En ole muistanut syödä oikein mitään
Nyt juon aamukahvia ja pöytä notkuu, mutta mieli ei tee muuta kuin toisen kupin kohta kahvia.
Täytynee vissiin puolilta päivin pakottaa itseni jotain syömään.
Muita olemattomalla ruokahalulla?
Kommentit (10)
Käytätkö huumeita vai mistä syystä sinulla ei ole nälän tunnetta?
Joulupäivänä pärjää kyllä pitkään syömättä, jos aattona on illalla syönyt itsensä ähkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö huumeita vai mistä syystä sinulla ei ole nälän tunnetta?
Joulupäivänä pärjää kyllä pitkään syömättä, jos aattona on illalla syönyt itsensä ähkyyn.
Söi pari torttua.
-sivusta
Mä lopetin lääkkeet ja nyt en tunne oikeastaan mitään, en nälkää, en väsymystä, en mitään...
eri
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin lääkkeet ja nyt en tunne oikeastaan mitään, en nälkää, en väsymystä, en mitään...
eri
Lisäys: syön vaan mekaanisesti, koska on tapana. Nukkunut en ole kohta viikkoon. Siksikään ei ruoka maistu.
eri
Täällä toinen. Teen itselleni voileivän, haukkaan ja jätän loput syömättä. Paino putoaa hirveää vauhtia. 2-3 viikossa lähti jo 5 kg.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen. Teen itselleni voileivän, haukkaan ja jätän loput syömättä. Paino putoaa hirveää vauhtia. 2-3 viikossa lähti jo 5 kg.
<3
Minäkin olen huono syömäri. Konvehtit ja suklaat aina ehtii mennä vanhaksi, enkä ole mikään jouluruuan ystävä, mutta glögiä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Lisäys: syön vaan mekaanisesti, koska on tapana. Nukkunut en ole kohta viikkoon. Siksikään ei ruoka maistu.
eri
Psykoosit tulilla?
No joo, pari torttua söin eilen.