Tyttääkö miehet tämmösistä naisista? O_o
Kommentit (55)
Tosimiehet ei tykkää. Tuo muija näyttää tosi käytetyltä ja kulahtaneelta.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:10"]
Halvan näköinen suttura, eli valitettavasti miesten makuun joo :(
[/quote]
:-D
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:15"]Ainaki runkkumatskuna.
[/quote]
Nimenomaan. Runkkumatskua ei vaimoainesta.
ei ainakaan mun makuun. t. mies 29v
En koskisi pitkällä tikullakaan. Ei vastaa minun käsitystäni kauniista naisesta.
- M23
Tykkään kiltin ja kunnollisen näköisistä tytöistä/naisista, joilla on hyvä iho ja nätti hymy. Ja jotka muuttuvat villikissoiksi sängyssä ;)
Meneekö se tosiaan niin että nainen, jota kohtaan toinen nainen tuntee myötähäpeää ja näkee tämän naisen halpana ja säälittävänä, niin miehet käyvät aivan kuumina? Kiintoisaa.:D
Kuka alareunasta kaikkea?? Tuu tänne niin peukutan sun silmät puhki ja syötän ne sulle perseen kautta
Tiedän että mieheni nauraisi tuolle. Eikä pitäisi ollenkaan hyvän näköisenä.
Miehet näkevät tuossa helpon pillun. Harva vihille veisi :)
Näyttää transulta viimesissä kuvissa..
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:24"]
Tykkään kiltin ja kunnollisen näköisistä tytöistä/naisista, joilla on hyvä iho ja nätti hymy. Ja jotka muuttuvat villikissoiksi sängyssä ;)
[/quote]'
Ja joiden takia saa sitten kiukutella, kun ulkonäkö pettikin ja se kiltti tyttö olikin rietastellut.
Jos pesis ton naamansa ja laittaisi vaatetta päälle, olisi hyvänäköinen. Mikä hiton läävä tuolla taustalla näkyy?
Jos saaman rupeaisi, niin panisin.
Miehet himoitsee seksiä tuon näköisten naisten kanssa, mutta tyttöystäväkseen haluavat sen luonnollisen, hymyilevän ja normaalilla naisen vartalolla varustetun naisen.
kyllä toi on mun mielestä todella kaunis nainen. Tyyli on sutturamainen mutta (kliseisesti) jakkupuvussa ja silmälaseissa aivan upea pakkaus. Ja tietenkään kukaan hieno nainen ei itseään tuolla tavalla mainosta mutta ulkonäkö on kohdillaan t: kateellinen nainen
Halvan näköinen suttura, eli valitettavasti miesten makuun joo :(