Kangasalan Suorama
Myynnissä alueella monta taloa, miksi? Onko mahdoton paikka asua lasten kanssa?!
Kommentit (4)
Asuin siellä ennen ja on hyvä paikka lapsiperheille sillä ikätovereita löytyy paljonkin, hyvät ja ruuhkattomat liikenneyhteydet ja palvelut lähellä, lyhyt matka Tampereelle. Samoin hyvät liikuntamahdollisuudet sekä monenlaista toimintaa lähellä. Rauhallista ja maalaismaista asumista ainakin noissa omistusasuntoalueilla. Niistä vuokra-asunnoista en tiedä kun en ole tuntenut sieltä ketään eli lähinnä se Harjunsalon alue sitä on.
Se mitä tiedän tai olen kuullut ystävien ja tuttavien sekä yhden entisen työkaverin muuttoaikeista niin monella on nyt käymässä asunnot liian pieniksi perheen lisäännyttyä, osa muuttamassa pois työn perässä kauemmas Suomeen ja sitten on näitä, joilla lapset lähteneet kotoa ja omakotitalo on käynyt liian isoksi ja raskaaksi hoitaa. En ole itse kuullut ainakaan mistään negatiivisesta asiasta, joka vaikuttaisi sieltä lähtöön.
Itse voisi muuttaa uudelleen takaisin, jos vain olisin sieltä asuntoa ostamassa, nyt työt, lasten koulut ja asuminen muualla.
Me ollaan nuoripari suoramalta, eikä mitään ongelmia täällä meidän aikans 2 vuotta asuttu ja juu, kerrostaloissa. Oli vissiin erilainen meno sillon 80-90 luvulla, ainakin vanhempien ihmisten mielipiteistä päätellen. Nykyään asuu paljon lapsiperheitä, tarhakin ihan vieressä. Myös vanhuksia paljon. Paljon kämppiä myynnissä, koska alueelle rakennettu paljon uutta ja monet taloyhtiöt käyvät läpi perussaneerauksia koska talot sen ikäisiä, meilläkin juuri putkiremppa jonka johdosta myi pari poppoota kämppänsä. Suosittelen kyllä. :)
Kiitos vastauksista! Alasentien/-kujan alueelta useampi talo kaupan, siksi herätti epäilyksiä... ;) Pitää seurata tilannetta vielä hetki.
Jos jollain on kaavamuutoksista tietoa, niin saa kertoa. :)
Ei mahdoton mutta kerrostaloalueelle älä mene.