Pitääkö tämä mies minusta vai kuvittelenko vain, mitä luulette?
Mies jätti exänsä koska sanoi että herätin hänessä jotain uusia tunteita. Hän haluaa viettää aikaa kanssani, katsoo silmiini ja hymyilee paljon, on sanonut pitävänsä minusta paljon ja välittävänsä minusta. Hän koskettelee minua hellästi, sekä vähän tuhmasti hiplaa takapuolta tai lanteita mutta myös esimerkiksi tv:tä katsoessa hiveli jalkaani hellästi. Kuuntelee mitä sanon, muistaa sanomani yksityiskohdat, on kehunut ulkonäköäni. Soittelee ja tekstaa usein milloin minkäkin syyn varjolla. Hän on vihjannut yhteisestä tulevaisuudesta jne. MUTTA me tunnemme koska ollaan eräässä samassa järjestön tapaisessa ja minä ikäänkuin hänen alaisensa, tuntuu että ei hän oikeasti voi pitää minusta. Toisekseen hän myös selvästi haluaisi seksiä kanssani ja katsoo minua siihen malliin että pelkään hänen haluavan vain seksiä, vaikkakin hän itse sanoi ettei meillä ole mikään kiire. Ei siis tapailla tai mitään, me vain näemme "töissä". Kääks!
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:07"]
No totta kai pitää, eihän sitä voi epäillä. Sitä taas haluaako mies seksiä pelkästään vai muutakin et pysty millään arpomaan, sen saa tietää vain keskustelemalla miehen kanssa tai alkamalla tapailla jolloin asia varmasti paljastuu. Jos sinä et missään nimessä halua pelkkää seksiä niin sitten ei kannata kovin nnopeasti antaa vaan ensin varmistella että mies on vakavissaan. Itse lähtisin vaan leikkiin, seksiin vaan ja sitten tulee vakavaa suhdetta tai ei tule, minne virta vie :)
[/quote] kiitos tästä.
Voi jummi, mies hiplaa sun takapuolta? Mun takapuolta ei pääsisi vielä noin helpolla hipelöimään. Vähän nyt itsekunnioitusta jos haluat että mieskin ottaa sut tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:46"]
Voi jummi, mies hiplaa sun takapuolta? Mun takapuolta ei pääsisi vielä noin helpolla hipelöimään. Vähän nyt itsekunnioitusta jos haluat että mieskin ottaa sut tosissaan.
[/quote] niin...
No totta kai pitää, eihän sitä voi epäillä. Sitä taas haluaako mies seksiä pelkästään vai muutakin et pysty millään arpomaan, sen saa tietää vain keskustelemalla miehen kanssa tai alkamalla tapailla jolloin asia varmasti paljastuu. Jos sinä et missään nimessä halua pelkkää seksiä niin sitten ei kannata kovin nnopeasti antaa vaan ensin varmistella että mies on vakavissaan. Itse lähtisin vaan leikkiin, seksiin vaan ja sitten tulee vakavaa suhdetta tai ei tule, minne virta vie :)