Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverinikäy psykologilla vaikka hänellä on elämässään kaikki hyvin!

Vierailija
23.10.2014 |

On mies, lapset, omakotitalo, hyvä työpaikka. Silti valittaa elämästään. Ihme turhaa valitusta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:43"]

Voi verrata itseään vielä paremmin pärjääviin ja masentua. Sen takia minun hyvin pärjäävä ystäväni käy psykologilla.

[/quote]

Ei vaan sinun hyvin pärjäävä ystäväsi käy psykologilla koska hänellä on alemmuuskompleksi tai vastaavaa.

Vierailija
22/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokaisen ihmisen kannattais käydä ulkopuolisen ammattilaisen kanssa juttelemassa säännöllisesti. Mahtais tehdä hyvää ihmissielulle, joka tuppaa poikkeuksetta olemaan itseensä käpertyvää sorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:52"]

Niin mutta eihän se ole kokenu niin isoja asioita kun minä ja on mullakin ollut vaikka mitä jos vertaan alkaa ettei paljon tarvis valittaa. Turhaa vaan säälii itseään ja hakee huomiota on se nähty aijemminkin.

[/quote]

Tätä asennetta en ole ikinä ymmärtänyt. Miksi pitää kilpailla siitä, kuka on kärsinyt eniten? Kumpi siinä edes voittaa? Tuleeko siitä jotenkin parempi mieli, että itsellä on "paremmat" syyt sairastua kuin toisella? Harmi vain, kun ne sairaudet eivät tapaa kysellä, olisiko niitä aikaa tai halua sairastaa. 

Jotkut sitäpaitsi käyvät psykologilla myös siksi, että ylläpitävät hyvinvointiaan tai esimerkiksi ennaltaehkäisevät sitä, etteivät vaikkapa masennu uudelleen. Ja itse asiassa paljon halvempaa niin päin kuin päästää tilanne karkaamaan niin käsistä, ettei enää mikään hoito tunnu tepsivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi