Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 49-vuotias mies pitämään kotona vaatteita?

Vierailija
12.09.2021 |

Naurettava aihe ja varmaan ei kaikki usko.
Mieheni on naturisti. Siis kotioloissa ja vaikka matkoilla, asuntoautoreisuilla, rannoilla jne.
Kotona ei pidä vaatteita. Oon vaan jotenkin väsy hommaanhuokaus. Meillä on kaksi kasvavaa lasta, isompi ei enää tuu yhteissaunaan ja silti iskä on alasti aina.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika sinussa on, kun alastomuus ahdistaa?

Ihmiset suhtautuvat alastomuuteen eri tavoilla, esim. kokemustensa perusteella.

Se ei missään nimessä tarkoita, että heissä on automaattisesti jotain "vikaa".

Kenellekään muulla ei pitäisi olla valtaa määritellä, miten joku kokee oman seksuaalisuutensa.

Edelleen; Jos joku haluaa toteuttaa nudismiaan, siihen löytyy paikkoja sekä tilanteita joissa se on ns. sallittua niin, että se ei häiritse sellaisia jotka siitä eivät pidä.

Vierailija
42/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on tuollainen. Kauhean kiva oli teininä kun oli joku kaveri kylässä ja äiti yhtäkkiä kävelee alasti ohi. Tilannehan ei ole muuttunut 20 v aikana, mies vähän ihmettelee kun anoppi ei laitakaan vaatteita päälle saunan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva ihminen on hyvännäköinen ilman vaatteita. Näin se vaan on. Enkä siis pidä itseänikään mitenkään erityisenä.

Ota ero itsekkäästä miehestä. Voisi olla lapsillekin helpotus. Eikä tarvitsisi enää hävetä, kun aikuinen ihminen kulkee lerppansa kanssa.

Ei kotinaturistisuudella ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Itse olen 104 kg kotinaturisti ja nainen. Sen ymmärrän että jos ei asu yksin niin pitää ottaa muut huomioon. Itse olen aina vaatteet päällä muitten seurassa.

Vierailija
44/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseta lämpötilaksi +18 °C.

Vierailija
45/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kokevat, että alastomuus on ainakin jossain määrin yksityisasia.

Onko niin kovin vaikeaa ymmärtää tällaista ?

Ihmiset ovat siis yllättäen erilaisia tässäkin.

Vierailija
46/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan jotenkin kumma, tässä (kin) asiassa; Usein joku vapaamielisempi vaatii kovaan ääneen, että kunnioittakaa mun oikeuksia !

Mutta jos joku "tiukkapipoisempi" pyytää kunnioittamaan hänen oikeuttaan olla ns. rauhassa näiltä paljastelijoilta / että he pysyisivät vaikka omalla rannallaan niin heti alkaa syyttely rajoittuneeksi tms.

Vähän sama, kun ateistit vaativat kunnioittamaan näkemystään ja itse pilkkaavat uskovia.

Ei voi vaatia toisilta sitä, mihin itsekään ei suostu.

Vierailija
47/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen mies 49v. Asun kerrostalossa ja kotona ollessa usein olen naturisti. Välillä pelkät bokserit. Mukava olla ilman vaatteita kotona. Ei siinä pitäisi mitään pahaa olla ja lisäksi paikat tuulettuu samalla.

Asutko yksin vai toisen/ toisten kanssa ?

Oliskohan tällä jotain merkitystä.

Ja tietenkin heidän suhtautumisensa ko. asiaan.

Vierailija
48/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset suhtautuvat alastomuuteen eri tavoilla, esim. kokemustensa perusteella.

Se ei missään nimessä tarkoita, että heissä on automaattisesti jotain "vikaa".

Kenellekään muulla ei pitäisi olla valtaa määritellä, miten joku kokee oman seksuaalisuutensa.

Edelleen; Jos joku haluaa toteuttaa nudismiaan, siihen löytyy paikkoja sekä tilanteita joissa se on ns. sallittua niin, että se ei häiritse sellaisia jotka siitä eivät pidä.

Alastomuus ei ole sama seksuaalisuuden kanssa.

Vierailija
49/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus ei ole sama seksuaalisuuden kanssa.[/quote]

Moni sen silti siihen yhdistää.

Eri näkemyksiä ja kokemuksia tietenkin.

Vierailija
50/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kokevat, että alastomuus on ainakin jossain määrin yksityisasia.

Onko niin kovin vaikeaa ymmärtää tällaista ?

Ihmiset ovat siis yllättäen erilaisia tässäkin.[/quote]

Mikä ihmeen alapeukku ?

Vierailija
51/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samassa asuu muitakin niin mielestäni silloin kohteliaisuudesta muita kohtaan pätee samat siveyssäännöt kuin julkisilla paikoillakin. Ahdistavaa, epämiellyttävää ja vastenmielistä pakottaa muut katselemaan alastonta. Miellyttäviä oloasuja todellakin on, myös väljiä sellaisia.

Vierailija
52/58 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse alasti niin häntä rupeaa ahdistamaan ja pukee samantien vaatteita päälle. Oletko kokeillut?

Vierailija
53/58 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi vähän parempi otsikko seuraaville provoille..

Täyttä valhetta koko tarina. Ettäs kehtaat tuollaista soopaa heittää.

Vierailija
54/58 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on tuollainen. Kauhean kiva oli teininä kun oli joku kaveri kylässä ja äiti yhtäkkiä kävelee alasti ohi. Tilannehan ei ole muuttunut 20 v aikana, mies vähän ihmettelee kun anoppi ei laitakaan vaatteita päälle saunan jälkeen.

Eli äidilläni ei ole hajuakaan seksuaalisuudesta. Muutoin kai älyäisi laittaa vaatteet päälle.

Vierailija
55/58 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin antamaan periksi ja nykyisin käytän sarongia sekä kotona, että sään salliessa ulkona. Ennen pompin munasillaan, mutta eukon painostus ja muutto rivarin pakottivat myönnytyksiin. Muita vaatteita käytän lähinnä töissä.

Kakarat häpeää silmät päästään kun oon "se karvainen hameäijä", kuten minut naapuruston lapset ovat nimenneet.

Vierailija
56/58 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekshibitionismi on perversio, naturismiin ei yleisöä tarvita. Erottakaa nämä toisistaan.

Vierailija
57/58 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköistä kärpäslätkää kehiin, oppiipahan olemaan.

Naps!

Vierailija
58/58 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kulkee kotona jatkuvasti pelkät bokserit jalassa. Asiaan kuuluu nojatuolissa ja sohvalla röhnöttäminen ja television katselu ja tietokoneella istuminen rikkinäissä alushousuissa. Hyi olkoon, että tämmöinen lapsellinen, itsekäs ja röyhkeä käytös pistää vihaksi ja ällöttää!

Minusta pelkillä alusvaatteilla oleskelu kotona on todella epämiellyttävää, rumaa, ikävää ja ällöttävää. Olen maininnut asiasta miehelle useita kertoja, satoja kertoja. Sanominen kaikuu kuuroille korville.

Minusta aikuinen ihminen voi ja saa pukeutua kotonaan mukavasti, mutta vaatteet pitää olla kotonakin päällä! Esimerkiksi shortsit, collegehousut ja t-paita. Pelkät alusvaatteet eivät ole aikuiselle ihmiselle sopiva kotiasu.

Muut perheenjäsenet käyttävät vaatteita sisällä. En minäkään kuljeskele kotona pelkät alushousut ja rintaliivit päällä. Minusta aikuisen ihmisen alusvaatteisillaan oleskelu kotona on paha tapa ja rumaa. Kyseinen ihminen on erittäin itsekäs eikä ota lainkaan muita perheenjäseniä huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan