Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olet pettänyt pikaisesti, nainen

Vierailija
27.01.2010 |

Oletko raottanut housujasi ravintolan vessassa tai ulkona jossain pikaisesti, jotta saisit tyydytyksen salassa mieheltäsi? Eihän siihen tarvi kuin 5 minuuttia aikaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varusmies palvelusta suorittamassa v. 1969,

kun olinmme tyttö ysttäväni kanssa tanssimassa Lahdessa silloisessa Teivaalan lavalla. Paineet olivat kovat housuissa ja koko kehossa, ei muuta kuin ulos ja nurkalle tytöltä hame ylös ja housut alas homma hoitoon eihä siinä kauaa mennyt kun pussit tyhjeni,

Vierailija
2/11 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annoin" luvan vaimolleni käydä kesällä festareilla kaverinsa kanssa etelä-Suomessa. ---

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo aikaa.

Lämpimänä kesäyönä nojailin parvekkeen kaiteeseen, kiinnitin huomiota kolkutukseen joka kuului ulkoa. Siellähän sitä nussittiin viereisen kerrostalon ovea vasten, aika nopeasti oli ohi. Siitä sitten vain pusut ja nainen kaivoi avaimet kotionsa, saatilla ollut mies jatkoi matkaa. Naisen tunsin vain ulkonäöltä, perheellinen oli.

Vierailija
4/11 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pettänyt kaksi kertaa ihan hetken hurmiossa ja pikaisesti. Kukaan ei tiedä eikä taatusti arvaisi kun olen hyvinkin kunnollinen ja uskollinen kiltti perheen äiti.

Ensimmäinen kerta tapahtui jo vuosia sitten kun kävelin yksin yhtenä lämpimänä kesäyönä discosta kotiinpäin kaupungin läpi. Pikku hiprakassa siihen tuli hyvinkin miellyttävä ja komea minua hieman nuorempi mies kävelemään samaan suuntaan ja aloimme jutella. Päädyimme naimaan seisaallaan erään kerrostalon sisäpihalle.

Toinen kerta oli ei niin kovin kauan sitten kun eräs puolituttu mies antoi minulle suuseksiä meidän lähistöllä sijaitsevan pikku metsikön siimeksessä. Taas olin tulossa baarista, mutta oli vasta ihan alkuilta enkä ollut humalassa. Tätä en oikein edes tiedä miksi näin kävi, kaipa teki vaan niin kovasti mieli ja kun mies tarjoutui auttamaan niin...

Vierailija
5/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ reisulla työpaikan mökin parvella,Olin päättänyt ennen reissua että tällä reisulla annan työkaverilleni.Tästä nyt noin 18 vuotta.

Paikan päällä näyttelin "etten voi" olen naimisissa ja kaksi lasta.Härnäsin ja pistin miehen anelemaan."Ei tätä kukaan koskaan saa tietää"

Lopulta itsehillintä petti ja mies repi pikkarit jalasta ja otti rajusti,ai kun teki hyvää.

Myöhemmin hitaalla kaavalla ja edelleen tuntui hyvältä.

Tästä alkoi näihin päiviin kestänyt rinnakkaissuhde tähän mieheen,työreissuilla ja miehen kotona kun miehen tyttö kaverit eivät olleet paikalla,parikin nais tuttavaa kerkesi miehellä olla mutta meidän panot vaan jatkui.Oma mieskin joutui tämän hyväksymään ja alun kriisin jälkeen huomasi että välimme olivat vain puhdasta seksiä niin katsoi touhujamme läpi sormien.Sanoinkin tässä kerran että jos minä olisin sinä niin en olisi katsellut tätä vaan lähtenyt.Onneksi ei lähtenyt sillä avioliittomme kukoistaa.Mies tuttavani löysi naisen rakensi talon jonka kanssa yhteinen lapsi ja lopetimme sitten suhteen,näin on hyvä.Toiaalta en mene takuuseen jos joskus tilaisuus tulee ja kukaan varsinkin vaimo ei tiedä niin voinkin antaa,kuka tietää,omapahan on pilluni.

N 53

Vierailija
6/11 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkähän tyydytyksen moisesti pikaroiskauksesta saisi? varmaan yhtä mahtavan kuin mitä on omaltakin mieheltä...

Vierailija
7/11 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että on aika yleistä, että petetään nopeasti jossain nurkassa seisten.

Vierailija
8/11 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kokemusta "puskaseksistä" on. Ujous meinasi iskeä lähinnä siinä, kun molemmat miehet riisuivat minut melkein alasti. Aluksi kyllä työnsivät kättä mekon alle, mutta sitten mekko pois ja rintsikat pois ja pikkarit alas ja kontalleen. Mutta kun oikein panettaa sitä järki kaikkoaa.

Vierailija
9/11 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kokemusta "puskaseksistä" on. Ujous meinasi iskeä lähinnä siinä, kun molemmat miehet riisuivat minut melkein alasti. Aluksi kyllä työnsivät kättä mekon alle, mutta sitten mekko pois ja rintsikat pois ja pikkarit alas ja kontalleen. Mutta kun oikein panettaa sitä järki kaikkoaa.

Ja ukollesi et tietenkään kertonut mitään :I Mut parmpi niin, jos asiasta ei tullut seuraamuksia, ja osasit ottaa opiksesi. Kait sentään käytitte kumeja huumassanne. Jännä ajatus toisaalta. Mistä löysit miekkosesi ja puskanne?

Vierailija
10/11 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annoin" luvan vaimolleni käydä kesällä festareilla kaverinsa kanssa etelä-Suomessa. Eihän siihen mitään lupia tarvita, vastavuoroisesi toki sai mennä kun minäkin kavereideni kanssa olen käynyt. Luottoa on aina ollut. Paskat mitään kaverinsa kanssa mennyt vaan varatun, perheellisen miehen kanssa. Pikaisesti siellä petettiin heti kun tavattiin ja vielä uudestaan kun palattiin festareilta. Kyllä vituttaa, että viilasi noin pahasti minua linssiin.

Vierailija
11/11 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin vaan kertoa kaikille niille naisille, jotka kateellisena lukee, että voihan hemmetti, en saa puolessa tunnissakaan..

Sillon kun on oikeasti hyvä suhde päällä, hurmaava kemia ja just sopivasti aikaa niin tokihan se pikapano onnistuu vaikka baarin vessassa. Itse tykkään kyllä ennemmin luonnon helmassa puistossa. Hame ylös, mies lykkimään sisään takaapäin ja menoks! :-)