Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää miestäni mutten voi erota koska en pärjää yksin

Vierailija
12.09.2021 |

En vain jaksa enää. Mutta en jaksa elämää yksinkään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kuolen tässä parisuhteessa mutten uskalla lähteäkään. pelkään liikaa

Vierailija
2/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäpä siinä sitten auttaa. Jos ei jaksa niin ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan asunut muuten kuin jonkun toisen ihmisen kanssa? Jos olet aina asunut muiden kanssa, yksin asuminen voi tuntua aluksi oudolta.

Vierailija
4/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen pärjää oikein hyvin yksin. Mene terapiaan ja aikuistu.

Vierailija
5/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan asunut muuten kuin jonkun toisen ihmisen kanssa? Jos olet aina asunut muiden kanssa, yksin asuminen voi tuntua aluksi oudolta.

Olen asunut yksin ja se oli yhtä hel..ettiä sekin kun tuntui jatkuvasti että kaikki normaalit asiat on niin vaikeita ja ahdisti olla yksin. Mulla ei ole juurikaan ystäviä, olen syrjäytynyt.

-ap

Vierailija
6/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuminen on parasta! Ja ihan varmasti pärjäät yksin. Niin me muutkin pärjätään.

Vierailija
7/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikään ei ole hyvä, haluat vain myötätuntoa, et todellista muutosta.

Vierailija
8/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuminen on parasta! Ja ihan varmasti pärjäät yksin. Niin me muutkin pärjätään.

Viihdyn kyllä yksinkin, mutten kestä olla yksin koko maailmassa ilman ketään. Te "muut" varmaan käytte n ormaalisti töissäkin yms?

-ap

Vierailija
9/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika paljon vapaita ihan hyviä miehiä olemassa (kuten minä, kröhöm).

Eli etsit vain uuden miesystävän, miksi jäädä yksin.

Vierailija
10/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut yksin ja se oli yhtä hel..ettiä sekin kun tuntui jatkuvasti että kaikki normaalit asiat on niin vaikeita ja ahdisti olla yksin. Mulla ei ole juurikaan ystäviä, olen syrjäytynyt.

-ap

Oletko työelämässä, opiskeletko, vai oletko työkyvyttömyyseläkkeellä?

Tarvitsetko mahdollisesti edunvalvojan, jos et pysty itsenäisesti huolehtimaan arjestasi, kuten raha-asioista? Sopisiko jokin tukiasuntomuoto sinulle? Tukiasuntoja on kehitysvammaisille, mielenterveyskuntoutujille ja päihdeongelmaisille.

Vierailija
11/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mikään ei ole hyvä, haluat vain myötätuntoa, et todellista muutosta.

Haluan että asiat muuttuisi paremmiksi, mutten uskalla tehdä toisin. Pelkään että asiat menee myös vielä huonompaan suuntaan jos lähden muuttamaan niitä. En luota itseeni.

-ap

Vierailija
12/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on paljon hyviä vapaita miehiä, muttei heille syrjäytyneet naiset kelpaa.

Vierailija
13/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asioita tarkalleen pelkäät siinä yksin olossa? Toki jos et esimerkiksi osaa huolehtia raha-asioista hyvin niin onhan yksin eläminen kalliimpaa, että siihenkin pitää varautua. Mulla oli aluksi vaikeaa käsittää juurikin se, että sitä rahaa ei enää yksinkertaisesti ole yhtään ylimääräistä, kun pitää yksin maksaa kaikki. En kuitenkaan kadu sitä, että jäin yksin. Aina parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa. Mutta kyllä se ottaa aikaa tottua. Sitten kun siihen tottuu, ei enää huoli helpolla ketään.

Vierailija
14/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile vilpittömästi apua tilanteeseen. Toimii.

Vierailija
15/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On (olet :)) varmasti, en vain usko että kukaan haluaa välttämättä mua ja toisaalta en halua ketä vain itsekään. Olen kai nirso.

-ap

Vierailija
16/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen aloitus vol. 895865987498

Vaikuttaisi, että osa naisista ei koskaan kasva aikuisiksi. Miehen lompakko on kuin magneetti.

Ajattelet niin paljon lompakkoasi, ettet huomannut, ettei nainen puhunut mitään taloudellisesta pärjäämisestä, vaan yksinäisyydestä ja perusasioiden hoitamisen vaikeudesta eli syrjäytymisestä. Se on paljon yleisempää miehillä kuin naisilla kuten myös maksuhäiriöt.

Vierailija
17/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita tarkalleen pelkäät siinä yksin olossa? Toki jos et esimerkiksi osaa huolehtia raha-asioista hyvin niin onhan yksin eläminen kalliimpaa, että siihenkin pitää varautua. Mulla oli aluksi vaikeaa käsittää juurikin se, että sitä rahaa ei enää yksinkertaisesti ole yhtään ylimääräistä, kun pitää yksin maksaa kaikki. En kuitenkaan kadu sitä, että jäin yksin. Aina parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa. Mutta kyllä se ottaa aikaa tottua. Sitten kun siihen tottuu, ei enää huoli helpolla ketään.

Pelkään kaikkia tavallisia sosiaalisi juttuja joita normaalit ihmiset hoitaa yms. Raha-asioista osaan huolehtia tai ainakaan en päättömästi tuhlaile vähiä rahojani. Pelkään ettei sitten ole oikeasti ketään jos tarvin apua keneltä pyytää eikä kukaan auta missään.

-ap

Vierailija
18/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki toki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit varmaan sanoa: "Toki on paljon hyviä miehiä, mutta heillä ei ole paksua lompakkoa."

No tänne sitten yhteystietoja laittamaan hyvät miehet, jotka haluavat syrjäytyneen naisen, joka ei pysty omia asioitaa hoitamaan, parisuhteeseen.

Vierailija
19/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile vilpittömästi apua tilanteeseen. Toimii.

Olen tehnyt niin

-ap

Vierailija
20/37 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toki toki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit varmaan sanoa: "Toki on paljon hyviä miehiä, mutta heillä ei ole paksua lompakkoa."

No tänne sitten yhteystietoja laittamaan hyvät miehet, jotka haluavat syrjäytyneen naisen, joka ei pysty omia asioitaa hoitamaan, parisuhteeseen.

Onko aloittajalla varallisuutta minkä verran? Voisin olla kiinnostunut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi