Hajuveden teettäminen
Tietääkö kukaan, että mikä yritys Suomessa tai Virossa takaa tällaista mahdollisuutta ja palvelua?
En löytänyt mitään tietoja Googlesta.
Olen alkanut jo kyllästyä noihin merkki- ja markettien tuoksuihin. Tuoksut ihmisenä kuin muut maapallon ihmiset etkä ollenkaan persoonalliselta. Haluan jotakin uniikkia ja persoonallista.
Kysyin kerran Sokoksen myyjältä, että mikä Jo Malonen tuoksuista kävisi itselleni, sillä he mainostavat omilla sivuillaan persoonallisen tuoksun löytämisessä. Hän oli yksinkertaisesti ammattitaidoton, kuten moni muukin myyjän tähän asti.
Kommentit (8)
Muistutaisin yhden asian hajuvesistä. Ne säilyvät maksimissaan kaksi vuotta.
Minäkin haluaisin oman persoonallisen hajuveden. Tylsää, että muut tuoksuu samalle kuin minä. Käytän tällä hetkellä yhtä Jo Malonen tuoksua, mutta harmiksi se ei pysy iholla kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Max Perttula tekee, tai ainakin lupaa sellaista. Olikohan firma Max Joakim..?
Halpaahan se ei ole, enkä itse olen kovin vakuuttunut parfymöörin taidoista, siis olen kokeillut tuoksuja. Mutta mahdollista se on, Suomessakin.
Tässä keskustelussa monet kyllä tykänneet hänen tuoksuistaan
https://www.vauva.fi/keskustelu/4031692/onko-joku-oikeasti-ostanut-max-…
Vierailija kirjoitti:
Muistutaisin yhden asian hajuvesistä. Ne säilyvät maksimissaan kaksi vuotta.
Kiitos suuresti infosta!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Halpaahan se ei ole, enkä itse olen kovin vakuuttunut parfymöörin taidoista, siis olen kokeillut tuoksuja. Mutta mahdollista se on, Suomessakin.
Aika vakuuttava näyttää olevan lista siellä maxjoacim sivuilla nimikkotuoksujen teettäjistä! On Ivanahelsinkiä ja Sibelius Ainola-tuoksua ym. Eikö se kerro jo aika paljon, eikä siihen nyt ehkä sinun vakuutteluja tarvitakaan, kun ei taida mitään hajua olla hänen tuoksuistaan:-)