Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! voisitko olla ystävä naisen kanssa, joka on ollut ihastunut sinuun, mutta sinä et ole häneen (enää)?

Vierailija
06.12.2021 |

Jos siis kuvitellaan että olet ollut treffeillä naisen kanssa jonka kanssa et halua parisuhdetta tai ihastuksesi johonkin naiseen on loppunut, ja nainen haluaisi olla kanssasi ystävä, niin voisitko ottaa hänet ystäväksesi? Perustele, miksi tai miksi et! 🙂

Naiset voivat vastata myös vapaasti mitä tulee aiheesta mieleen

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis olen tilanteessa että olin ihastunut erääseen mieheen ja hänkin aluksi minuun, mutta hänen ihastuksensa loppui ja nyt minä olen päättänyt kysyä josko hän haluaisi olla kanssani ystävä. Toivottavasti hän vastaa myöntävästi! Minulla ei ole ystäviä, ja tämä mies on jo ollut minulle tärkeä, joten mieluusti ottaisin hänet ystäväkseni🙂💗ap

Vierailija
2/54 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olen ainoa nainen jolle mies on tapailun lopetettuaan ehdottanut ystävyyttä.

Usein tuo kuitenkin taitaa tarkoittaa, että nainen voi halutessaan olla yhteydessä ja yrittää pitää ystävyyttä yllä. Miehestä ei taatusti oma-aloitteisesti kuulu. Näin täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt kerran. Ystävyys loppui naisen puolelta oudosti, loukkaantui jostain eikä suostunut kertomaan mistä oli kyse eikä minulla ollut aavistustakaan. Oli minuun ihastunut mutta oli puhuttu että ollaan ystäviä, ei olisi toiminut siinä tilanteessa mikään muu oikein...

Vierailija
4/54 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse siis olen tilanteessa että olin ihastunut erääseen mieheen ja hänkin aluksi minuun, mutta hänen ihastuksensa loppui ja nyt minä olen päättänyt kysyä josko hän haluaisi olla kanssani ystävä. Toivottavasti hän vastaa myöntävästi! Minulla ei ole ystäviä, ja tämä mies on jo ollut minulle tärkeä, joten mieluusti ottaisin hänet ystäväkseni🙂💗ap

Pidän peukkuja! Vaikutat sympaattiselta, uskon kyllä että hän huolii ystäväkseen :)

Vierailija
5/54 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän peukkuja! Vaikutat sympaattiselta, uskon kyllä että hän huolii ystäväkseen :)

Kiitos pikkuystäväni peukkujen pitämisestä!💗ap

Vierailija
6/54 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla miehet käy.

Vierailija
7/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia toivoisin!🙂ap

Vierailija
8/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hypoteettinen tilanne itselleni, että olisi ystävä, mutta en pystyisi. Masturboin jo ajatukselle.

Vierailija
9/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Mä tapailin naista aikanaan muutaman kuukauden ajan, sitten tuli ero ja pian nainen ehdotti jatkaa tapailua ystävyyden pohjalta. Taisi ehdottaa jonkinlaista fwb-järjestelyä. Olin silloin aktiivisesti etsimässä uutta naista ja olisi mennyt liian monimutkaiseksi, jos olisi pitänyt tapailla montaa naista samanaikaisesti.

Varmaan jotkut miehet tähän järjestelyyn pystyy.

Vierailija
10/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti miehet eivät oikein osaa sosiaalisia suhteita ylipäätään. Nainen joko kiinnostaa tai ei kiinnosta ja jos ei kiinnosta romanttisessa mielessä niin ei sitten kerta kaikkiaan kiinnosta yhtään missään muussakaan.

Vierailija
11/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen oli minuun ihastunut aika paljonkin, itse en halunnut mitään suhdetta joten sovittiin että ollaan ystäviä.

Tämä sopimus johti kumminkin omituiseen tilanteeseen jossa nainen alkoi soitella ja kytätä että missä milloinkin olen ja missä seurassa, kaveritkin alkoi vitsailla että "taasko se vaimo soittaa tarkistus puhelun" :D

En sano että monikaan nainen alkaisi niin käyttäytymään ja kyllä voisin olla ystävä ihastuneen naisen kanssa kunhan se oikeasti olisi sitä ystävyyttä vain.

Vierailija
12/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo oppinut, että kun nainen sanoo suunnileen seuraavasti: emmekö voisi olla vain ystäviä tai edes kavereita, niin kyseessä on monesti vain kaunis tapa sanoa, että älä muistele pahalla tai ethän käy hankalaksi ja vaikeuta elämääni, jos en vastaisuudessa aio olla sinuun yhteydessä. Mutta harvoin minulla on ollut peruteluita kieltäytyä, jos nainen itse on halunnut olla kaverini tai ystäväni ja toiminut sen mukaisesti. - En osaa ajatella, että minun tulisi jotenkin olla enemmän tai vähemmän naiseen ihastunut tai kokea nainen mahd. parisuhdekumppaniksi, jotta hän voisi olla hänen kanssaan kaveri tai ystävä. 

Vierailija
13/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen lähtee ihastuspohjalta ja toinen ei ihastunut, ei tuu ystävyydestä mitään. Se ihastuneempi osapuoli toivoo/odottaa liikoja ja joko alkaa käyttäytyä rajoja venyttävästi tai hajoaa siihen, ettei saa mitä haluaa. Molemmissa tapauksissa ystävyys kosahtaa. 

Vierailija
14/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyskin vaatii jonkinasteista "ihastumista" ja molemminpuolista hyötysuhdetta, josta on molemmille iloa.

Jos ap haikailet yksipuolisesti jotain romanttisempaa niin moiset julmat viritelmät kannattaa äkkiä lopettaa.

Vierailija
15/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen järkeä on yrittää ystävyyttä ihastuksensa kanssa? Vähän kuin alkoholisti ostaisi viinaa kotiin ja jonkinlaisena typeränä haasteena yrittäisi olla juomatta.

Vierailija
16/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu on useasti tämä tilanne ja aina on mennyt siihen että nainen oikeuttaa ja vaatii tunteille vastakaikua ja kun ei sitä saa tapahtuu katoaminen solvauksien saattelemana

Vierailija
17/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluat ystävyyttä jos toinen ei ole ihastunut ja sinä olet? Kiusaat vaan itseäsi. Ole ylpeä ja jätä tuo ukko kokonaan mielestäsi

Vierailija
18/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla. Voisin käyttää hyväkseni- käydä.pnemassa, kun ei ole vakisuhteessa, teetättää muita palveluksi ilmaiseksi, kun toinen on ihastunut niin tekee mitä vaan. 👌

Vierailija
19/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluat ystävyyttä jos toinen ei ole ihastunut ja sinä olet? Kiusaat vaan itseäsi. Ole ylpeä ja jätä tuo ukko kokonaan mielestäsi

Minähän kirjoitin otsikkoon, että jos nainen on OLLUT ihastunut. Minä siis en enää ole ihastunut häneen. Juuri siksi pystyisinkin olemaan pelkkä ystävä hänen kanssaan.🙂ap

Vierailija
20/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän kirjoitin otsikkoon, että jos nainen on OLLUT ihastunut. Minä siis en enää ole ihastunut häneen. Juuri siksi pystyisinkin olemaan pelkkä ystävä hänen kanssaan.🙂ap

On ollut (ja on yhä), mutta sinä et ole häneen (enää)? Itseään ei voi huijata, vaikka muita ehkä joskus voisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän