VHH toimii :)
Viikko takana -3kg. Kasvot loistaa ja elimistössä levollinen hyvä olo. Olen itsekin yllättynyt. Ei ole nälkäkään ollut. Tavoitteena pudottaa vielä 4kg. Eli vauvavuoden kilot. Lähtöpaino 67.
Rohkaisen muitakin aloittamaan
Kommentit (8)
Mitä olet syönyt, kerro päivän esimerkkejä?
Aamupala täysviili, 1 minikarppileipä, juustoa ja kinkkuleikkele
Lounas: kesäkurpitsaa ja herkkusieniä paistettuna, päällä tomaatti-jauhelihakastike
Illallinen täysjyväcoucous ja kanaa+kermaa
Iltapala mustaviinimarjoja ja maustamaton jogurtti.
Ja tosiaan imetän vielä. Maitoa tulee hyvin. Vauva 9kk, paino junnannu tossa 67kg monta kuukautta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 20:45"]Aamupala täysviili, 1 minikarppileipä, juustoa ja kinkkuleikkele
Lounas: kesäkurpitsaa ja herkkusieniä paistettuna, päällä tomaatti-jauhelihakastike
Illallinen täysjyväcoucous ja kanaa+kermaa
Iltapala mustaviinimarjoja ja maustamaton jogurtti.
Ja tosiaan imetän vielä. Maitoa tulee hyvin. Vauva 9kk, paino junnannu tossa 67kg monta kuukautta.
Ap
[/quote]
Mikä tässä mättää (alapeukut)?
Kateelliset alapeukuttaa jotka on yrittäny mut ei pärjää kahta tuntia ilman sokeria :D
Ite kans ketoosidietillä laihduttanu ja sen jälkeen jatkanu vhh.lla, ja paluuta ei enään ole hiilari/sokeri maailmaan :) jos joskus harvoin iskee himo johonkin, paistan sisäfilepihvin mikä on 100 kertaa parempaa ku mikään makee...
Jep toimiihan se. Mutta siinä pitää sitten pysyä tai tulee takaisin. Pudotin myös viimeset raskauskilot sillä nopeasti. Olin tyytyväinen ja palasin takaisin leipään, perunaan ja pastaan yms. Joo meni viikko ja kaikki oli takas.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:19"]
Jep toimiihan se. Mutta siinä pitää sitten pysyä tai tulee takaisin. Pudotin myös viimeset raskauskilot sillä nopeasti. Olin tyytyväinen ja palasin takaisin leipään, perunaan ja pastaan yms. Joo meni viikko ja kaikki oli takas.
[/quote]Tää on kyllä jännä argumentti. Tekeekö dieetistä huonon se, että dieettaaja palaa huonoihin elintapoihinsa?
Ootko laskenut paljon suunnilleen saat hiilareita päivässä?
Mä itse syön noin 100 hh päivässä
Mikä on VHH?