Oletko matkustanut lapsena yksin toisen vanhempasi luokse
bussilla, junalla ta lentokoneella? (pitemmästä matkasta kyse)
Sattuiko matkalla koskaan mitään epätavallista tai epämukavaa?
Kommentit (9)
Ihan ekaluokkalaisesta asti matkannut väliä Helsinki-Rovaniemi. Mitään ei ole koskaan sattunut. Aluksi saatettiin/haettin vaunusta, mutta pikkuhiljaa omatoimisemmin selvisin perille.
Lahden ja Helsingin väliä ekaluokkalaisesta lähtien bussilla. Äiti pisti bussiin ja isä haki. Matkat sujuivat aina mukavasti. Silloin 70-livulla bussi piti vielä tauon matkalla ja kuskin vahtimana pääsin huoltoasemalle karkkiostoksille.
Olen ydinperheestä, mutta olen usein matkustanut pikkusiskoni kanssa mummolaan bussilla. Ei ongelmia, matka oli aina jännittävä seikkailu ja äiti pakkasi mukaan hyviä eväitä. Mitään epämiellyttävää tai yllättävää ei koskaan tapahtunut ja perillä oli mummo vastassa.
Olen ydinperheestä, mutta olen usein matkustanut pikkusiskoni kanssa mummolaan bussilla. Ei ongelmia, matka oli aina jännittävä seikkailu ja äiti pakkasi mukaan hyviä eväitä. Mitään epämiellyttävää tai yllättävää ei koskaan tapahtunut ja perillä oli mummo vastassa.
Juu, junalla olen matkustanut isäni luokse. Tai ensin bussilla rautatieasemalle ja siitä sitten junaan. Ei mitään ongelmia koskaan. Alakoululaisena yksin matkustamisen aloitin. Sitä ennen isä aina haki ja toi.
En yksin mutta pikkuveljeni kanssa bussilla pieneltä paikkakunnalta Helsinkiin. Pelkäsin aina että joku hakkaa meidät. :D 2 vuotta nuorempi pikkuveljeni lohdutti ja rauhoitteli aina. :D Koskaan ei sattunut mitään paitsi kun olin jo teini, joku mies antoi numeronsa ja lupaili mallin töitä. Paljastui sitten huijariksi.
Olen matkustanut. Ainoa ongelma oli, kun lensin 12 vuotiaana Tukholmasta ja Helsingissä piti vaihtaa konetta niin Finnair oli unohtanut järjestää minulle vaihdossa saattajan. Olin aika hukassa isolla lentokentällä,kun piti vielä kulkea ulkomaan terminaalista kotimaan terminaaliin. Mutta löysin kuin löysinkin oikeaan paikkaan ja pääsin perille :) Kotimaan sisällä matkustaessa ei ollut ongelmia. Pelännyt en koskaan ole.
up