Poikaystävä joi alkoholia..
Yhtäkkiä vetäs puolilitraisen jägermaister pullon kokonaan alas ja vielä torstaina (okei nyt on jo perjantai, mutta..)
Joskus juo yhtäkkiä esim. Yksin 8 kaljaa, niin että on sopivasti kännissä. Viikonloppuna en ihmettele, mutta yhtäkkiä viikolla? Ahdistaakohan häntä joku :( sanoi että muka ei. Ärsyttävää katsoa toisen "örvellystä" tai kun se muuttuu kännissä jotenkin niin ärsyttäväksi ja "tyhmäksi" ! Ei kai tässä mitään muuta syytäkään voi olla kun työttömyys..
Kommentit (24)
Miksi et itse osallistu karkeloihin ?
En oo trolli.. mietin oikeasti, että vaivaakohan tuota joku -ap
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 02:48"]En oo trolli.. mietin oikeasti, että vaivaakohan tuota joku -ap
[/quote]
Kysyy henkilö joka itse valvoo keskellä yötä . Just !
No miksi ite valvot? Mä oon valitettavasti työtön, jolla unirytmi sekaisin. Miten toi ees liittyy tähän
Perhana kun pystyisi juopottelemaan, mutta ei kun joutuu yötyötä painamaan
Apuja kaivattaisiin mielummin -ap
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 02:53"]Apuja kaivattaisiin mielummin -ap
[/quote] jäikö jotain juomatta ? Mukana ollaan...
Turha kysellä täältä näin myöhään yhtään vitun mitään näköjään.. -ap
JSS. Jätin aviomiehen, joka tykkäs juopotella, se ei ollut kivaa kellekään muulle kuin hänelle itselleen. Nykyinen mies ei juo juuri ollenkaan ja muutenkin kaikin puolin parempi ja sopivampi minulle. Kyllä se vaan joskus vaihtamalla paranee. 10
Ne on normaaleja kalsarikännejä.
Itse harrastin niitä nuorempana, mutta nyt 4 kymppisenä ja perheellisenä sekä työelämässä tiukasti mukana niin kalsiksia ei enää pysty vetämään ;D
m40
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 02:59"]Ne on normaaleja kalsarikännejä.
Itse harrastin niitä nuorempana, mutta nyt 4 kymppisenä ja perheellisenä sekä työelämässä tiukasti mukana niin kalsiksia ei enää pysty vetämään ;D
m40
[/quote]
Ei siis syy huoleen (välttämättä) :D kiitos
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 03:03"]Miten usein se juo kännit ?
m40
[/quote]
Ei siis kovin usein, mutta viikolla saattaa ihan yhtäkkiä vetästä kännit, parikin kertaa -ap
Tuskin täällä kukaan osaa selittää tuntemattoman nuoren työttömän jätkän juomatapoja. Ihan kannattaa vaan kysyä siltä itseltään ystävälliseen sävyyn. Ei kannata tyytyä ensimmäiseen, ylimalkaiseen vastaukseen.
Toisaalta, jos työttömällä tyttöystävällä on päivärytmi sekaisin, niin miksei työttömällä poikaystävällä voisi olla viikkorytmi sekaisin? Hän voi vetää ne kännit arkenakin, kun arki ja pyhä eivät kauheasti eroa toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 03:06"]Tuskin täällä kukaan osaa selittää tuntemattoman nuoren työttömän jätkän juomatapoja. Ihan kannattaa vaan kysyä siltä itseltään ystävälliseen sävyyn. Ei kannata tyytyä ensimmäiseen, ylimalkaiseen vastaukseen.
Toisaalta, jos työttömällä tyttöystävällä on päivärytmi sekaisin, niin miksei työttömällä poikaystävällä voisi olla viikkorytmi sekaisin? Hän voi vetää ne kännit arkenakin, kun arki ja pyhä eivät kauheasti eroa toisistaan.
[/quote] Tässä tämä olikin hyvin tiivistetty.
m40
Kyselty on, mutta ei edelleenkään vastausta. Kaippa tässä on vähän molemmilla rytmit sekaisin -ap
Voi siskoseni, tiedän tunteen!