Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirenan laittaminen terveyskeskuksessa?

Vierailija
13.05.2022 |

Osaako yleislääkäri asentaa tuon härvelin? Meillä ei kunnassa ole gynekologeja ja terveyskeskuksessa kuulemma yleislääkäri tuon laittaa. Jotenkin pelottaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yritettiin kuparikierukkaa perheneuvolassa (siellä hoidetaan siis ehkäisy-raskas-äitiys ym. jutut). Oli tavallinen lääkäri, toki varmaan enemmän kokemusta noista. Itse en jännittänyt, ei ollut ensimmäinen kerta kun kierukkaa laitettiin, mutta jotenkin siinä sörkkiessä meni kohtulihas aivan kramppiin. Siis siinä mittausvaiheessa. Odoteltiin ja  jaloittelinkin siinä hetken. Ei onnistunut enää. Laittoi lähetteen keskussairaalaan gynelle. Sain puudutuksenkin! Onnistui sitten hyvin.

Vierailija
2/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, tätä mä pelkäsinkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neuvolan puolella käy gyne muutaman kerran viikossa, siellä kävin laitattamassa. Eikä mennyt ensimmäisellä yrittämällä paikoilleen sekään vaikka kokenut gyne olikin. Katsoi ultralla ja asennus uudestaan. En menisi itse laitattamaan kuin gynen vastaanotolle, sattui ainakin minun kohdalla kun en ole synnyttänyt. Kipulääke kannattaa ottaa jo ennakkoon.

Vierailija
4/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi viedä autokaan nyrkkipajalle kun sen voi hoitaa kuntoon merkkihuollossa eli siellä missä pillusta tiedetään kaikki oleellinen

Vierailija
5/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi viedä autokaan nyrkkipajalle kun sen voi hoitaa kuntoon merkkihuollossa eli siellä missä pillusta tiedetään kaikki oleellinen

Olet tainnut erehtyä siitä, että mihin se kierukka tarkalleen ottaen asennetaan.

Vierailija
6/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa laitettu Mirena terveyskeskuksessa ilman ongelmia. Tokalla kerralla laittajana oli nuori lääkäriopiskelija. Hyvin meni sekin. Opiskelijan laittamana sain kierukan ilmaiseksi.

Vierailija
7/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tklääkäri ei löytänyt kuulemma kierukan lankoja vaikka tunsin mielestäni selvän nykäyksen siellä. Sitten lähete gynekologille jolla meni 2 min nypätä vanha pois ja laittaa uus tilalle.

Vierailija
8/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa kierukkaa.

Vierailija
9/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 laitettu terveyskeskuksessa. Hyvin meni. Ei ongelmia.

Vierailija
10/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin asentaa. Kokemusta on naisten alapäistä!

Hommaatko tarvikkeet ite? Mulla on mesta valmiina.

sinnevaan@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän