Onkohan mun mies piilohomo?
Yleensä ei voi sietää homoja. Mutta nyt on vuokrannut tiloja yhdelle firmalle jonka yksi työntekijä on homo. Ei tosin sellainen neitihomo vaan miehekäs, ei kuitenkaan komea.
Pistää vaan mietityttämään.
Kommentit (15)
Ei kai nyt kukaan ota homoa vuokralle jos ei niistä pidä?
En tiedä, mutta jotain vikaa hänessä on puolison valinnasta päätellen.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:31"]En tiedä, mutta jotain vikaa hänessä on puolison valinnasta päätellen.
[/quote]
Siis mitä!? Ei mulla ole homoja vastaan mitään.
Mistä sinä tiedät että vuokrasi jollekin firmalle ja yksi työntekijöistä on homo? Ihme kyylä. Mutta tietenkin niillä on suhde, koska se on miesmäinen sexy homo.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:46"]
Mistä sinä tiedät että vuokrasi jollekin firmalle ja yksi työntekijöistä on homo? Ihme kyylä. Mutta tietenkin niillä on suhde, koska se on miesmäinen sexy homo.
[/quote] Koska olen osa-omistaja, siksi tiedän. Ja koska omistan osan kiinteistöstä, niin toki olen myös vuokralaiset tavannut.
Näistä vinkeistä päätellen 100 % homo.
Aina Se on persettä kerjännyt, harvoin saanut. Usein työntää sormea mun kakkoseen ja tykkää kun sormetan sitä hanuriin!
Ja tämä mies siis inhoaa homoja..pikkasen ristiriitaista!
ap
Homous ei saa vaikuttaa vuokrasopimukseen. Miehesi on tehnyt väärin jos on niillä perusteilla mennyt vuokraamaan tiloja.
Umpihomohan se on. Harrastaa eriteleikkejä ja fistausta, itse vastaanottavana osapuolena.
En tiedä onko homo, mutta luulen että heteroja eu kiinnosta kakkonen ollenkaan.
Normaali miestä ei ryppyreikä kiinnosta! Homo on!
Hohhoijaa...