Isotissiset naiset
Kohdellaanko teitä jotenkin erillä lailla rintojenne takia? Itsellä ärsyttää suunnattomasti, kun sanotaan melkein mihin vaan; "ihmekkö tuo kun sulla on nuo tissit". Nehän onkin kaikki mitä olen......
Kommentit (8)
Myös isotissinen nainen on ainutlaatuinen persoona. Miehenä keskityn tuijottamaan niitä tissejä, jos kysymyksessä on minulle vieras nainen. Siitä syntyneen kiiman puran vaimon sisään. Spermat valuu pitkin parketteja, kun vaimo tallustaa suihkuun.
Naiset skitsoilee (just nuo herutusväitökset yms.) eniten ja tuijottaa, miehiltä en ole paljon mitään huomannut yleensä.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:20"]
Myös isotissinen nainen on ainutlaatuinen persoona. Miehenä keskityn tuijottamaan niitä tissejä, jos kysymyksessä on minulle vieras nainen. Siitä syntyneen kiiman puran vaimon sisään. Spermat valuu pitkin parketteja, kun vaimo tallustaa suihkuun.
[/quote]
Voiskohan se pyyhkiä vaikka talouspaperilla ennen tallustelua?
Miksi spermat pitäisi pyyhkiä? Luonnon omaa ainetta
Omat tutut ovat varsinkin niitä jotka aina "valittavat" rinnoistani(selän takana tietty). Olen hoikka, pylly ja tissit löytyvät. So What? En tajua miksi Se niiden persettä niin paljon kutittaa että valitetaan siitä "heruttelusta" :D
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:26"]
Miksi spermat pitäisi pyyhkiä? Luonnon omaa ainetta
[/quote]
Varmaan joku muu aine parempi parketille?
Tuttu juttu! Toisilla on isommat tissit ku toisilla. Omani ovat D kuppi ja olen hoikka joten ne tulevat vielä "paremmin" esille ja aina niistä jaksetaan jauhaa... Ja harvoin mitään positiivista
Aina väitetään että heruttelen, vaikka ois mitä päällä! Paita missä kaula-aukko lähempänä leukaa ku tissejä, Nii silti... "miksi heruttelet" no minkä sille voin että on isot tissit eikä niitä vaan niin piiloteta. Eikä tarvikaan!