Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko taloa lentokentän vierestä? Jos se olisi huomioitu hinnassa?

Vierailija
27.04.2025 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian herkkäuninen, joten en.

Vierailija
2/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. En jaksaisi melua, eikä sijaintikaan olisi hyvä. Lentokentätkin sijaitsevat hieman syrjemmässä keskustasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lentokentän?

Vierailija
4/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon, kuulostat venäjän lurkilta

Vierailija
6/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ikinä. Asunut Tiksin lähellä ja ihan liikaa lentomelua. Haluan nukkua rauhassa.

Vierailija
7/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da da! Ootsin harasoo!

- Igor

Vierailija
8/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, melu aiheuttaa kuormitusta ja stressiä, enkä halua olla koko ajan kuulokkeet päässä.

Vierailija
9/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kylässä sellaisessa paikassa, joka oli lentokentän lähellä. Oli hurja kokemus kun lasketuva lentokone oli laskeutumisvaiheessa todella matalalla. Huh!

Vierailija
10/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisin. Asun nytkin aika lähellä lentokenttää. Lentomelu ei ole koskaan minua häirinnyt.

Vierailija
11/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Ja sitten ryhtyisin vaatimaan lentokentän sulkemista ja siirtoa muualle kuten Malmilla.

Vierailija
12/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
13/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ensinnäkin siitä, että mikä/millainen lentokenttä olisi kyseessä. Toiseksi riippuu siitä, miten hinnassa on huomioitu lentokentän läheisyys. Kolmanneksi riippuu siitä, että olisiko sijainti muuten minulle sopiva. Neljänneksi riippuu siitä olisiko asunto/kiinteistö minulle sopiva....

Vierailija
14/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin jotain 7 km lentokentältä, mutta konet alkoi laskeutua ennen kenttää ja isot rahtikoneet meni siitä talon yli, niin että välillä ikkunat helisi.

Vierailija
15/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, jos talo olisi riittävän halpa.  Mua ei häiritse mikään.

Olen asunut talossa, jossa matkaa yleiselle tielle oli n. 2 metriä.  Yöllä tuntui, että auto ajaa mun makkariin.  Talo oli siis jo hyvin vanha ja rakennettu aikaan, jolloin tie oli luultavasti ollut vain joku kärrypolku.

Eikä siinä vielä kaikki.  Toisella puolella tietä oli koulu.  Kaiket päivät siinä mekasti lapsia, kun urheilukenttäkin oli siinä samassa kombinaatiossa.

Yhtään ei haitannut, koska kaikkeen tottuu.

Aikuisena asuin kaupungin keskustassa liiketalossa olevassa huoneistossa ja kadun toisella puolella oli suosittu kapakka.  Meteliä riitti.  

Jos talo olisi hyvä ja halpa, niin kyllä mulle kelpaisi.

Vierailija
16/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin hintaa nostavasti huomioitu? Hyvien kulkuyhteyksien läheisyydessä.

Vierailija
17/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkut asuivat ennen Vantaalla ja silloin 80-luvulla lentokoneista lähti ihan pirusti ääntä. Varsinkin roistovaltio venäjän Tupoleveista -hirveitä vehkeitä!

Nykyiset ohivirtausmoottorit ovat niin hiljaisia että eivät ne enää haittaa.

Vierailija
18/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lentokentän läheisyys on vaan positiivinen asia! Ei todellakaan haittaa yhtään. 

Vierailija
19/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä lentokenttä. Helsinki-Vantaan vierestä en ainakaan. 

Vierailija
20/21 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä. Asun nyt Vaasassa (käpykylä) pääkadun varrella ja se melu on jo mulle riittävän kovaa melua. Aina kun Hesassa oon käynyt niin siellä se melu on myös raastavaa autoista. jotenkin lähijunat ja metrot pkseudulla menettelee. Aina kun tulen äitilleni maalle rakastan sitä että menee yksi auto kymmenessä minuutissa ohi ja ihan Etelä-Suomessa äitini asuu. Eli voisin vaikka maksaa että saan asua metsässä, vaikka muuten en niin viihdy maalla, vaan tykkään, että palvelut lähellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi