Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 49-vuotias mies pitämään kotona vaatteita?

Vierailija
12.09.2021 |

Naurettava aihe ja varmaan ei kaikki usko.
Mieheni on naturisti. Siis kotioloissa ja vaikka matkoilla, asuntoautoreisuilla, rannoilla jne.
Kotona ei pidä vaatteita. Oon vaan jotenkin väsy hommaanhuokaus. Meillä on kaksi kasvavaa lasta, isompi ei enää tuu yhteissaunaan ja silti iskä on alasti aina.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika sinussa on, kun alastomuus ahdistaa?

Vierailija
22/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajattu alue, missä voi toteuttaa "harrastustaan".

Oma huone, jonka saa lukkoon.

Toisaalta voi aiheuttaa ihmetystä, mutta voit kertoa että miehesi esim. rakentaa vaativia pienoismalleja, joita ei halua rikottavan.

Hyvä ratkaisu. Mies saa sitten olla huoneessa "pienoismallinsa" kanssa ihan kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl haistelis kenenkään pershikeä.

Vierailija
24/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kutisevia villapeitteita tuolien ja sohvakalusteiden päälle. Eiköhän ukko sillä tokene. Tuskin tuossa iässä enää taipuu lattialla istumaan.

Vierailija
25/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajattu alue, missä voi toteuttaa "harrastustaan".

Oma huone, jonka saa lukkoon.

Toisaalta voi aiheuttaa ihmetystä, mutta voit kertoa että miehesi esim. rakentaa vaativia pienoismalleja, joita ei halua rikottavan.

Hyvä ratkaisu. Mies saa sitten olla huoneessa "pienoismallinsa" kanssa ihan kahdestaan.

Tuskin viihtyy alasti yksinään vaan siihen pitää olla joku näkemässä jotta sen oman alastomuutensa kokee, häpeän voittamista kai pohjimmiltaan.

Vierailija
26/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nää Raimot, joita vaimot pomottaa..!

Vierailija
27/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hillitsi se kun teini sanoi että se on vaivaannuttavaa. Esim syödä aamiaista kun metrin päässä jääkaapilla heiluu paljas muna.

Vierailija
28/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt noin pitkälle ole mennyt, mutta viikonloput menee päivät bokserit jalassa ja aamutakki päällä.

M50

Mulla on usein vain kylpytakki. Joskus jos on kuuma niin ei sitäkään.

Myös M.50

Vierailija
29/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastakaaaa seksiiiii ainaaa niiin mieees kiihottuuu ainaaa eikäää voiii ollaaa ilmaaan vaattteitaa kiihottumattaaaa!

Vierailija
30/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen mies 49v. Asun kerrostalossa ja kotona ollessa usein olen naturisti. Välillä pelkät bokserit. Mukava olla ilman vaatteita kotona. Ei siinä pitäisi mitään pahaa olla ja lisäksi paikat tuulettuu samalla.

Vierailija
31/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen on hyvännäköinen ilman vaatteita. Näin se vaan on. Enkä siis pidä itseänikään mitenkään erityisenä.

Ota ero itsekkäästä miehestä. Voisi olla lapsillekin helpotus. Eikä tarvitsisi enää hävetä, kun aikuinen ihminen kulkee lerppansa kanssa.

Vierailija
32/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen, enkä ole 20 vuoden aikana tottunut. Siis aina vaan näyttää oudolta, että toinen on alasti. Jostain syystä mökillä tätä ilmiötä ei ole, ehkä on sen verran viileämpää? 

Minulle ei ole ollenkaan luontevaa olla alasti, vaikkei kukaan olisi näkemässä. Sen sijaan tytär on tullut isäänsä. Muistelen kun kerran teini-ikäisenä hän polki kuntopyörää ja kuuma tuli, otti sitten paidan pois ja polki siinä tissit paljaana. En ymmärrä o_O Mutta hänelle ilmeisesti ihan luontevaa.

Vierailija
33/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika sinussa on, kun alastomuus ahdistaa?

Joitakin luonnollisuus häiritsee. Kuten kaupan kassaneitiä. Alasti kun pankkikortille on miehellä vain yksi säilytyspaikka. Laitoin myös kuitin ostoksista talteen.

Vierailija
34/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko kuinka vanhaks tota jatkaa? Mieti kurttuinen pappa heilurin kaa hakemassa päivän postia?

Vierailija
35/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun olen 48v. ja pidän vaatteita.

Vierailija
36/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, vanhempi nainen, asun yksin ja kotona päälläni on minimivaatetus.

Tarkoittaa nyt esim. lyhyitä trikoosortseja ja hihatonta trikootoppia, ei muuta.

Välillä ulkoa tullessa voi olla kuuma, ja riipaisen hetkeksi kaikki pois.

Olenkin miettinyt, voinko enää edes ajatella parisuhdetta ja yhdessäasumista. En haluaisi alkaa vaatteiden orjaksi.

Vierailija
37/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin viihtyy alasti yksinään vaan siihen pitää olla joku näkemässä jotta sen oman alastomuutensa kokee, häpeän voittamista kai pohjimmiltaan.

Ai. Minä asun yksin enkä kesäkuumalla pidä vaatteita kotona. Nyt on jo paita, muttei housuja. Tuulettuu mukavasti. Tutuimmille kävijöillekään en viitsi verhoutua. Nainen 55

Vierailija
38/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies (40 v.) käyttää sentään boksereita ja meillä ei ole lapsia, joten asia on mulle ihan ok.

Mökillä on sitten ihan kokopäivänaturisti. Sitten valittaa, että raapi vehkeensä katajanpiikkeihin kun kävi hakemassa pari oksaa savustuspönttöön. Tämä tulee joka kesä yllätyksenä. Samoin kuin hyttysenpuremat jne.

No, itsepähän olen valintani tehnyt ja muuten fiksu ja rakas mies.

Vierailija
39/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotinaturisti, aina kotona alasti, oli 30 ast helle tai pakkanen. Asun yksin. Muitten aikaan en ole alasti. Olen kohta 60 v nainen. Kotinaturisti olen ollut n. 20 vuotta, niin kauan kuin yksin olen asunut.

Vierailija
40/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen shokki otsikko. Joko on tehty täysin läpällä. Keksimällä keksitty.

Aika moni meni lankaan. Kyllä heitä ny naurattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi