Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaveri jähmettyy, kun häntä halaa?

Vierailija
22.10.2014 |

Mikä sitä vaivaa, miksi reagoi noin, mistä tuo johtuu? Sillä ihan melko sataprosenttisesti ihminen, jota halataan vaikka tervehdittäessä, reagoi siihen jotenkin. Yleensä halattu nostaa edes toisen käden halaajan selkään, jolla halaa takaisin. Mutta tämä kaverini jähmettyy, seisoo kuin kivettynä kädet roikkuen, kunnes toinen lähtee siitä halailemasta. Olen nyt nähnyt tämän saman tapahtuvan useampaan kertaan eri ihmisten kanssa, enkä ole ennen nähnyt vastaavaa täydellistä jähmettymistä. Mistä tuollainen reaktio kumpuaa?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samaa. En halua että ihmiset tulee iholle. Paitsi poikaystävä on poikkeus.

Vierailija
22/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:54"]Mä jähmetyn kans. En tykkää, että muhun kosketaan.
[/quote]

Okei. Miksi et sitten tykkää, että suhun kosketaan? Ei mistään vaarallisesta kuitenkaan ole kysymys. Onko jokin lapsuuden olosuhde saanut sut kammoamaan halaamista?

ap
[/quote]

Kaikkien lapsuudessa ei ole halailtu, joten se ei vaan ole asia mihin olisi tottunut. Ei välttämättä ole mitään sen dramaattisempaa tapahtunut.

Itse olen varautunut luonne ja en päästä ihmisiä heti halailuetäisyydelle, jos koskaan. Henkilökohtainen tilani on vaan aika iso, joten liian lähelle änkeäminen on minusta vastenmielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:11"]

mitö ihmeen aspergereita te oikein olette?

[/quote]

Kaikki eivät pidä siitä että tullaan iholle. Siihen ei aspergeria tai mitään muutakaan tarvita...

Vierailija
24/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:06"]Mun kaveri jähmettyy. Kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa.
[/quote]

Lol

Vierailija
25/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä pahemmin halailusta tervehtimistilanteessa. Voin halata ystävää onnitellessani tai lohduttaessani. Mieheni kanssa halailukaan ei ole ongelma. En vain ymmärrä miksi muutoin pitää halata. Meillä kotona lapsuudessakaan tosin ei paljon halailtu, joten johtuu ehkä siitä. En ole tottunut moiseen, ilman hyvää syytä.

Vierailija
26/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jähmettyjä ilmottautuu. Olen tosi tarkka siitä, kuka saa koskea ja kuka ei. En pidä tuttavien halailusta, haluan pitää ihmiset välimatkan päässä, ei-halattavan ihmisen rutistus tuntuu äärimmäisen epämukavalta. Kuka saa ja kuka ei? Suurimmassa osassa ihmisiä on jotain vikaa/ärsyttävää, niitä en iholle päästä.

Vierailija
27/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin se halailu on vaan kaikkein syvimpiin ihmissuhteisiini kuuluva asia. Puolituttujen ja tuttujenkin halailut tuntuvat teennäisiltä ja kummallisilta. Puolihalaan kuitenkin kohteliaisuudesta takaisin. Eihän siinä mitään menetä.

Vierailija
28/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu teit vaivaa? Vaikutatte ihan vitun dorkilt mut sitä kai ootteki.. Jos ei osaa halaukseen vastata siis.

Vittu anaaliseksi kuuluu lähimpiin suhteisiin, halaaminen on normaali tapa. Nolife nörtit!

Vierailija
29/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan kaikki eivät pidä toisen sukupuolen halailusta, koska kokevat siihen liittyvän seksuaalisia virityksiä.

Vierailija
30/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:42"]Mikä vittu teit vaivaa? Vaikutatte ihan vitun dorkilt mut sitä kai ootteki.. Jos ei osaa halaukseen vastata siis.

Vittu anaaliseksi kuuluu lähimpiin suhteisiin, halaaminen on normaali tapa. Nolife nörtit!
[/quote]
Mitä helvettiä?

Vierailija
31/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uudempien tuttavuuksien kanssa olisi ihan asiallista kysyä, voiko halata. Kaikki ei tosiaankaan ole tottuneet siihen.

Vierailija
32/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halailen vain mieheni ja lasteni kanssa. Muita tervehditään kättelemällä. Miksi TYÖKAVERIA pitäisi halata??

Vierailija
33/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto miten outoja ihmisiä Suomi on täynnä. Se on HALAUS ei mikään rakkaudenosoitus.!

Vierailija
34/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyn halaamaan enkä jähmety, mutta en yhtään pidä siitä. Olen halunnut halailla vain niitä joiden kanssa olen halunnut seksiäkin.

Vierailija
35/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä munkin mielestä perustervehdykseksi riittää kättely. En ole itsekään mikään kaikkien halailija. Silti nekin, jotka eivät halaamisesta pidä, pystyvät yleensä vastaamaan siihen kohteliaisuudesta. Pidän siis edelleen varsin erikoisena sitä, että jähmettyy kivettyneeksi toisen halaamisesta. Ap

Vierailija
36/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jähmetyn itekkin ellei se ole ihan mun paras kaveri. Mut onkse ok etten edes suostu halaa äitiäni kun oon 13.v ja en muutenkaan tykkää jos muhun kosketaan. Mutta jos joku seisoo lähellä se on ok. Mietin vaa et oonko aivan outo :(

Vierailija
37/37 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ennen pitänyt halailusta tai ylipäätään kenenkään kosketuksesta. Sitten aikuisiällä aloin saamaan aivan ihania ystäviä jotka halasivat mua. Huomasin että se on aika kiva juttu ja nyt halaan ja kosketan rakastamiani ihmisiä. Muutaman kanssa meni pitkään että tottuivat mutta nyt oikein rutistavat mua :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi