Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi jo kosia pian mutta varoitusmerkkejä ilmassa, auttakaa!

Vierailija
13.09.2021 |

Ollaan jo toista vuotta oltu yhdessä. Matkusteltu ympäri maailmaa ja asuttukin paljon yhdessä. Tyttöystäväni kovasti odottaa kosintaa ja sen haluaisinkin tehdä mutta muutama asia alitajunnassa huolestuttaa, en tiedä olenko vainoharhainen vai syystä, ja mitä voin tehdä asialle.

Suoraan sanottuna en osaa luottaa häneen täysin, johtuen muutamasta seikasta.

Hän todella mustasukkainen, kun firmanikn instafeedissa vilahti jonkun tuntemattoman naisen naama, hän käski välittömästi blokata sen etten enää näe. Joogatunnille pyysi etten mene enää koska opettaja nainen. Hieronta kielletty ellei ole mies. Kuulemma mies ja nainen eivät voi olla ikinä kavereita. Olen halunnut hänelle hyvän olon ja suostunut kaikeen tähän ja poistanut kaikki hyvä päivän tututkin instagram enkä käy joogassa tai puhu naisille missään, hän sallii sen jos nainen yli 40 ja naimisissa ja mielellään lapsia. Jos joku kirjoitti mulle pyysi heti sanomaan hänestä ja että on morsian, vaikka hän tiesi että olin yhteiskuviamme jo useasti postannut storiesiin.

Mutta sitten on se toinen puoli. Siinä missä itse olen avoin ja kertonut kaiken, hänellä kesti melkein 9kk ennenkuin otti mut instagramiinsa, ja siellä hänellä lukemattomia nuoria miehiä niin seuraajina kuin seurattuina. Ikinä ei ole laittanut mitään meistä yhdessä, ja lopettanut kuvien postaamisen kuin seinään 3v sitten mutta tarinoihin julkaisee välillä vietteleviä selfievideoita, tarkoitan viimeisen päälle meikattuna filtterillä silmäniskuja ja juuri kun lähti kotimaahansa tuli tällainen samantien yökerhosta sijainnilla merkittynä, ja en voi kieltaa etteikö hämmennys herännyt miksi näin. Ja hänen ig profiiliikin ilmoittaa kotikaupunkinsa ja kolme suudelmahuulikuviota, ja seksikäs kuva.

Aloin sitten yksin ollessani kaukana hänestä katsoa sitä ig paremmin ja sieltä löytyi seuraajista ja seuratuista hänen paikallisia dating ja avioliitto firmoja, jotka markkinoivat naisille että voivat tienata helppoa rahaa, firmoja jotka maksavat naisten tilille siitä että käyvät ravintoloissa osan laskun summasta, komeita miehiä joiden puolialastomia kuvia oli tykkaillyt tosin ennen suhdettamme.

Ja sitten on se puhelimen käyttö. Usein kestää tosi pitkään vastata viesteihini ja kerran tajusin ettei hän nähnyt lähettämääni viestiä vaikka oli puhelimellaan. Kertoi sit että hänellä notifikaatiot pois että hänen pitää avata pikaviestin appi erikseen että näkee jos viestejä tullut ja että ollut vuosia eikä johdu minusta vaan ei halua että tulee ilmoitus jostain uutisryhmässä muuten niin usein. Tuntuu vaan oidolta kun asetuksissa voisi sulkea vaan sen uutisryhmän ilmoitukset.. Ja ei ikinä yleensä avaa puhelintaan mun nähden paitsi kun ottaa kameran käyttöön. Nytkin oltiin koko päivä yhdessä ja kannoin laukkuaan ja harva se hetki puhelin tärisi siellä mutta kertaakaan ei katsonut sitä eikä avannut nähdäkseen viestejä. Ja kääntää aina väärinpäin pöydälle tai laittaa laukkuunsa.

Hänen asunnossaan pääsin lopulta käymään mutta aina on makuuhuone suljettu enkä ole sinne ikinä nähnyt, syynä ilmeisesti ettei ole siistiä, aina ovi suljetaan visusti kun oon siellä ja jos hän kay hakemassa jotain niin ovi sulkeutuu siksikin ajaksi.

Tässä nyt jotain näitä mitkä hämmentävät. En vain tiedä pitäisikö mun vain päättää olla välittämättä ja myöntää olevani vainoharhainen vai kysellä häneltä. En ole puhelinta ikinä ratsannut enkä kehdannut pyytää näyttämään mitään mutta sisäisesti olen hieman huolissaan koska olen usein ollut naiivi elämässä enkä välittänyt varoitusmerkeista.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen tarinan väkertelit tällä kertaa.

Vierailija
2/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään epäilyttää, älä kosi.

Vierailija
4/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä päivän huonoin tähän mennessä

Vierailija
5/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli todella hämärä aloitus. Koko suhdehan on katastrofaalinen ja nainen ihan hirveä. Ja miten niin toisena seurusteluvuonna pitäisi kosia? Käsittämätön kirjoitus. Paras olisi kyllä erota tuosta ihme virityksestä.

N48

Vierailija
6/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä oli pitkä pätkä potaskaa.

Vierailija
7/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastamaan seksiä miesten kanssa, problem solved.

Vierailija
8/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta yhdessä, mutta makuuhuonetta et ole koskaan nähnyt? Muutenkin kuulostaa siltä, että kannattaa juosta ja lujaa!

Vierailija
9/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kiellot että pitää blokata toinen sukupuoli ei ok. Tai jos siihen lähdetään niin on sitten molemminpuolista.En kosisi.

Vierailija
10/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä oli pitkä pätkä potaskaa.

Mutta potaskapätkät kuitenkin hienosti eroteltu kappalejaoin!! Siitä pisteet!! Ja olihan tuo viitseliästäkin :D

Vierailija
11/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi kosi kyllä maailmassa sormuksia piisaa. Minäkin nuorena kosin monia pirkkoja.

Pertti

Vierailija
12/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook, insta, stories... Ja väität olevasi mies? Oletko varmasti hetero?

Vierailija
13/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin käyt vetämässä käteen 5 kertaa ja sitten kun et ole enää niin puutteessa, mietit ihan aivoillasi tuota kosimisjuttua

Vierailija
14/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, ihan tositarina. Tavattiin toisessa maassa jossa asuin, eli asuttiin yhdessä hotelleissa matkoilla ja sitten asunnossani mutta välillä hän meni omaan asuntoonsa, joka siis se jota en saanut nähdä pitkään vaikka kerroin että se vaivaa mua ja nykyään vain makuuhuone suljettuna.

Alkuun pelkäsin että mua huijataan koska hän ehdotti aina kalliitakin ravintoloita ja teki varauksen meille paikkoihin jotka netin mukaan juuri näin operoivat ja antavat provikat naisille jotka tehneet varauksen. Mutta suhde kehittyi ja rakastuimme toisiimme ja matkusteltiin ja tultiin läheiseksi..mutta tämä minun huoleni sisällä josta en uskalla puhua ei tietenkään sovi kuvioon ja siksi kai tästä kirjoitankin. Hän sanoo ettei ikinä ole ollut onnellinen kuten kanssani ja rakastaa minua, joten en halua loukata näyttämällä luottamuksen pulaani.

Hänen kulttuurissaan naimisiinmeno tärkeää ja lisäksi nyt vielä tärkeämpää että saisimme asua Suomessa sillä tuli tarve palata itselleni.

Vierailija
15/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö daami töitä?

Vierailija
16/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloloo... sama kirjoitustyyli jatkuu.😥👎

Vierailija
17/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään, että tämä on oikea aloitus eikä naisvihamielistä kuraa. Ehkä tällaista on oikeastikin, mistäs minä tiedän.

Valitettavasti teillä ei ole parisuhdetta, eikä tyttöystäväsi ole sinuun rakastunut. Hän on varmasti seurassasi kerrassaan hurmaava, kaunis ja vastustamaton. Hän etsii parisuhdetta, jossa mies kustantaa hänen elämisensä, kunnes hän löytää jonkun, joka tarjoaa vielä paremman elatuksen ja enemmän luksusta. Kyse on siis liikesuhteesta. Jos haluat rakkauteen ja kiintymykseen perustuvan parisuhteen, et sitä tule hänen kanssaan saamaan. Jos taas tämä kuvio on ok, että saat nätin tyttöystävän elatusta vastaan, mikäs siinä. Muista kuitenkin, että suhde päättyy heti, kun hän saa paremman tarjouksen.

Vierailija
18/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jlmta, sinua on nyt huijattu. Typerintä mitä voisit nyt tehdä on kosinta.

Vierailija
19/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen 0,001% varalta, ettei ap ole provo:

Se nainen on epärehellinen huijari. Sinä olet huijauksen uhri. Laita yhteydenpito poikki heti.

Vierailija
20/33 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä, ihan tositarina. Tavattiin toisessa maassa jossa asuin, eli asuttiin yhdessä hotelleissa matkoilla ja sitten asunnossani mutta välillä hän meni omaan asuntoonsa, joka siis se jota en saanut nähdä pitkään vaikka kerroin että se vaivaa mua ja nykyään vain makuuhuone suljettuna.

Alkuun pelkäsin että mua huijataan koska hän ehdotti aina kalliitakin ravintoloita ja teki varauksen meille paikkoihin jotka netin mukaan juuri näin operoivat ja antavat provikat naisille jotka tehneet varauksen. Mutta suhde kehittyi ja rakastuimme toisiimme ja matkusteltiin ja tultiin läheiseksi..mutta tämä minun huoleni sisällä josta en uskalla puhua ei tietenkään sovi kuvioon ja siksi kai tästä kirjoitankin. Hän sanoo ettei ikinä ole ollut onnellinen kuten kanssani ja rakastaa minua, joten en halua loukata näyttämällä luottamuksen pulaani.

Hänen kulttuurissaan naimisiinmeno tärkeää ja lisäksi nyt vielä tärkeämpää että saisimme asua Suomessa sillä tuli tarve palata itselleni.

Ok, nyt tarinassa on enemmän järkeä, kun kerroit kulttuurieroista. Kuitenkin ottaisin vakavasti sen, että sinua epäilyttää. Kuulostaa minunkin korvaan huonolta, jos teillä on suhteessa noin paljon kysymysmerkkejä ja naimisiinmenemisen ajatus nousee esiin asumisjärjestelyjen ja kumppanin kulttuurin takia eikä siksi, että te kaksi olette varmoja siitä, että haluatte jakaa elämänne toistennne kanssa. Kosi vasta sitten, jos/kun olet varma tästä ihmisisestä. Älä kosi siksi, että "pitää" kosia.

P.S. Jos kumppanisi haluaa tulla Suomeen, voisiko tulla enemmän itsellisenä, esim. työluvalla? Jatkaisitte sitten seurustelua Suomessa ja katsoisitte vielä, miten asiat sujuvat...