Tyttääkö miehet tämmösistä naisista? O_o
Kommentit (55)
Yritin näyttää kuvaa miehelleni, mutta hän oli liian kiinnostunut tabletistaan (taitaa olla peli kesken). Kolmevuotias miehenalku sen sijaan sattui juuri silloin katsomaan sinnepäin kääntämääni näyttöä (näkyi se toka kuva) ja kun kysyin tuon otsikon kysymyksen mieheltäni, kun hänkin oli vikaissut kuvaa, poika vastasi kirkkaalla äänellä ja hymyillen, että joo, koska se on kiva kaveri.
Nuoremmalle "miehelle" siis kelpaisi, mutta vanhempi, kolmekymppinen, ei oikein lämmennyt. :D
Isoin kompastuskivi on naisen pärstä. Kieltämättä tuksumainen.
Aivan liian lihava minun makuun. Ja naama oli kyllä aivan järkky.
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/90/79/fd/9079fddabfaf353b03724582bb751f9c.jpg
Ja
http://k35.kn3.net/D3A6E4940.jpg
Nuo ovat huomattavasti seksikkäämpiä!
T:Mies.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:28"]Näyttää transulta viimesissä kuvissa..
[/quote]
Ei haittaa. :)
-Mies
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:12"]
Aivan liian lihava minun makuun. Ja naama oli kyllä aivan järkky.
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/90/79/fd/9079fddabfaf353b03724582bb751f9c.jpg
Ja
http://k35.kn3.net/D3A6E4940.jpg
Nuo ovat huomattavasti seksikkäämpiä!
T:Mies.
[/quote]
Tykkäät siis lapsen näköisistä naisista?
Näin naisena sanoisin että ois aika kuuma jos ei ois noita kamalia kumihuulia ja toi typerä ilme kun mutristavat niitä huuliaan. Silarit on toki näyttävät mut ehkä vähän tylsät.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:24"]
Tykkään kiltin ja kunnollisen näköisistä tytöistä/naisista, joilla on hyvä iho ja nätti hymy. Ja jotka muuttuvat villikissoiksi sängyssä ;)
[/quote]
kerrotko mulleki kun sellainen joskus syntyy :D :D .
Tyhmät ja epävarmat lehmät täällä haukkumassa toisen naisen ulkonäköä... Classy.
Riippuu ihan käyttötarkoituksesta tykkääkö.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:29"]
[/quote]
Minä vitun esineenä pidät ihmistä?! Kouluttamaton ääliö.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:04"]Isoin kompastuskivi on naisen pärstä. Kieltämättä tuksumainen.
[/quote]
Ai pärstäkö vain? Kumma juttu että vaikka oon näpsä nainen, yksikään mieheni ei kovin suurta arvostusta mulle olis antanut jos lataisin nettiin jotain tissipeppukuvia. Kyllä se vaan niin taitaa olla et nainen saa olla tyrmäãvä vaan vaatteiden alla. Herutus tekee naisesta jotenkin sãälittävän ja yksinkertaisen.
Poikaystävä sanoi että tykkää. Tissit on omastakin mielestä kauniit :)
Ei taia nainen olla kummonen kodinhoitaja :D
Tyyttäisin kyllä ja vaikka kakkoseenkin, en kyllä pidä silkkareista, mutta silti tyyttäisin.
Lauren kuitenkin tekee mitä haluaa eikä kysele säälittävästi av-palstalla mistä miehet tykkää. :)
Pikkasen itsevarmuutta teille täällä nyyhkiville naisille. Ei se miesten mielipide mikään jumalan sana ole...
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:32"]
[/quote]
[/quote]
Voisin panna, siihen käyttöön kelpaa kuten moni muukin nainen. Tavallaan vitun esine todellakin. Eli kuljettaa em. hyödykettä mukanaan jota toisinaan tarvitaan kun palleissa pakottaa. Koulutukseni ei vaikuta siihen että naisella on vittu haaroissaan ja heteromiehet sitä halajaa.
Niin ikävää kuin onkin, saattaa myös olla mahdollista että koulutukseni on paljonkin laajempi kuin omasi, asiaa emme kuitenkaan pysty täss kumpikaan todistamaan joten jää tyhjäksi sanahelinäksi jatkaa asiasta.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:32"]
[/quote]
[/quote]
Haha "elämänkoulu" lähiömamma sai kilarit. Onko käytetty olo vai käytön puute? Onko hiekkaa koneistossa vai joko voitelu on alkanut pettämään.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:35"]
Miehet himoitsee seksiä tuon näköisten naisten kanssa, mutta tyttöystäväkseen haluavat sen luonnollisen, hymyilevän ja normaalilla naisen vartalolla varustetun naisen.
[/quote]
Minkä takia on pakko käydä välillä vähän pettämässä, kun tyttöystävä on niin tylsä seksuaalisesti.