Pitäisi jo kosia pian mutta varoitusmerkkejä ilmassa, auttakaa!
Ollaan jo toista vuotta oltu yhdessä. Matkusteltu ympäri maailmaa ja asuttukin paljon yhdessä. Tyttöystäväni kovasti odottaa kosintaa ja sen haluaisinkin tehdä mutta muutama asia alitajunnassa huolestuttaa, en tiedä olenko vainoharhainen vai syystä, ja mitä voin tehdä asialle.
Suoraan sanottuna en osaa luottaa häneen täysin, johtuen muutamasta seikasta.
Hän todella mustasukkainen, kun firmanikn instafeedissa vilahti jonkun tuntemattoman naisen naama, hän käski välittömästi blokata sen etten enää näe. Joogatunnille pyysi etten mene enää koska opettaja nainen. Hieronta kielletty ellei ole mies. Kuulemma mies ja nainen eivät voi olla ikinä kavereita. Olen halunnut hänelle hyvän olon ja suostunut kaikeen tähän ja poistanut kaikki hyvä päivän tututkin instagram enkä käy joogassa tai puhu naisille missään, hän sallii sen jos nainen yli 40 ja naimisissa ja mielellään lapsia. Jos joku kirjoitti mulle pyysi heti sanomaan hänestä ja että on morsian, vaikka hän tiesi että olin yhteiskuviamme jo useasti postannut storiesiin.
Mutta sitten on se toinen puoli. Siinä missä itse olen avoin ja kertonut kaiken, hänellä kesti melkein 9kk ennenkuin otti mut instagramiinsa, ja siellä hänellä lukemattomia nuoria miehiä niin seuraajina kuin seurattuina. Ikinä ei ole laittanut mitään meistä yhdessä, ja lopettanut kuvien postaamisen kuin seinään 3v sitten mutta tarinoihin julkaisee välillä vietteleviä selfievideoita, tarkoitan viimeisen päälle meikattuna filtterillä silmäniskuja ja juuri kun lähti kotimaahansa tuli tällainen samantien yökerhosta sijainnilla merkittynä, ja en voi kieltaa etteikö hämmennys herännyt miksi näin. Ja hänen ig profiiliikin ilmoittaa kotikaupunkinsa ja kolme suudelmahuulikuviota, ja seksikäs kuva.
Aloin sitten yksin ollessani kaukana hänestä katsoa sitä ig paremmin ja sieltä löytyi seuraajista ja seuratuista hänen paikallisia dating ja avioliitto firmoja, jotka markkinoivat naisille että voivat tienata helppoa rahaa, firmoja jotka maksavat naisten tilille siitä että käyvät ravintoloissa osan laskun summasta, komeita miehiä joiden puolialastomia kuvia oli tykkaillyt tosin ennen suhdettamme.
Ja sitten on se puhelimen käyttö. Usein kestää tosi pitkään vastata viesteihini ja kerran tajusin ettei hän nähnyt lähettämääni viestiä vaikka oli puhelimellaan. Kertoi sit että hänellä notifikaatiot pois että hänen pitää avata pikaviestin appi erikseen että näkee jos viestejä tullut ja että ollut vuosia eikä johdu minusta vaan ei halua että tulee ilmoitus jostain uutisryhmässä muuten niin usein. Tuntuu vaan oidolta kun asetuksissa voisi sulkea vaan sen uutisryhmän ilmoitukset.. Ja ei ikinä yleensä avaa puhelintaan mun nähden paitsi kun ottaa kameran käyttöön. Nytkin oltiin koko päivä yhdessä ja kannoin laukkuaan ja harva se hetki puhelin tärisi siellä mutta kertaakaan ei katsonut sitä eikä avannut nähdäkseen viestejä. Ja kääntää aina väärinpäin pöydälle tai laittaa laukkuunsa.
Hänen asunnossaan pääsin lopulta käymään mutta aina on makuuhuone suljettu enkä ole sinne ikinä nähnyt, syynä ilmeisesti ettei ole siistiä, aina ovi suljetaan visusti kun oon siellä ja jos hän kay hakemassa jotain niin ovi sulkeutuu siksikin ajaksi.
Tässä nyt jotain näitä mitkä hämmentävät. En vain tiedä pitäisikö mun vain päättää olla välittämättä ja myöntää olevani vainoharhainen vai kysellä häneltä. En ole puhelinta ikinä ratsannut enkä kehdannut pyytää näyttämään mitään mutta sisäisesti olen hieman huolissaan koska olen usein ollut naiivi elämässä enkä välittänyt varoitusmerkeista.
Kommentit (33)
Onko nainen horoskooppimerkiltään skorpioni? Kuulostaa aivan skorpionien hulluudelta.
Siis miksi edes haluat kosia tätä naista? Et edes kuulosta rakastuneelta, pohdit vain sitä, että muiden mielestä sinun pitäisi kosia...
Kertomasi perusteella on todella vaikea uskoa että nainen viihtyisi suomessa. Ja vaikka viihtyisikin niin mieti nyt hetki omilla aivoillasi. IKINÄ ei kannata ottaa idioottia mustasukkaista puolisoa. Varsinkaan jos ei samat säännöt päde molempiin suuntiin. Kaksi idioottia mustasukkaista yhdessä voi jopa toimia. Suomessa hän olisi täysin sinusta riippuvainen aika pitkäänkin (vaikka haluaisikin töihin jne). Myös se tuo oman lisänsä jo valmiiksi hankalaan suhteeseen.
Otsikon perusteella jo vaikuttaa siltä, että älä kosi! Älkää hyvät ihmiset lyökö hynttyitä yhteen kenenkään kanssa, jos on varoitusmerkkejä ilmassa. Varoitusmerkin viesti on: JUOKSE!
Kosia ei todellakaan tarvitse, jos vähänkään epäilyttää. Avioliitto on vakava asia. Teillä ei ole samanlaiset pelisäännöt, tulisi olla. Tuo makuuhuone myöskin, siellähän voi olla mitä vaan, mitä et haluaisi nähdä. Suhteessa pitäisi voida luottaa toiseen. Mieti nyt tarkkaan, haluatko tosiaan olla kuvailemasi naisen kanssa.
Matkusteltu ympäri maailmaa...piti katsoa aloituksen päivämäärä. Eiköhän lukemisen voi jättää tähän?
Vierailija kirjoitti:
Matkusteltu ympäri maailmaa...piti katsoa aloituksen päivämäärä. Eiköhän lukemisen voi jättää tähän?
Suomen vinkkelistä voi kuulostaa hassulta, mutta ihmiset todella ovat matkustelleet korona-aikanakin. Varsinkin juurikin, jos itse tai perheenjäsen ei asu kotimaassaan. Tai jos on tottunut vaan matkailemaan omatoimisesti, eikä vain pakettimatkoilla turistirysissä. Suomessa sanottiin alussa, että rajat on kiinni eikä saa matkustaa, ja ihmiset uskoivat ja tottelivat. Jopa siitä keskusteltiin, saako omalle mökilleen mennä. Huoh.
joku on katellut liikaa 90 pv morsiamena
joo JSS
Eikö nyt kuka tahansa tervejärkinen osaisi tuollaisessa tilanteessa vaatia samaa myös toiselta, eli akalle suorat sanat että jos ei itsellä saa olla yhtään naispuolisia elämässä niin ei sitten toisellakaan ketään muita miehiä tai muussa tapauksessa tuossa on ovi ja terve menoa.
Naurattaa. Jos Ap on kirjoittanut tämän tosissaan, sanoisin että pakkaa tavarasi ja lähde Suomeen YKSIN !
Luin vain alun, mutta älä kosi.