Miehellä ei ole puhtaita vaatteita huomiseksi!
Nyt tuli sitten mieleen aikuisella miehellä tämä ja kehtasi vielä haukkua mut asiasta.
Sanokaa edes myötätunnosta että teidänkin kodissa käy joskus näin?
Kommentit (21)
Ei. Mä pesen vain omani ja lasteni vaatteita. Vaimo saa itse pestä omansa.
Vierailija kirjoitti:
Pliis älä pese vaan anna itse pestä!
Aivan varmasti pesee. Ei tuollaiseen tilanteeseen muuten päädyttäisi. :(
Kannattaisi varmaan ostaa ukolle se kolmaskin T-paita.
Meillä ei ole koskaan käynyt noin. Pidän pyykinpesusta.
Vierailija kirjoitti:
Saisit tulla pesemään meillekin. Haluisin jo nukkua.
Jos asutten pk-seudulla, niin sitten kipin kapin jonnekin Prismaan joka on yölläkin auki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin vaikka tullakin
Vika ei ole sinun ellet sinä ole yhteisesti sovittu pyykinpesijäksi. Jos et ole niin toteat vain, että kone pesee kyllä ja jotenkin vaatteet kerkiävät vielä kuivaamaan aamuun mennessä. Et ole ilmeisesti pessyt koko viikonloppuna omia vaatteitasi pyykkikorista? No on hyvä muistutus miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä pesee ja kuivaa kone. Täyttöön menee pari minuuttia ja minuutti kun heittää kuivausrumpuun.
Koko yö aikaa pestä. Hyvin ehtii aamuksi :)
Vielä ehtii pestä yhden koneellisen. Äkkiä.
Miksi miehen vaatteet ovat ongelmasi? Onko hän jotenkin vajaa? Miehethän hokee täällä palstalla, että kone pesee pyykit ja minuutti menee rumpua täyttäessä, joten kyllä sinunkin miehesi pitäisi olla näppärä pyykkikoneenkäyttäjä. Soittakoon äidilleen tai isälleen, jos löytyisi sieltä apua.
Vika ei ole miehessä vaan sinussa ap. Miksi et ole pessyt?
Miten vähän sillä on vaatteita jos kaikki on likasena?
Perussuomalaisena naisena sanon että syy on sinun. Niin meillä isäntäkin sanoo.
No voi hyvänen aika. Menköön sitten likaisissa, jos ei ole itse ymmärtänyt huolehtia tuollaista asiaa.
Miksi se sut haukkui? Olitteko sopineet, että sä peset ja jätit tekemättä? Vai asuuko mies täyshoitolassa, jossa hän odottaa saavansa kaiken valmiina, eikä hänen tarvitse tehdä mitään kotitöitä?
Kauanko olet miestä jo passannut? Oletettavasti aikuista ihmistä?
Älkääkä nyt käsittäkö tätä väärin. Kyllä mäkin pesen miehen pyykkejä samalla, kun omiani. Ja lasten. Mutta on silläkin työvaatteet, enkä minä tiedä, montako työpaitaa sillä kulloinkin on puhtaana, joten itse kyllä huolehtii, että niitä tulee pestyä niin, että aina riittää puhdas päälle. Tietysti.
kalsarikännit huomenna heti aamusta.
Pliis älä pese vaan anna itse pestä!