Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako miehille enään nykyään muut kuin insta beibet?

Vierailija
12.09.2021 |

Tuntuu että Suomessa vielä tuulipukuiset naiset saattaa kelvatakin, mutta ulkomailla taitaa enää insta beibeille olla vientiä? Ainakin tällainen tuntu on että ei kukaan enää halua tyytyä muuhun kuin näyttävään vaihtoehtoon.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa parisuhteen, näyttää moni hyväksyvän melkein millaisen tahansa naisen.

Olen seurannut vierestä tilanteita, joissa miehillä ei tunnu olevan minkäänlaista itsekunnioitusta.

Ns. kunnon miehetkin (hyvä koulutus, hyvä käytös, hyvä elämäntilanne, fiksuja, ongelmattomia) ottavat vierelleen kaikenlaisia moniongelmaisia mt-tapauksia, joilla elämänhallinta on ihan hukassa.

Päin vastoin miesten täytyisi ihan oikeasti ryhdistäytyä eikä huolia ihan ketä tahansa katuojasta poimittua pubiruusua, suoneen vetävää narkkaria tai mt-ongelmaista ripustautujaa.

Itse miehenä olen ollut kyllä valmis sietämään naiselta mt-ongelmia, jos ulkonäön puolesta nainen vetoaa minuun. Seksikäs ulkomuoto siis kompensoi aika paljon persoonallisuuteen liittyviä ongelmia.

Ei vaan ihan toisinpäin. Ei ole väliä niin Miltä näyttää, kunhan vain sisin on hyvä. Ulkonäkö ei yleensä kerro juuri mitään. M35v

Vierailija
62/71 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istabeibe? Mikä hän on? Mun mielestä ei kelpaa kyllä nainen joka on kovin aktiivinen instassa, mielellään ei olis ollenkaan siellä. M35v

Eikös sula ole muka instaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa prismassa kelpaako.

Vierailija
64/71 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa nätti nelikymppinen BMI max 25 perusnainen.

Ongelmasi onkin, ettet sinä kelpaa edes 50-vuotiaalle siideri-Sirpalle, jonka BMI on 40

Vierailija
65/71 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluan ihan tavallisen naisen. Sellaisen työssäkäyvän, suunnilleen omaa ikäluokkaa olevan, melko aktiivisesti jotain normaalia harrastavan ihmisen, joka pukeutuu niin kuin tilanne vaatii. Sellainen joka mieluummin viettää aikaa luonnossa kuin keskustassa, muttei vierasta sitäkään. On kiinnostunut asioista ja ilmiöistä tosi-TV:tä laajemmin. Haluaa viettää aikaa yhdessä ja nauttii perusterveistä elämäntavoista. Ei polta eikä ole merkittävää ylipainoa. On valmis kohtaamaan toisen ihmisen puolivälissä ja katsoo maailman mieluummin kadun valoisalta puolelta ilman liikaa kyynisyyttä.

M44

Vierailija
66/71 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossas kirjoitti:

Luonnossa nuokin ovat ihan tavallisen näköisiä.

Selvityjissä moni sexsy beibe on tosi ruma ilman meikkiä ja filtteriä.

Miehet on vain aivopesty tai niiden aivoilla ei näe et kuvia on käsitelty.

Tää on muuten niin totta. Pelkällä poseerauksella saa vartalosta aivan eri näköisen, siihen vielä kuvakulmat ja valaistus niin täysin eri näköinen kroppa ja naama. Ja sen päälle vielä kuvankäsittely niin et edes tunnistaisi samaksi ihmiseksi. Tsekatkaa Danae Mercer jos kiinnostaa.

Eli edes ne kuvankauniit naiset eivät ole todellisuudessa niin kauniita. Silti miehet vaativat, että tavallisen jotain ihan muuta työkseen tekevät naisen täytyy vuorokauden ympäri näyttää samalta kuin työkseen ulkonäköään ja kuviaan rajattomalla budjetilla muokkaavien ammattilaisten. Aivan kamalaa.

Olen niin onnellinen, että en ole sinkku nykymaailmassa, vaan voin esim. käydä saunassa ilman meikkiä, tukka nutturalla, kaikki virheet näkyvissä, on vitiligoläiskiä, hyttysenpuremaa, mustelmaa, finni takapuolessa, ei vaan ihanilla nettinaisilla ikinä NÄY mitään tällaista...

Oma mies vaan käy kuumana kun ollaan nakuna ja taas mennään :) Koska se rakastaa mua. Nykynettimaailmassa en ikinä pääsisi tähän naamarajan yli tähän pisteeseen ja tunteisiin asti, jotka ylittää ulkonäön epätäydellisyydet. Onneksi me kohdattiin aikana ennen sitä.

Vierailija
67/71 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole Kidman, Jennerit, Tori Spelling, Megan Fox ovat saman näköisistä naamoista päätellen saman kirurgin tekosia & siihen päälle photosoppia.

Megan on jo järkyttävä robotti vaikka on nuori.

Kim aloitti tämän trendin, kiitos siitä paksuperseelle!

Vierailija
68/71 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, miehet,millon naiset alkaa ajatella omalla päällään.

Elämä eletään kuin itse halutaan eikä miesten mukaan.

Vierailija
69/71 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kelpaa, ainoastaan instabeibet ovat nykyään parisuhteessa. Vain ulkomailla muutkin pariutuvat. On niin kamalaa Suomessa, tahdon New Yorkiin!

Vierailija
70/71 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mulle kelvannut muukin kuin instabeibe, mutta sellainen sattui haavin jäädä. 

M40

Vierailija
71/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän