Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverinikäy psykologilla vaikka hänellä on elämässään kaikki hyvin!

Vierailija
23.10.2014 |

On mies, lapset, omakotitalo, hyvä työpaikka. Silti valittaa elämästään. Ihme turhaa valitusta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus voi olla, vaikka elämä vaikuttaisi muiden silmiin täydelliseltä.

Vierailija
2/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverillaki on (tietääkseni) kaikki hyvin, mutta käy silti juttelemassa terapeutille/psykologille, koska se kuulemma auttaa.
Mistä me voidaan toisten ongelmia tietää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että joillekkin huomionkipeille ihmisille erinäisten keksittyjen ongelmion hoito tuo sitä kaivattua huomiota.

Vierailija
4/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tiedä mitä taustalla voi olla, älä tuomitse. Ei perhe, talo ja työ tarkoita suoraan onnellista elämää.

Vierailija
5/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua haittaa vaikka käy? Tosiystävä sinäkin.

Vierailija
6/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatkohan puhua minusta?

Minut raiskattiin neljä kuukautta sitten joten käyn terapiassa purkamassa traumojani. En ole vain kuuluttanut koko kylälle tapahtuneesta.

Vierailija
7/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologilla voidaan käydä muutenkin kuin puimassa ongelmia. Erilaisia valmennuksia ym on nykyään. Ystäväni on psykologi ja hänellä käy huippu-urheilijoita. Ihan vaan varmistamassa että nuppi pysyy treenin ja kisojen mukana.

Vierailija
8/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi... Kun sitä ei voi tietää mitä siellä esim. lapsuudessa on joutunut kokemaan. Itse kävin 8 vuotta terapiassa juuri sen takia, että kaikesta ei voi eikä halua puhua ystävilleen. Joillekin se on myös itseensä panostamista eikä hassumpaa sellaista! Käyhän monet hieronnassakin ENNEN mitään oireilua.

Vierailija
9/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:21"]

Mahdatkohan puhua minusta?

Minut raiskattiin neljä kuukautta sitten joten käyn terapiassa purkamassa traumojani. En ole vain kuuluttanut koko kylälle tapahtuneesta.

[/quote]

olen pahoillani. toivottavasti saat apua. koita jaksaa.

tosiaan ei muut voi ainaa tietää, miten toisella oikeasti on asiat.

Vierailija
10/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläsi voi olla hirveitä mörköjä, jotka ahdistavat joka päivä, eikä hän voi nauttia elämästä. Jokaisella on oma polku kuljettavana, eikä kannata tuhlata aikaansa toisten arvosteluun tuolla tavalla. Keskity itseesi.

Vierailija
11/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä kadehdi toisen iloja, kun et voi tietää suruja"

Vierailija
12/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan voi suorastaan olla oikein mukavassa tilanteessa SIKSI että käy psykologilla.

Vierailija
13/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi verrata itseään vielä paremmin pärjääviin ja masentua. Sen takia minun hyvin pärjäävä ystäväni käy psykologilla.

Vierailija
14/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas sairastuin vakavasti kaksi vuotta sitten js käyn sikdi psykolgin juttusilla. Kukaan yatävistäni ei tiedä sairaudestani. Pahin virhe jonka voi tehdä, on kuvitella tietävänsä toisten asiat...

Vierailija
15/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverision masentunut kun silläon jo kaikkea mitä sehalusi eikä enään mitään tavoiteltavaa

Vierailija
16/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa et puhu minusta. On mies, lapsia ja töitä, näennäisesti onnellinen. En vaan pysty olemaan ajattelemaan lapsuuden kauhuja. Kun olin lapsi, minulle tehtiin seksuaalista väkivaltaa. En pysty puhumaan siitä kuin terapeutin kanssa. Pitää muistaa ettei voi kaikkea tietää ulkokuoren perusteella, sisältä voi löytyä särkynyt ja peloissaan oleva sydän.

Vierailija
17/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin pitäisi mennä. Vaikka kaikki on hyvin. On hieno perhe, koti, työ ja toimeentulo. Silti tietyt asiat pyörii mielessä ihan liikaa ja haittaavat keskittymistä oleellisempaan, esim. lapsiin. Eli ei mistäänj ärisyttävästä kyse, mutta oma pää nyt ei vain ole löytänyt keinoa päästä eteenpäin.

Vierailija
18/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on kaikki hyvin just siksi koska käy puhumassa psykologilla?

Vierailija
19/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta eihän se ole kokenu niin isoja asioita kun minä ja on mullakin ollut vaikka mitä jos vertaan alkaa ettei paljon tarvis valittaa. Turhaa vaan säälii itseään ja hakee huomiota on se nähty aijemminkin.

Vierailija
20/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kaikki hyvin, ulospäin.
On mies, on työ, on talo, on lapset, lemmikit,harrastukset ja ystävät. Olen nauravainen, ulospäin suuntautunut, kiltti ja mukava. Hyvästä perheestä.

Sitten on se toinen puoli. Sairastan vaikeaa toistuvaa depressiota ja syömishäiriötä. Ne ovat piinanneet minua 22 vuotta ja just tällaisten asioiden takia kukaan muu kuin mieheni ei tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme