Onko palkka 2100 eur kuussa huono palkka kokoaikatyosta......
Kommentit (27)
Tuntuu että haastattelutilanteessa kun haastattelija sanoo palkan, mitä asiakasyritys on valmis maksamaan, niin se on aina 10€ tunti. Voi heitellä 10,25-10,40€.
Miten siihen voi sanoa että ainakin 13€ kiitos. Sitten vedotaan tessiin ja alkupalkkaan ja siihen ettei alasta ole työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että haastattelutilanteessa kun haastattelija sanoo palkan, mitä asiakasyritys on valmis maksamaan, niin se on aina 10€ tunti. Voi heitellä 10,25-10,40€.
Miten siihen voi sanoa että ainakin 13€ kiitos. Sitten vedotaan tessiin ja alkupalkkaan ja siihen ettei alasta ole työkokemusta.
Toi on yli 12€ tunti.
Aika lailla keskivertopalkka keskivertotyöstä. Jos asiantuntijatyö tai vaatii korkean koulutuksen, niin sitten huono. Itse lähihoitaja kunnalla ja bruttoni ilman lisiä 2300 lähes 15 vuotta työkokemusta. Lisät vaihtelevat paljon. En eläisi tällä palkalla perheellisenä yksin, onneksi puolisolla parempi palkka.
Bruttona ei paljon. Minulla brutto päälle 2300,käteen saa max 1800 ja välillä jotain lisiä tulee. Yksin olen 2 lapsen kanssa, tosin pienellä paikkakunnalla ja lainaa aika vähän. Mutta tuokin on omassa työssä aika vähän, mutta jotain on tehtävä kuitenkin. Ja on pääasiassa päivätyö.
Mikä ala? Aiempaa kokemusta alalta?
Minä teen kokoaikatyötä. Palkkani on n. 1850 euroa. BRUTTONA. 😔
Just minun palkkani ja toimin sairaanhoitajana esimiestyössä.