Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naama on mennyt ikääntymisen myötä ihan pilalle: Nenä kasvanut, huulten ympärillä on karvoja, posket valuneet

Vierailija
12.09.2021 |

Kun katsoo kuvaa jossa olen 20 ei uskoisi, että on sama nainen! Söpö pieni hyppyrinenäni on poissa, tilalla järkyttävä peruna. Suun ympärilllä on vaaleaa karvaa kohon puuteri tarttuu niitä korostaen. Posket ovat valahtaneet ja nenän vieressä on vatsastapuhujan nuken mieleen tuovat juovat. Tissien välissäkin on uurteita!

Olen vasta 43vuotias :(

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat ja komeimmat miehet ovat vähiten ulkonäkökeskeisiä. Tämä on oikeasti totta! Itse löysin vasta rupsahdettuani parhaimman ja rakastavimman parisuhteen mikä minulla on koskaan ollut. Ja vaikka minulle sillä ei ole suurempaa merkitystä, niin mieheni on vieläpä erittäin komea  ;) Aiemmat kumppanini olivat hyvin kiinnostuneita ja tarkkoja ulkonäöstäni, olin kai jokin nukke heille. Itse he eivät olleet lainkaan hyvännäköisiä. Miehet, jotka ovat itse komeita, ymmärtävät, miten vähän ulkonäkö ihmisessä merkitsee. Minun elämäni rupsahtaminen käänsi selkeästi parempaan suuntaan :)

Ihana teksti, uskoisin myös omaa nenääni kun mies tuoksuu miehelle omaan nenään sopivalla kiihottavalla tavalla niin se on lupaus myöhemmistä ihanista hetkistä jossain muualla. Pariutuminen on kemiaa.

Vierailija
22/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai naaman ainoa tarkoitus on näyttää söpöltä? Okei, pienet huolet sulla.

🤬🤬🤬😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyis hyvät ohjeet kasvojumppaan?

Paras jumppa löytyy ihan itse kokeilemalla. Liikuta kasvoja eri tavoin niin tajuat mikä tuntuu missäkin parhaiten, toista sitten niitä liikkeitä. Monet valmiit ohjeet on jotain typerää naaman hivelyä, aivan turhanpäiväistä sontaa.

Vierailija
24/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. Method Putkiston ja Catherine Pezin kasvojumppakirjat. Toinen perustuu lihasten mekaaniseen hierontaan ja muokkaukseen ja toinen irvistelyyn:). Olen lisännyt vielä muita löytämiäni liikkeitä esim. suunympärykselle. Netistä löytyy myös vaikka mitä.

Vierailija
25/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän päälle 50v. ja koen olevani kauneimmillani sekä kropasta että kasvoista. Totta kai ikä on tuonut muutoksia, joista en pidä, mutta jostain syystä kokonaisuus miellyttää itseäni. Kropan olen pitänyt kunnossa treenaamalla ja pätkäpaastolla. Saan nyt myös miehiltä enemmän huomiota kuin sain nuorena. Nuorena hyvännäköiset miehet ei mua huomanneet, mutta nyt näin käy. Toivon, että tämä tilanne jatkuu mahdollisimman pitkään ja olen todellakin kiitollinen tästä.

Vierailija
26/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Naamajumppaa

-koko kroppa treenin ja liikuntaa= vauhtia aineenvaihduntaan

- alkoholi ja tupakka pois

Näillä eväillä ”yritän” ehkäistä Tätä rupsahtamista😶

N52 vee

Tähän kannattaa vielä lisätä sokerin poisjättäminen ja runsas kasvisten syönti.

Vierailija
27/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Naamajumppaa

-koko kroppa treenin ja liikuntaa= vauhtia aineenvaihduntaan

- alkoholi ja tupakka pois

Näillä eväillä ”yritän” ehkäistä Tätä rupsahtamista😶

N52 vee

Sama homma. Olen jättänyt sokerin, vehnän ja alkoholin pois.

Aamulla kasvojumppa ja lankutukset.

Päivän mittaan teen käsijumppaa ilman painoja ja lenkkeilen koiran kanssa 2-3 tuntia.

N51

Vierailija
28/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ihmiset ollaan ihan järkyn ulkonäkökeskeisiä. Varsinkin naisten ihmisarvo riippuu siitä miltä näyttää.

Sitten kun vähänkin alkaa asiaa miettiä, niin mitä väliä sillä on, miltä näyttää?

Ei yhtään mitään, ja siksi onkin niin vaikeaa enää elää samassa "todellisuudessa" muiden kanssa, koska he vaikuttavat jälkeenjääneiltä vidimooteilta itseen verrattuna.

Tämä on vanhenemisessa ehdottomasti hirveintä. Ympäristö tuntuu tulleen hulluksi, aivan jonninjoutavaa kaahotusta sinne ja tänne, säälittäviä ongelmia, ja sitten täällä pitäisi elää. Ei hyvää päivää!

Vierailija
29/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saa pitää maskia töissä aamusta iltaan ja työmatkoillakin.

Vierailija
30/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhentuminen on infektioperäinen sairaus. Siihen tehoaa vaikka pitkät antibioottikuurit.

👍

Täysin oikein.

Vierailija
31/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuri muutos painossa?

Vierailija
32/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ihmiset ollaan ihan järkyn ulkonäkökeskeisiä. Varsinkin naisten ihmisarvo riippuu siitä miltä näyttää.

Sitten kun vähänkin alkaa asiaa miettiä, niin mitä väliä sillä on, miltä näyttää?

45+ sinkkumarkkinoilla se ulkonäkö merkkaa 95% saatko viestejä deittipalveluissa, ikävä kyllä. Edes kutosen miehet eivät huoli kutosen naista. Jos haluaisi kumppanin niin ulkonäöllä on paljonkin väliä.

Vierailija
33/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tätä kuuden liikkeen kasvojumppaa. Varmaan löytyy parempiakin ohjeita. 

https://anna.fi/hyvinvointi/liikunta/fitness-buumin-uusin-aalto-kasvoju…

Vierailija
34/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45+ sinkkumarkkinoilla se ulkonäkö merkkaa 95% saatko viestejä deittipalveluissa, ikävä kyllä. Edes kutosen miehet eivät huoli kutosen naista. Jos haluaisi kumppanin niin ulkonäöllä on paljonkin väliä.

Tämän takia kannattaa tavata ihmisiä livenä eikä vaan swaippailla deittipalveluissa.

Vierailija
35/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on posket valuneet. Näytän kiukkuiselta vaikka en ole. Ei vaan ole rahaa mennä plastiikkakirurgille.

Kannattaa kokeilla kaikki mahdolliset kotikonstit ensin. Niilläkin voi saada tuloksia aikaan eikä edes tarvitse mitään plastiikkakirurgiaa. Se vaan vaatii enemmän vaivaa. 

Vierailija
36/36 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän se ulkonäkö nuorempien deittipalveluissa meinaa. 45+ ihmiset yleensä etsivät jo loppuelämän kumppania, ja silloin jo ymmärretään että ulkonäkö on katoavaista. Pitkässä suhteessa merkkaavat suurimmaksi osaksi muut tekijät.

Toki aina on niitä ovat itse jääneet 18-vuotiaan tasolle ja ulkonäkö on heille ikuisesti isoin asia samalla kun he etsivät loppuikänsä 18-vuotiasta seuraa. Heidät voi rauhassa jättää etsimään, siinä ei menetä mitään :D