Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä pikaisesti!!! (finni tulossa, sunnuntaina juhlat)

Vierailija
22.10.2014 |

Sunnuntaina ristiäiset joissa minä sylikummina, eli tietysti kuvissa pitää olla. Nyt on menkat alkamassa ja tietty iso kipeä hormoonifinni antaa merkkejä tuostaan nenän varteen :( Mulla on ennen ollut sellaista seerumia mitä kun alkaa laittaa heti kun huomaa finnin tulon niin kuivui yleensä pois ennen kun ehti tullakkaan.. Nyt se on kuitenkin loppu enkä saa mistään tähän hätään uutta :/ 

Mitä kannattaa tehdä? Yritänkö puristaa vai annanko olla rauhassa ja laitan ristiäisiin peitevoidetta? Sitten jos yritän puristaa, voi ola että se vaan ärtyy ja on yhtä kauheempi sunnuntaina :S Kumpi on siis parempi? Onko mitään kotikonsteja?

(finni ei vielä näy mutta tuntuu, ei ihan alkuvaiheessa vasta tuloillaan)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on käsidesiä, niin sillä lähtee! Töpöttelet sitä vaan useasti näpyn päälle.

Vierailija
2/9 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivata se muilla keinoilla. Teepuuöljy on hyvää, jos ei ole niin hammastahna käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahnaa finnin päälle. Kuivuessaan tyhjentää finnin.

Vierailija
4/9 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen yöksi hammastahnaa, se kuivattaa. Toimii meidän nuorisolla.

Vierailija
5/9 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahna on paskapuhetta parhaimmillaan. Laita alkoholia sisältävää desinfiointiainetta finniin säännöllisesti, se kuivattaa finkulan.

Vierailija
6/9 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii totta! Tota hammastahnaahan mäkin teininä käytin :D jo pääs unohtumaan. Kiitos! :)

Vierailija
7/9 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toimiiko tuo hammastahnajuttu muka oikeasti jollakin? Oon muutaman kerran sitä hätäpäissäni koittanut, eikä ole ikinä auttanut yhtään. Ihan yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
8/9 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkivoidetta

Vierailija
9/9 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luojani! Kutsukaa mediheli! Finni tuloillaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme