Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miten noloa, exällä on uusi ja minä mokasin...

Vierailija
23.10.2014 |

Apua, en pääse tästä häpeästä yli... Erosimme exäni kanssa keväällä, ja olemme pysyneet ystävinä ja harrastaneet seksiä silloin tällöin. Minä olen 26 ja hän 29. Viime aikoina emme ole enää tavanneet usein, mutta pari päivää sitten mies kysyi josko tapaisimme. Hän ehdotti ihan vain kahville menemistä ja kuulumisten kertaamista, ja näin teimmekin. 

Oltuamme kahvilla parisen tuntia lähdimme ulos, ja mies sanoi lähtevänsä varmaan kotiin päin. Minä halasin häntä ja kysyin, miten olisi jos tulisin mukaan ja jatkaisimme vähän hauskanpitoa. Mies meni heti vähän vaikeaksi ja sanoi, että on tapaillut uutta naista, ja vaikka olisi kiva jatkaa tapaamme harrastaa seksiä, niin nyt ei enää voi.

Olin kuolla siihen paikkaan. En tietenkään voinut tietää että hänellä on joku, mutta jostain syystä silti koin (ja koen edelleen) niin valtavaa nolostusta ja häpeää etten tiedä miten päin olisin. Samalla ärsyttää, ettei mies voinut mainita tapailevansa jotakuta. Jo se tieto itsessään tuntuu melko pahalta, ja kun sen yhdistää tapaan jolla sain asian selville, niin eipä tuo ollut ylpeimpiä hetkiäni...

Olisitteko sijassani yhtä noloina? Ei kai minun pitäisi välittää enää mitä mies ajattelee, mutta silti tuntuu kurjalta. Olen häpeissäni, ja sen lisäksi nyt erollemme tuli lopulta "viimeinen niitti", ja nyt olen todellakin yksin ja puhtaasti sinkku. Olen melko surullinen :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:53"]

No mitä ihmeen kuulumisia te kaks tuntia kahvilla vaihdoitte, mutta ei kertonut että sillä uusi? Ei tainnut kovin henkevä keskustelu olla??

[/quote]

Varmaankin juttelivat kaikesta muusta, mistä yleensäkin. Exä ei varmaan ois halunnut kertoa uudesta naisesta, eikä ainakaan tiennyt kuinka sen sanoisi. En koe, että ap ois tehnyt mitään älytöntä. Oletti vain että tilanne on ennallaan.

Itse harrastin myös seksiä yhden exän kanssa. Tajusin, etten päässyt hänestä irti niin kauan kuin seksiä oli, päivänselväähän se jälkeenpäin oli. Kun kerran oltiin erottu, olisin päässyt paljon helpommalla, jos myös fyysinen suhde olisi katkaistu samalla. Ap voi kokea ehkä samoin, että tunnetasolla koki vielä, että joku pokasi hänen poikakaverinsa, vaikka nimellisesti oli jo erottu ja mies teoriassa vapaa. 

[/quote]

Tuoltahan se tunnetasolla juuri tuntuu, että joku muu saa nyt jatkaa siitä mihin minä jäin. Olisi tietenkin ollut parempi lopettaa suhde kokonaan kerralla, mutta kummallakaan ei kai ollut siihen halua saati voimia, ja tulos oli tämä. Tunnen itseni todella tyhmäksi. Jotenkin koen, että menetin ison osan siitä viimeisestäkin arvokkuudesta pyytämällä seksiä suoraan vielä sen viimeisen kerran. Muutenkin on tarpeeksi paha, että mies löysi uuden ennen minua... Hän ei joudu olemaan ollenkaan yksin, minä joudun tästä eteenpäin. Olen kai vielä vähän shokissa asian johdosta.

ap

Vierailija
22/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että aika moni joutuu oppimaan kantapään kautta, ettei exien kanssa kannata paneskella.

Nimim. Been there..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun miettii sen uuden naisenkin kannalta, niin minä ainakin haluaisin että uusi miesystäväni kertoisi exälleen minusta ihan rehdisti ja reippaasti. Tuommoisessa salailussa tuntuu olevan ideana se, että jätetään sekin ovi kuitenkin varalle auki..

Vierailija
24/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaa tajunnut näitä, että tapaillaan eksää ja harrastetaan seksiä edelleen paremman puutteessa. Aina nää jutut päättyy siihen, että toisella onkin uusi ja sitten sitä sinkuksi jäänyttä surettaa ja harmittaa. Jos on erottu niin on erottu ja siihen on jokin hyvä syy. Mitä enää tunteita pitämään yllä ja seksiä harrastamaan. Uusia ihmisiä (sinkkuja) on maailma pullollaan. Sellaisiakin joiden kanssa vielä voi tullakkin jotain.

Vierailija
25/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:53"]

No mitä ihmeen kuulumisia te kaks tuntia kahvilla vaihdoitte, mutta ei kertonut että sillä uusi? Ei tainnut kovin henkevä keskustelu olla??

[/quote]

Varmaankin juttelivat kaikesta muusta, mistä yleensäkin. Exä ei varmaan ois halunnut kertoa uudesta naisesta, eikä ainakaan tiennyt kuinka sen sanoisi. En koe, että ap ois tehnyt mitään älytöntä. Oletti vain että tilanne on ennallaan.

Itse harrastin myös seksiä yhden exän kanssa. Tajusin, etten päässyt hänestä irti niin kauan kuin seksiä oli, päivänselväähän se jälkeenpäin oli. Kun kerran oltiin erottu, olisin päässyt paljon helpommalla, jos myös fyysinen suhde olisi katkaistu samalla. Ap voi kokea ehkä samoin, että tunnetasolla koki vielä, että joku pokasi hänen poikakaverinsa, vaikka nimellisesti oli jo erottu ja mies teoriassa vapaa. 

[/quote]

Tuoltahan se tunnetasolla juuri tuntuu, että joku muu saa nyt jatkaa siitä mihin minä jäin. Olisi tietenkin ollut parempi lopettaa suhde kokonaan kerralla, mutta kummallakaan ei kai ollut siihen halua saati voimia, ja tulos oli tämä. Tunnen itseni todella tyhmäksi. Jotenkin koen, että menetin ison osan siitä viimeisestäkin arvokkuudesta pyytämällä seksiä suoraan vielä sen viimeisen kerran. Muutenkin on tarpeeksi paha, että mies löysi uuden ennen minua... Hän ei joudu olemaan ollenkaan yksin, minä joudun tästä eteenpäin. Olen kai vielä vähän shokissa asian johdosta.

ap

[/quote]

Se yksinäisyyskö sinua niin kovasti pelottaa? Kannattaa opetella olemaan yksinkin.

Vierailija
26/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa ylipäänsä viettää yhteisiä öitä exän kanssa oli hänellä uutta hoitoa tai ei.

Vierailija
27/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nolostele. Otat tän vaan elämän oppituntina: kun erotaan niin erotaan eikä enää panna ja vetkutella.

Vierailija
28/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:07"]

No kun miettii sen uuden naisenkin kannalta, niin minä ainakin haluaisin että uusi miesystäväni kertoisi exälleen minusta ihan rehdisti ja reippaasti. Tuommoisessa salailussa tuntuu olevan ideana se, että jätetään sekin ovi kuitenkin varalle auki..

[/quote]

Tai sitten sille entiselle ei haluta informoida koska ajatellaan ettei uuden elämän asiat kuulu hänelle. Mies on voinut lähteä eksän kanssa tapaamiseen ilman mitään taka-ajatuksia. Mun miehen ex soitteli joskus keskellä yötä ja jutteli niitä näitä kunnes mies sanoi että hänellä on täällä nyt seuraa ettei ehdi jutella joutavia. Se ex ihmetteli miksei mies heti sanonut ja mies vaan totesi ettei ajatellut sen oikeastaan kuuluvan tälle eksälle. Vois en eksän kanssa yhteyttä pitää harvakseltaan neutraalisti, yleensä se loppuu siihen kun toinen tajuaa että sillä toisella onkin jo uusi suhde.

Vierailija
29/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:09"]

Minusta on noloa ylipäänsä viettää yhteisiä öitä exän kanssa oli hänellä uutta hoitoa tai ei.

[/quote]

Kai se sitten on, me vaan päädyimme tällaiseen hitaampaan eroon, ja vaikka se ei ehkä ollut järkevää, niin nyt sitä ei voi enää muuttaa. Ehkä en sorru samaan enää uudestaan. Tiesin aina että näin voi vielä käydä, mutta se tuntuu nyt ylitsepääsemättömältä että asia selvisi niin, että ehdotin miehelle seksiä ja hän kieltäytyi. Näin ollen minä olen se, joka viimeiseksi teokseen halusi sänkyyn ja tuli torjutuksi....

ap

Vierailija
30/30 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:09"]

[/quote]

Kai se sitten on, me vaan päädyimme tällaiseen hitaampaan eroon, ja vaikka se ei ehkä ollut järkevää, niin nyt sitä ei voi enää muuttaa. Ehkä en sorru samaan enää uudestaan. Tiesin aina että näin voi vielä käydä, mutta se tuntuu nyt ylitsepääsemättömältä että asia selvisi niin, että ehdotin miehelle seksiä ja hän kieltäytyi. Näin ollen minä olen se, joka viimeiseksi teokseen halusi sänkyyn ja tuli torjutuksi....

ap

[/quote]

No mitä sitten? Nyt vaan jatkat elämääsi...niin ne muutkin joutuu tekemään. Miksi erositte? Mieskö jätti? Ootte aika nuoria, elämä edessä, shit happens! Mitä väliä sillä on, kummalla oli ensin uusi kumppani?? nNko se joku kisa vai? Kai sitä hyvää nyt kannattaa odottaa, eikä millään aikavertailulla mittailla vaan, et on joku??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan