Onko palkka 2100 eur kuussa huono palkka kokoaikatyosta......
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
On
Siis on se ainakin perheelliselle ja asuntovelalliselle.
Brutto tai netto, niin pas*a palkka on.
Riippuu missä ja mikä työ.
Monissa paikoissa aika huono kyllä.
Ei ole. Kyllä tuolla palkalla taloudellinen ihminen pärjää. Mä tienaan vähemmän ja saan säästöönkin, vaikka kukaan ei ole jakamassa kuluja. Tosin mulla ei ole kakaroita taloudellisena riesana eikä autoa.
teetkö mielummim 9€/päivä duunia? noniin pelle lopeta valittaminen ja ole tyytyväinen hyvään palkkaan. 2tonnia kertaa 12 on ko melkoisen hyvin. 24 tuhatta euroa/vuosi... ja mukaan viikonloppulisät.
Se on aika keskiverto, hyvin yleinen. Siitä jää nettona joku 1700€ käteen, ja sillähän yksi ihminen pärjää vallan mainiosti.
Minä teen tuolla palkalla hommaa jota suomessa ei kovin moni muu osaa. Mutta ikävä kyllä se homma on ns. "välttämätön paha", josta on pakko maksaa, eikä se tuo työnantajalle lisää rahaa viivan alle niinsanotusti. Niin miten helkkarissa sitä voi perustella että ansaitsisi enemmän?
Mulla on 2300 eur brutto js olen tosi tyytyväinen. Mutta on toki otettava huomioon, että olemme lapseton nelikymppinen pariskunta, joilla asuntolaina lähes muuttotappiopaikkakunnalla, eli tosi pieni laina aika upeasta asunnosta.
Olin kymmenen vuotta työttömänä, siksikin osaan olla tyytyväinen.
Onhan se, kun siivotessakin saa enemmän.
säästä älä tuhlaa kirjoitti:
teetkö mielummim 9€/päivä duunia? noniin pelle lopeta valittaminen ja ole tyytyväinen hyvään palkkaan. 2tonnia kertaa 12 on ko melkoisen hyvin. 24 tuhatta euroa/vuosi... ja mukaan viikonloppulisät.
9 € päivä ei ole duunia vaan ilmaistyötä.
Kyllä tuolla palkalla jo asuntolainaa pois maksaa vuokran sijaan.
Paska palkka täällä vauva palstalla....... kun täällä kirjoittelevat tietty kaikki jolla vähintään 100 000€ vuositulot.
Huono on, mutta siitä se lähtee
Menet töihin huonolla palkalla ja sitte uusi työ kun saat parempipalkkaisen
Mun eka vakiotyöpaikka vaati muuttamista 900km päähän
Jos tuo palkka on huono miksi sitten niin monissa töissä saa tuollaista palkkaa.Ihmisia ei arvosteta.
Ihan normi täällä kehäkolmosen ulkopuolella.192
Jos sinulla on osaamista paremmin palkattuun hommaan, niin sitten varmaan huono? Jos sinut kuitenkin olisi suht helppo korvata uudella innokkaalla, etkä itsekään oikein tiedä mitä tehdä että saisit enemmän niin sitten varmaankin ihan hyvä palkka.
Vierailija kirjoitti:
Paska palkka täällä vauva palstalla....... kun täällä kirjoittelevat tietty kaikki jolla vähintään 100 000€ vuositulot.
Sen lisäksi suuret osakesalkut, kiinteistö ja bitcoin omistukset.
On