Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumisoikeusasunnoista

Vierailija
24.11.2014 |

Pohdin tässä lähtisinkö lasten kanssa. Tälle alueelle en voi jäädä omistusasuntoon. Mitä asumisoikeusasunnossa pitikään maksaa? Se asumisoikeusmaksu JA vuokra+vastike?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asomakso ja kuukausittain "vuokra".

Vierailija
2/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:19"]Asomakso ja kuukausittain "vuokra".
[/quote]
Kiitos!
No, näin muistelen kuulleeni, mutta osalla sivuista hinnat on käyttövästike + hoitovastike...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisoikeusmaksu ja kolmen kuukauden takuut pitää maksaa heti. Vastike on oikeasti vuokra ja valitettavasti saman suuruinenkin nykyään. Irtisanomisaika on kolme kuukautta. Oli varmaan joskus ihan hyvä systeemi mutta nykyään vastikkeet ovat niin korkeat ettei kannata laittaa rahojaan makaamaan aso- yhtiöiden tilille.

Vierailija
4/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tuo on mulle ainoa ponnahduslauta omistusasuntoon yksin. Ei riitä rahkeet niin isoon lainaan yksi .

Vierailija
5/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:38"]Luulen, että tuo on mulle ainoa ponnahduslauta omistusasuntoon yksin. Ei riitä rahkeet niin isoon lainaan yksi .
[/quote]

Tätä perustelua mä en tajua. Yhtä hyvin voit asua vuokralla ja säästää samalla, jos sulla olisi varaa asua asumisoikeusasunnossa?

Vierailija
6/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:38"]Luulen, että tuo on mulle ainoa ponnahduslauta omistusasuntoon yksin. Ei riitä rahkeet niin isoon lainaan yksi .
[/quote]
Sekoitatkohan nyt asumisoikeuden ja osaomistuksen? Kaksi eri asiaa. Asumisoikeusasuntoa ei yleensä voi lunastaa/ ostaa itselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän