Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mies ei hyväksy kritiikkiä itseään kohtaan?

Vierailija
27.09.2014 |

Muuten mies on oikein lempeä ja "helppo" kumppani, mutta kritiikkiä ei osaa ottaa vastaan. Taas tänään oli riita aiheesta, ja lopputulos se, että mies ilmoitti koppavasti että "sinä et tiedä asiasta tarpeeksi" kun kritisoin hänen tapaansa olla lasten kanssa. Kritisoin, koska mies on tehnyt saman mokan useasti aiemminkin. Ai mikä se oli? Mies oli jättänyt taaperon yksin ja ottanut itse torkut. Tällä kertaa tiskikone ei ollut päällä eikä hellaan luojan kiitos koskettu, mutta hyllystä oli revitty alas kaikenlaista ja sotku oli aikamoinen. Minä suutuin tästä, koska mielestäni on vastuutonta nukkua jos pitäisi vahtia aktiivista pikkulasta yksin, eikä ole tosiaan eka kerta kun näin käy.

Miehestä kaikki oli ok, koska "pahempaa ei ehtinyt tapahtua"(niin, koska MINÄ tulin siihen väliin juuri silloin!) ja "ei hän tahalleen nukahtanut". Kaikki on siis hänestä täysin ok, koska nukahtaminen oli vahinko. Kysyin, oliko sekin vahinko, että meni makaamaan sohvalle peiton alle...suuttui. Kyllä hän kuulemma tietää milloin on tehnyt väärin. Just.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi