Tesla on nyt maailman suorituskykyisin neliovinen tuotantoauto mitä on maailmassa
Tesla Model S Plaid peittosi selvästi Porsche Taycanin Saksan testeissä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En usko että minulla on koskaan varaa ostaa yli 80'000€ autoa, mutta mukava tietää.
Ja minä sijoita autoon 80 000€, ikinä. Tuollahan saisi monta sijoitusasuntoa.
Maailman suorituskykyisin? Eihän sillä saa edes peräkärryä vetää! Oooooh mitä suoritusKYKYÄ!
Todellinen toiimintasäde Suomen talvessa moottoritieajossa jotain 100 km ?
Mutta kokonaisuus on hiton ruma ja laaduton iso möhkäle.
Ja mun Skoda kolmiovisien, kun matkustajan puolen lukko on jumissa.
Suorituskyvystä viis, kun auto on vain kasa muovia. Tesla tulee niin häviämään kisan, kun sähköautot yleistyy.
Muistan ajan kun automainoksissa ilmoitettiin vain kaksi asiaa. Kiihtyvyys ja huippunopeus. Sitten tuli Renaultin automainos. Euro NCAP ja viisi tähteä, eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Maailman suorituskykyisin? Eihän sillä saa edes peräkärryä vetää! Oooooh mitä suoritusKYKYÄ!
Suorituskyvylle on todellakin Suomessa tarvetta. Pari hikistä tiepätkää, missä saa ajaa jopa 120 km/h. Taajama-alueilla saa olla onnellinen, jos jostain löytyy pätkä missä saa ajaan 40 km/h kovempaa, eikä ole jatkuvasti hidastetöyssyjä.
En tiedä mikä Tesla oli,ihan iso,eilen aamulla puoliksi valotkin.loimotti...akutko jo sököksi menossa.Näitä kun näkee ja kuulee,miettii sähköautoja tahtooko,,,ehkei.
On kuitenkin todella huonosti rakennettu hajoaa koko ajan.
Mitä merkitystä. Autolla pitää pystyä ajamaan myös talvella. Ovien pitäisi aueta eikä akkujen pitäisi hyytyä pikkupakkasissa. Ja helvetin paksu untuvatakki päälle. Ja maalikin irtoaa kevyessä suvituulessa.
Sanoo entinen Bemaristi. Ei mitään merkitystä.
En usko että minulla on koskaan varaa ostaa yli 80'000€ autoa, mutta mukava tietää.