Kalenteri ongelma
Ongelmani on, että en osaa sopia menojani niin, etteivät ne tuntuisi raskailta järjestää. Sovin kalenterissa hirveästi menoja ja se on aivan tukossa, ja sitten mieitn, miten ehdin niihin kaikkiin.
Olen liian kiltti, enkä osaa sanoa ei asiakkaalle, joka kysyy 5 kerran samaa asiaa vaikka olen vastannut jo kolmesti. En osaa sanoa ei työkaverille, jos minulla onkin eväät enkä mene muualle syömään. En osaa sanoa ei bile-illalle kaverin kanssa, jos olin jo edellisenä iltana, vaikka en jaksaisi. Joskus tuntuu että pitää panna stoppi johonkin.
samoin, jos sanon, että haluan ehtiä harrastukseeni ajoissa, jonka vuoksi lähden töistä aiemmin, tuntuu , että työkaverit paheksuvat, kun menen OMAAN menooni enkä ole täyttä päivää. Välillä tuntuu että en ehdi tehdä asioita joita haluan , tunnen myös huonoa omaa tuntoa, jos olen ehtinyt sopia poikakaverini kanssa jotain tekemistä ja sitten joku kaveri kysykin johonkin, niin joudun vastaamaan, että en pääse silloin, samoin tuntuu etten vain enää ehdi jokaiseen mahdolliseen juhlaan tai tapaamiseen.
Olen uupunut jos viikonkonlopussa on 1 bile-ilta niin en jaksa enää seuraavana päivänä mennä toiseen. Työpäivän aikana keksin kaikkea mahdollista, mitä haluan tehdä ja lopulta tulen väsyneenä kotiin enkä jaksa tehdä enää yhtään mitään. Pihan puutarhatyötkin on tekemättä ja nyt jo lumi maassa, kun viikonloput ovat ainoa mahdollisuus ja silloinkaan ei jaksa, jos on tekemässä jotain muuta.
Tuntuu, että olen kadottanut kokonaan kyvyn hahmottaa, mikä on tärkeää ja mitä piti tehdä. Töissä kuulee kun ihmise hokevat säännöistä ja kuinka se muuttui ja tämä muuttui, ei minulla aivot jaksa pyörittää sellaista rumbaa, kaikki energia menee työntekoon, enkä jaksa alkaa pähkäilemään mikä nyt muuttui säännöissä vol 100. Joskus ajattelen, että ajan itseäni hautaan tällä menolla. Tervetuloa oravanpyörän ihmeelliseen maailmaan...