Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäät pitkälettisistä miehistä?

Vierailija
24.10.2014 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:16"]

Reggae, tuo tunnetusti sliipattujen lyhyttukkaisten miesten musiikkityyli...

[/quote]

Ei vissiin tarvitse tykätä rastapäisistä tummaihoisista pilvenpolttelijoista, vaikka reggaesta pitäisikin? Eiköhän aiempi lähinnä viitannut siihen, että nämä pitkähiuksiset miehet on täysin vastakohtia musiikkimaunkin perusteella. Kyllä minusta on vähän kummallista, että joku örinähevi mies menee iskemään naista joka selvästi pitää juurikin jostain reggaen, saati sitten räpin tyylisestä.. 

Vierailija
2/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Teininä tykkäsin, kun musamaku oli raskaampi. Nykyään lähinnä ällöttää. Toki joitain harvoja poikkeuksia on, joilla pidempi tukkakin on ihan ok, mutta yleensä jo olkapäillekin ulottuvat hiukset ovat miehellä liian pitkät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hyväksyttävää, jos miehet keskustelisi samaan sävyyn lyhyt hiuksista naisista?

Vierailija
4/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kun olin 14 vee. Tällain aikuisena iso turn off.

Vierailija
5/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama minkä pituisen hiukset miehellä on, nehän on vaan ulkonäköseikka. Mua ei kiinnosta ihmisten ulkonäöt.

Vierailija
6/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. En ole koskaan tykännyt ja en varmasti tule koskaan tykkäämäänkään. Miehen pitää olla miehen näköinen ja pitkät hiukset eivät ole miehekkäät. Kalju voi olla.

Vierailija
7/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka linkki uusiksi.
Siis tämmösitä:
http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1288754731239.html

Vierailija
8/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pituudella ei ole väliä, kunhan ne on puhtaat ja siistit.

Vierailija
10/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, paitsi Duudsonien hattupäästä, joka kävi suihkussa vierasilla.

Vierailija
11/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä olla tuollaisen vollitukan kanssa. Vähemmän on enemmän :)

Vierailija
12/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset on suorat niin jees.

Vierailija
13/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää pitkiä hiuksia miehellä. En oikeesti kestä. En ikinä voisi olla pitkähiuksisen miehen kanssa. Ne on vaan hirveet. Mitä vähemmän hiuksia miehellä sen parempi.

Vierailija
14/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut kuvalinkkejä, mutta itse pidän jostain syystä kovastikin pitkistä hiuksista miehellä, mutta lyhyistä naisilla (olen bi). Onnekseni pitkätukat tulevatkin iskemään minua. ;) Toisaalta ei lyhyissä hiuksissa mitään vikaa ole, mutta seurustelemaan olen aina päätynyt pitkähiuksisten tai ainakin ex-pitkätukan kanssa.

Vierailija
15/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Mä en edes vilkaise lyhythiuksisia miehiä. Niiden kanssa harvoin kohtaa mielenkiinnonkohteet. Nykyinen pitkätukka löytyi Nightwishin keikalta.

Vierailija
16/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset voi olla korkeintaan olkapäille ja EI suorat

Vierailija
17/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin tossa eräs päivä, että mulla on ollut melkein ainoastaan pitkähiuksisia miehiä :D Vain yksi lyhythiuksinen mahtuu joukkoon. Eli joo, tykkään!

Vierailija
18/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin bi naikkonen on?
Tv.pitkäletti mies.

Vierailija
19/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan positiivinen minäkuva, joten tykkään.

Tai no eiköhän Jussi Halla-Aho ollut ihan tarpeeksi mulkku jo nuorenakin, joten en oikeastaan osaa sanoa tukan pituuden perusteella mitään.

Vierailija
20/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään pitkistä hiuksista miehillä. Jostain syystä tunnun kuitenkin pitkähiuksisia miehiä kiehtovan kun yleensä juuri he minua tulevat iskemään. Mystistä on myös, että monet heistä kuuntelevat jotain rokkia tai metallia ja itse olen kovin rap ja reggae henkinen. Karaokessa vedän Jukka poikaa ja sit nää pitkälettiset rokkia tai metallia laulavat lyöttäytyy seuraan..

Kiinnostas muuten oikeesti mikä mussa heihin vetoaa.. Vai viehättääkö vastakohdat? :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan