patapum
mulla on toi yli 5kk ikäiselle sopiva kantoreppu!
eilen kokeiltiin 6,5kk isoa vauvaa siihen ekaa kertaa ja harmitti kun tuntuu ettei se sovikaan meille!
eli.:vauva oli siinä ihan tukevasti, mutta vauvaa tukeva selän reppuosa loppui ihmeen alas, eli jo vauvan selän keskelle eikä niskaan!
kukakohan osais neuvoa mua!?
Kommentit (4)
Meillä nyt käytössä vielä kantoliina, mutta olen ajatellut hankkia piahkoin kantorepun. Kysyisin teiltä, jotka jo tunnette Patapumin, pystyykö vauva nukkumaan siinä? (Ergossa kai onnistuu)
Me ostimme Patapum-repun jokunen viikko sitten ja meidän viiden kuukauden ikäinen neitimme vetelee ainakin iskän kyydissä hyvät unet.
Elliina
ostettiin juuri patapum ja oli ekassa käytössä nyt viikonloppuna. Kyllä ipana siinä päikkärit nukkui, vaikka ei ole pitkään aikaan ollut missään kannettavana kun liinassa en ole jaksanut kantaa moneen kuukauteen.
Tipy+ipana 11kk
Ja kyllä se meilläkin loppuu tohon vauvan yläselkään. Ei se missään nimessä mene niskaan asti. Tuota reppuahan olis tarkotuskin käyttää vasta sitten ku vauva osaa kunnolla kannatella päätään. Ite alotin kokeilut siinä puolenvuoden tienoilla ja silloin tuntu, että pikkasen sai vielä tukea kädellä selästä/niskasta, mutta tosta kaheksasta kuukaudesta eteenpäin se on ollu tosi hyvä. Nyt muksu on 10 kk ja oikeen mallikkaasti siinä kulkee. Eli sanoisin, että alotteletta pikkuhiljaa ja kun vauvan niska/selkä vahvistuu (ja varsinkin sitten kun muksu oppii itse istumaan) alkaa reppu olla hyvä.... Että ei se mikään ihan pikkuvauvojen reppu kyllä minunkaan mielestäni ole.