Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydellisen peniksen muoto?

Vierailija
24.10.2014 |

Suora? Käyrä? Jos käyryyttä mihin suuntaan? Terska paksumpi kuin varsi? Tyvestä, päästä vai keskeltä paksumpi?

Kuvailkaa siis ihanne penis.

Itse pidän alaspäin käyrästä jossa iso terska. Dildoissa suosin taas suoraa. Miten teillä muilla?:)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mun mielestä penis pitää olla vähintään 16-senttinen, lievästi käyrä ylöspäin ja paksu. Terskan pitää olla todella tattimaisen iso. Tällaista kun saa, niin ihan taivaissa on tämä tytsi.

Vierailija
2/36 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sellaisesta n.10cm pitkästä pippelistä jolla on kiva kusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen pitää olla vähintään sen pituinen että nainen saa kaksin käsin varresta kiinni ja vielä terskan suuhun. Käden koosta riippuen tuollainen 17 - 18 cm vähintään. Mutta ei sen pidempi. Penis mielellään suora tai korkeintaan aavistuksen verran käyrä sivulle voi olla mutta ei ylös eikä ainakaan alaspäin. tasa paksu kulli on paras, kuitenkin paksuin kohta vois olla tyvessä tai sit keskeltä vartta terskaan päin. Terska vois olla paksuusessaa samaa luokkaa kullin keskikohdan kanssa. Ei mielellään hyvin paljo pienempi kuin terska, eikä missään tapauksessa mikään jumalaton tatti, joka heiluu narun päässä. Sellanen on naurettavan näköinen. Esinahka pitää olla ja se saa lepotilassa peittää juuri ja juuri terskan. Jäykistyneenä nahakan pitää olla ihan takana tai aavistuksen terskan juuressa. Mikään runsasnahkainen kurttu ei munan tarvii kuitenkaan olla. Silti tärkein on se missä se mulkku on, eli ihminen!

Vierailija
4/36 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpi on mies kokonaisuutena.

Vierailija
5/36 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne käyrät ole jollaintavalla valuvikaisia?

Vierailija
6/36 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannepenis on melko suora, ehkä lievästi ylöspäin kaareva, varsi aika tasapaksu, terska hieman vartta paksumpi, ympärileikatut saavat minulta plussaa koska näyttävät myös lepovaiheessa hyvältä mutta esinahallinen myös kelpaa, pituutta sen verran että näyttää kiihottavalta muttei satu kun liukuu sisään )))

Vierailija
7/36 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kuulosti ihan minulta :)

Vierailija
8/36 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 09:20"]Peniksen pitää olla vähintään sen pituinen että nainen saa kaksin käsin varresta kiinni ja vielä terskan suuhun. Käden koosta riippuen tuollainen 17 - 18 cm vähintään. Mutta ei sen pidempi. Penis mielellään suora tai korkeintaan aavistuksen verran käyrä sivulle voi olla mutta ei ylös eikä ainakaan alaspäin. tasa paksu kulli on paras, kuitenkin paksuin kohta vois olla tyvessä tai sit keskeltä vartta terskaan päin. Terska vois olla paksuusessaa samaa luokkaa kullin keskikohdan kanssa. Ei mielellään hyvin paljo pienempi kuin terska, eikä missään tapauksessa mikään jumalaton tatti, joka heiluu narun päässä. Sellanen on naurettavan näköinen. Esinahka pitää olla ja se saa lepotilassa peittää juuri ja juuri terskan. Jäykistyneenä nahakan pitää olla ihan takana tai aavistuksen terskan juuressa. Mikään runsasnahkainen kurttu ei munan tarvii kuitenkaan olla. Silti tärkein on se missä se mulkku on, eli ihminen!
[/quote]

Jos minä mielisin ottaa kaksin käsin kiinni ja vieläterskan suuhuni, saisi mulkulla olla mittaa noin 25cm. Olen nainen. Itse pidän eniten siitä miehestä, joka sitä kikkeliä operoi. Ja sillä sitten mennään mitä löytyy. Kun muuten natsaa minulle ei oikeasti ole väliä millainen penis miehellä on. Kunhan on halukas ja nauttii seksistä.
N31v

Vierailija
9/36 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Luoja ei kaikessa viisaudessaan luonut pyörivää ja värisevää mulkkua? Siis mul on nyt ollut sellainen pyörivä sauva ja se on ihana, mutta ajatella, millainen olisikaan aito pyörivä miehen mulkku värinällä.

No, joku tietysti nyt viisastelee, että voihan sitä persettä pyöritää samalla, kiun muna on lävessä. Jaa, no voi tietty ja kivalta se tuntuukin, mut ei se kyl vastaa värisevää ja ympäripyörivää sauvaa.

Vierailija
10/36 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:50"]

Miksi Luoja ei kaikessa viisaudessaan luonut pyörivää ja värisevää mulkkua? Siis mul on nyt ollut sellainen pyörivä sauva ja se on ihana, mutta ajatella, millainen olisikaan aito pyörivä miehen mulkku värinällä.

[/quote]

Luomumunaan saa kyllä tekovärinän, kun ostaa värisevän kullirenkaan. Pyörisen suhteen on vaikeempaa. Pitäs olla mies pyörivällä alustalla selällään ja sitten ite ratsastamassa siinä päällä, mutta siinä pitäisi varmaan olla nainen valjaissa katosta roikkumassa, että mies pääsee pyörimään.

Ehkä tässä olisi oiva liikeidea. Jonkun ptäisi vain kehitellä helppokäyttöiset valjaat ja pieneen tilaan menevä pyörivä alusta.

Vierailija
11/36 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ainakin tykkää minun munasta eli : 17-18cm pitkä, lievästi ylöspäin käyrä. Kokolailla tasapaksu koko matkalta, noin 16 cm ympärysmittaa. Terska vähän paksumpi, velttona noin puoliksi esinahan peittämä, kovana kokonaan esillä. Ja erektiossa verisuonet selvästi pullollaan (näyttää kuulemma erityisen kiihottavalta)

Vierailija
12/36 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/JrBjvz Minusta tuon kuvan penis on aika hyvän mallinen, suonikas ja erottuva terska. Tekisi hyvää pillussani, luulisin. Kokemusta ei ole kuin suipoista ja ohuista :(

Vierailija
13/36 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:24"]

Luomumunaan saa kyllä tekovärinän, kun ostaa värisevän kullirenkaan. Pyörisen suhteen on vaikeempaa. Pitäs olla mies pyörivällä alustalla selällään ja sitten ite ratsastamassa siinä päällä, mutta siinä pitäisi varmaan olla nainen valjaissa katosta roikkumassa, että mies pääsee pyörimään.

[/quote]

60 kierrosta minuutissa, yrjö lentäis ennen kuin mälli.

Vierailija
14/36 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylöspäin melkoisesti käyrä ja kaartuu vasemmalle banaanin muotoon jonkun verran. Terska paksumpi kuin varsi ja paksuutta aikalailla grillimakkaran verran. Monelta naiselta kuullut että hankaa mukavasti g-pistettä ratsailla ja klitorista lähetyssaanaajassa. 

Vierailija
15/36 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/36 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo "tummarapumies" kuvassa oleva kulli naisten mielestä riittävän kokoinen. Aika tarkkaan tuon peniksen pituus on 13 cm, ei varmastikaan juurikaan pidempi vaikka itse väittäisi mitä.

Vierailija
17/36 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 07:35"]

Onko tuo "tummarapumies" kuvassa oleva kulli naisten mielestä riittävän kokoinen. Aika tarkkaan tuon peniksen pituus on 13 cm, ei varmastikaan juurikaan pidempi vaikka itse väittäisi mitä.

[/quote]

kyllä Pipsa mitat tietää.

Vierailija
18/36 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sellainen 20 cm:n mittainen ja tasapaksu 16 cm:n ympärysmittainen suora leikattu penis, jossa peniksen paksuutta isompi terska. Kivekset isot ja roikkuvat. Joudun käyttämään rengasta, jotta kivekset saa nostettua ja penis ei uppoa liian syvälle kun sitä oikein innostuu survomaan. Vaikkei 20 cm ole vielä mikään mahtimulkku niin pari cm lyhyemmällä voisi panna estoitta ettei vaimoon satu. Kundin elämä pyörii oman kyrpänsä ympärillä, koska yhteiskunta on aina asettanut paineita sen koolle. On hyvä lukea naisten kommentteja siitä ettei sen koko ole aina se tärkein.

Vierailija
19/36 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 09:20"]Peniksen pitää olla vähintään sen pituinen että nainen saa kaksin käsin varresta kiinni ja vielä terskan suuhun. Käden koosta riippuen tuollainen 17 - 18 cm vähintään. Mutta ei sen pidempi.

Jos minä mielisin ottaa kaksin käsin kiinni ja vieläterskan suuhuni, saisi mulkulla olla mittaa noin 25cm. Olen nainen.

N31v

Sinulla on naiseksi jäätävän kokoiset kädet. Minulla on  n. 20cm kalu ja kun otan kahdella kädellä varresta kiinni, niin vaimo saa vielä terskan kokonaan suuhunsa ja enemmänkin. Toki itse ole alle 170cm pitkä, mutten kyllä mikään pienikätinen.

Vierailija
20/36 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä vessapaperirulla (hylsy), on 10 cm pitkä ja 4,5 cm paksu. Siitä saa osviittoja, kun laittaa Kaks rullaa peräkkäin.