Kelpaako miehille enään nykyään muut kuin insta beibet?
Tuntuu että Suomessa vielä tuulipukuiset naiset saattaa kelvatakin, mutta ulkomailla taitaa enää insta beibeille olla vientiä? Ainakin tällainen tuntu on että ei kukaan enää halua tyytyä muuhun kuin näyttävään vaihtoehtoon.
Kommentit (71)
Siis Suomessa ylipäätän naiset eivät herätä mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä realiteettia ja se on täysin totta! Ihan omin silmin olen tässä 10 vuoden aikana nähnyt.
Hämmästyttävää kuinka oikeasti pitää olla se tekoruskettunut mini blondi.
Itse olen 170cm/ brunetti. Ei kyllä kelpaa. Jää aina kakkoseksi :(
Aion värjätä hiukseni vaaleiksi jotta kelpaisin.
Ei nyt välttämättä tekoruskettunut. Kunhan muuten huolehtii itsestään ja panostaa ulkonäköön, niin yleensä se riittää.
Joka tuutista tunkee silikonitissistä instabeibeä ja tyrkkyä onlyfanshoroa. Onko ihme ettei miehiä enää kiinnosta tuulipuvussa ja kumppareissa kulkeva sotkuinen variksenpelätin?
Ei ole tarvetta / järkevää tyytyä kehen tahansa. Lapsia en halua, joten naisen pitää olla seksuaalisesti puoleensavetävä, että voin kiinnostua. Ts. suhteesta pitää olla enemmän hyötyä kuin haittaa ja tällä hetkellä en näe asian olevan niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta / järkevää tyytyä kehen tahansa. Lapsia en halua, joten naisen pitää olla seksuaalisesti puoleensavetävä, että voin kiinnostua. Ts. suhteesta pitää olla enemmän hyötyä kuin haittaa ja tällä hetkellä en näe asian olevan niin.
Jos ei halua lapsia, niin miehen näkökulmasta suhteesta on käytännössä 99,99% tapauksista enemmän haittaa kuin hyötyä.
200€ saa panon suomalaiseltakin h*oralta, se on pieni hinta verrattuna kaikkeen suhteen mukana tulevaan välittömään ja välilliseen kustannukseen.
Vierailija kirjoitti:
Joka tuutista tunkee silikonitissistä instabeibeä ja tyrkkyä onlyfanshoroa. Onko ihme ettei miehiä enää kiinnosta tuulipuvussa ja kumppareissa kulkeva sotkuinen variksenpelätin?
Onhan se kilpavarustelu aika paljon muuttunut. Ennen kauneusoperaatioissa kävi vain oikeat julkkikset, nykyään myös tavikset. Kyllä siinä luonnollinen perusnätti tyttö, joka olisi vielä 80-luvulla ollut kaunotar, on nykymittapuulla ihan seinäruusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä realiteettia ja se on täysin totta! Ihan omin silmin olen tässä 10 vuoden aikana nähnyt.
Ei nyt välttämättä tekoruskettunut. Kunhan muuten huolehtii itsestään ja panostaa ulkonäköön, niin yleensä se riittää.
Daaa?? Tää on just tätä. Ihmisten mielestä kalpea ja huono ihoinen ei huolehdi ittestään. Mulla on pilkukkaat vaaleat koivet. Itseruskettavaa näyttää erittäin huonolta mun päälle.
Miehet tykkää vaa näistä kullanvärisistä california girleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kilpavarustelu aika paljon muuttunut. Ennen kauneusoperaatioissa kävi vain oikeat julkkikset, nykyään myös tavikset. Kyllä siinä luonnollinen perusnätti tyttö, joka olisi vielä 80-luvulla ollut kaunotar, on nykymittapuulla ihan seinäruusu.
Tämäpä juuri! Aidosti kauniit eivät kelpaa enää. 50-70 naiseto olivat upeita.
Toi on muuten totta. Miesten silmissä ainoastaannää oranssit vaaleatukkaiset ovat ittensä huolehtivia. Kalpea brunetti ei edes huomata.
Mikä on instabeibe? Jotenkin tuntuu hassulta, että someen kuviaan laittavat naiset kategorisoidaan yhteen pinoon tyhmiksi ja pinnallisiksi. Se on heidän työnsä, he saavat siitä (paljon) rahaa. Tekeekö se ihmisestä tyhmän? Todennäköisesti he saavat ilkeän palautteen lisäksi paljon positiivisia viestejä naisilta kuten "piristit päivääni", "olet minulle roolimalli" jne. Tavallaan he kuitenkin pystyvät perustelemaan työtänsä ilahduttamalla monen naisen elämää. En tosin seuraa suomalaisia somevaikuttajia, vaan lähinnä fitnessnaisia, jotka ovat mielestäni ihan mukavia ja kivoja tyyppejä.
En itse laittaisi someen puolialastomia kuvia. Silti minulla ei ole mitään heitä vastaan. He tekevät rahaa sillä markkinaraolla, mikä maailmassa on. Onko tämä jotenkin väärin? Onko väärin mainostaa itseään vääristyneesti (photoshop yms.), kun moni tekee rahaa ihan suoraan valehtelemalla mainosalalla, politiikassa, keinottelulla, veroparatiiseilla jne. Ärsyttää, että nämä somenaiset on nostettu tikun nokkaan tämän ajan moraalikadon ikoneiksi, vaikka samaa esiintyy lähes kaikilla aloilla.
Instabeibe kuulostaa joltain tyrkyltä sutturalta.
Luonnossa nuokin ovat ihan tavallisen näköisiä.
Selvityjissä moni sexsy beibe on tosi ruma ilman meikkiä ja filtteriä.
Miehet on vain aivopesty tai niiden aivoilla ei näe et kuvia on käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on instabeibe? Jotenkin tuntuu hassulta, että someen kuviaan laittavat naiset kategorisoidaan yhteen pinoon tyhmiksi ja pinnallisiksi. Se on heidän työnsä, he saavat siitä (paljon) rahaa. Tekeekö se ihmisestä tyhmän? Todennäköisesti he saavat ilkeän palautteen lisäksi paljon positiivisia viestejä naisilta kuten "piristit päivääni", "olet minulle roolimalli" jne. Tavallaan he kuitenkin pystyvät perustelemaan työtänsä ilahduttamalla monen naisen elämää. En tosin seuraa suomalaisia somevaikuttajia, vaan lähinnä fitnessnaisia, jotka ovat mielestäni ihan mukavia ja kivoja tyyppejä.
En itse laittaisi someen puolialastomia kuvia. Silti minulla ei ole mitään heitä vastaan. He tekevät rahaa sillä markkinaraolla, mikä maailmassa on. Onko tämä jotenkin väärin? Onko väärin mainostaa itseään vääristyneesti (photoshop yms.), kun moni tekee rahaa ihan suoraan valehtelemalla mainosalalla, politiikassa, keinottelulla, veroparatiiseilla jne. Ärsyttää, että nämä somenaiset on nostettu tikun nokkaan tämän ajan moraalikadon ikoneiksi, vaikka samaa esiintyy lähes kaikilla aloilla.
Missä kohtaa ap kategorisoi instabeibet tyhmiksi? Itse teit tämän päätelmän.
Onhan se tuulipuku käytännöllinen tuulisessa säässä...
Jos mies haluaa parisuhteen, näyttää moni hyväksyvän melkein millaisen tahansa naisen.
Olen seurannut vierestä tilanteita, joissa miehillä ei tunnu olevan minkäänlaista itsekunnioitusta.
Ns. kunnon miehetkin (hyvä koulutus, hyvä käytös, hyvä elämäntilanne, fiksuja, ongelmattomia) ottavat vierelleen kaikenlaisia moniongelmaisia mt-tapauksia, joilla elämänhallinta on ihan hukassa.
Päin vastoin miesten täytyisi ihan oikeasti ryhdistäytyä eikä huolia ihan ketä tahansa katuojasta poimittua pubiruusua, suoneen vetävää narkkaria tai mt-ongelmaista ripustautujaa.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen mustavalkoinen maailmankuva, jollet mitään tuolta väliltä näe. 🤣
Kyllä mun mielestä ulkomaillakin ihan niitä normaaleja pareja on. Some on some. Hirveen helppo muokata sinne kuvia mistä tykkää ja tälläytyä sitä varten. Mutta ei kai kukaan aina semmonen jaksa olla? Harmillista, jos joku ajattelee näin ja kokee ettei voi sen takia saada ketään. :/
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa parisuhteen, näyttää moni hyväksyvän melkein millaisen tahansa naisen.
Olen seurannut vierestä tilanteita, joissa miehillä ei tunnu olevan minkäänlaista itsekunnioitusta.
Ns. kunnon miehetkin (hyvä koulutus, hyvä käytös, hyvä elämäntilanne, fiksuja, ongelmattomia) ottavat vierelleen kaikenlaisia moniongelmaisia mt-tapauksia, joilla elämänhallinta on ihan hukassa.
Päin vastoin miesten täytyisi ihan oikeasti ryhdistäytyä eikä huolia ihan ketä tahansa katuojasta poimittua pubiruusua, suoneen vetävää narkkaria tai mt-ongelmaista ripustautujaa.
Itse miehenä olen ollut kyllä valmis sietämään naiselta mt-ongelmia, jos ulkonäön puolesta nainen vetoaa minuun. Seksikäs ulkomuoto siis kompensoi aika paljon persoonallisuuteen liittyviä ongelmia.
Istabeibe? Mikä hän on? Mun mielestä ei kelpaa kyllä nainen joka on kovin aktiivinen instassa, mielellään ei olis ollenkaan siellä. M35v