Pituutesi/kengänkokosi?
Kommentit (40)
Täälläkin toinen lyhyt ja pienijalkainen.. 152 ja 34-35 kenkä. Ärsyttää välillä ettiä kenkiä, kun löydy kun jotain lasten "Mikki Hiiri lenkkareita" :(
Mutta onneksi keksin, että hei.. Kaikilla kiinalaisillahan on pieni jalka.. Mistä siis ostan kenkäni, no kiinalaisesta nettikaupasta tietenkin! :D
Suosittelen myös suurempi jalkaisille kengän koot mallista riippuen 35-41 :)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:39"]Täälläkin toinen lyhyt ja pienijalkainen.. 152 ja 34-35 kenkä. Ärsyttää välillä ettiä kenkiä, kun löydy kun jotain lasten "Mikki Hiiri lenkkareita" :(
Mutta onneksi keksin, että hei.. Kaikilla kiinalaisillahan on pieni jalka.. Mistä siis ostan kenkäni, no kiinalaisesta nettikaupasta tietenkin! :D
Suosittelen myös suurempi jalkaisille kengän koot mallista riippuen 35-41 :)
http://www.sammydress.com/Wholesale-Shoes-b-170.html
[/quote]
Ei kannata wholesale sivustoilta tilata mitään. Ainakaan jos laadukasta odottaa... nuohan ovat n 80% n kopioita kuvista ja kuvat on otettu yleensä merkkituotteista. Jotkut kopiot saattavat olla kyllä hyviä mutta todella harvat. Vähän off topic mutta itseä harmitti kovasti tilata ekan kerran "halpaa ja hienoa" ja saada kämäset kiinakopiot.
152/35 täälläkin :).
Edelliseltä kysyisin, että miten tuo linkkaamasi nettikauppa toimii? Tuleeko tullimaksuja? Entä toimitusmaksuja? Kuinka kauan toimitus kestää? Ovatko kuvaa ja kuvausta vastaavia?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:25"]Just samat kuin sulla ap, tai välillä kenkä pitää olla 40.
[/quote]
Mullakin on yhdet korkkarit kokoa 40, mutta laitoin kooksi 39, koska se koko mulla pääsääntösesti on.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:30"]154/33-34
Uskokaa pois, en ole kakstoistavee :-)
[/quote]
heh minun 9v tyttärellä kenkä 36.
Itse 163/ 37
167 ja 37