Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett, Allevo tms. vai esim. Alli?

Vierailija
22.10.2014 |

Pitäisi lääketieteellisistä syistä saada nopeasti 20 kg pois. Kannattaako aloittaa laihdutusvalmisteilla vai esim. Allilla? Miten olette onnistuneet?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli

Vierailija
2/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus ja alli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saan heti sata alapeukkua, kerron että laihdutin itse Easydiet valmisteilla kymmenen kiloa, jotka ovat pysyneet poissa. Ketoosiin pääsemisen jälkeen helppoa kuin heinänteko (joka ei oikeasti taitais olla mulle edes helppoa...)!

Vierailija
4/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:07"]

Karppaus ja alli.

[/quote]Toi kannattaa, jos haluaa jatkuvan rasvaripulin.

Vierailija
5/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilet!

Vierailija
6/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Allevo, kokrmuksia? Onko kukaan käyttänyt Konjakia?

Vierailija
7/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allewo niin paljon parempaa. Minulta ene dietillä lähti 15 kg 10 viikossa. Alli on huono aika hujausta. Semmonen 4-5 pussia allevoa puoli kg vihanneksia päivässä lupaan että laihdut. Mut sen jälkeen kun palaat ruokaan niin tosi helposti tulee kilot takas. Eli itsekuria. Elli 120 kg

Vierailija
8/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilet, easy diet, allevo , modifast kuuluvat kaikki ENE-Diettiin. Mutta easy diet pusseja saa naiset syödä max 4 päivässä ja modifast. Muut 5 päivässä. Elli 120 kg

Vierailija
9/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli on menossa vatsalaukun ohitusleikkaukseen koska monia keinoja on kokeiltu. Leikkaus on marraskuussa. Elli 120 kg

Vierailija
10/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Alli kielletty jenkeissä terveydelle vaarallisena? En ainakaan itse käyttäisi sitä. Ennemmin yrittäisin löytää uusia ideoita ruokavalioon. Jos painoa saisi ruokavaliolla pudotettua, tulos ehkä säilyisi paremmin.

Vierailija
11/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:20"]

Elli on menossa vatsalaukun ohitusleikkaukseen koska monia keinoja on kokeiltu. Leikkaus on marraskuussa. Elli 120 kg

[/quote]
Anteeksi, kirjoitin ennen tätä viestiä. (Olin numero 11.) Sitten jokin laihdutusvalmiste lienee paikallaan.

Vierailija
12/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrausta suosittelen.

Modifast on LCD~tuote, ei VLCD.

Allia ei ole vedetty markkinoilta, on rasvasieppari, tuplasti vahvempi on reseptilääke Xenical.
Reductil vedettiin markkinoilta, mm.

Tsemppiä! Itse olen nutraamalla saanut pois reilut 40 kg, kuutisen vuotta sitten ja poissa ovat pysyneet.

Vierailija
13/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koniac on parempi kun alli. Allista tuli vaan tosi huono oli. Se konjak valmiste on hyvä ja auttaa myös. Mut jos nopeasti haluaa saada tuloksia niin ENE-Dietti nopea ja turvallinen. Käytiin sillä ravitsemus kursilla 6 kk ja käytettiin 10 viikkoa pussikeittoja. Sillon ne riittää + kasvikset ja juoda paljon vettä. Elli 120 kg

Vierailija
14/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenical ei auttanut mua. Reductil kyllä vuonna - 2011. Mutta xenical ei laihduta yhtä hyvin kun ENE-Dietti (vlcd)

Vierailija
15/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin allia 2päivää. Istuin vessassa 2päivää. Vaikka söin tosi kevyesti. En suosittele.

Vierailija
16/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda Alli. Alli poistaa rasvaa ulosteen mukana ja saa aikaan ilmavaivoja. Ihan pienemmätkin pierut tulevat housuihin, mikä on tosi kiusallista. Otin yhden Allin illallisen yhteydessä (oltiin ruotsinlaivalla) ja söin ihan normaalisti. Kun seuraavan kerran menin vessaan, alushousut olivat ihan punaisen rasvavanan peitossa. En ollut yhtään huomannut, että rasva oli mennyt "läpi" ja otti valtavasti päähän heittää kalliit pikkarit menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme