi korttien uusimista pitää "hoitaa"? Nehän uusiutuvat itsekseen.
Muissa pankeissa kortit lähetettiin jo silloin postissa kotiin, OP ei lähettänyt. Minun olisi pitänyt joko hakea uusi kortti toiselta paikkakunnalta tai maksaa pankille aika kohtuuton summa kortin lähettämisestä. En hakenut enkä maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
EN KERTONUT TÄÄLLÄ. Tietenkin sinne pankkiin kerroin.
Olet ääliö.
terveisin ap
Mä tiesin, että sä tartut tuohon mun vedätykseen....🤑terv. Ääliö😁
Aika vaihtelevaa palvelua. Pienemmistä konttoreista ihan hyvää, mutta siitä yleisestä palvelusta ei oikein asiat etene. Monta asiaa jäänyt siksi roikkumaan kun ne eivät suju vaivattomasti..
Osoitemuutokset menevät väestörekisterin kautta. Luulisi puhelinnumeron vaihdon käyvän helposti tunnistautumisen jälkeen.
Palveluhinnat nousee ja palvelun taso laskee. Taitaa tosin olla näin melkein joka paikassa.
Mä olen saanut tyydyttävää ja huonoa asiakaspalvelua Osuuspankissa. En koskaan erinomaista, vaikka itse olenkin mennyt sinne ystävällisellä ja iloisella mielellä.